5 Reacties

3 maanden geleden

Misschien is een nunki laken met het bundi slaapzakje iets voor hem? Mijn beide neefjes vonden dit heerlijk.

3 maanden geleden

Hier beetje t zelfde verhaal een heel druk meisje 4 maanden oud en ging ook haar bed door. Hadden meyco inbaker slaapzak maar werkte niet meer want ze trok haarzelf gewoon los. We hebben nu Fedde en Kees slaapzak+laken ritsjes naar beneden en ze kan nog altijd bewegen maar niet meer heel wild en ze slaapt dus nu op 1 plek ipv haar hele bed door en word uitgeruster wakker :) t is wel echt heel duur maar voor ons t zeker waard!

3 maanden geleden

Hier gebruiken we de Lovetodream swaddle. Wel stage 2, maar je kan de mouwtjes eraan laten. Die moet je op basis van gewicht aanschaffen

3 maanden geleden

Ik zou ook denken aan Fedde en Kees (tip: Vinted).

3 maanden geleden

Aangezien hij zo sterk is zal ie misschien ook binnenkort wel gaan draaien? In dat geval zou ik dus niet per se doorgaan met inbakeren en dat misschien stoppen. Wij deden ook altijd ‘s nachts inbakeren maar hij wurmde zich daar ook uit op gegeven moment. Ons zoontje slaapt sindsdien ook ‘s nachts op zn buik (deed ie overdag al).. op die manier zwaaien de armen niet alle kanten op.. Kan me voorstellen dat je dat wel spannend zou vinden.. hier deden we dat dus eerst overdag. En daarbij hebben we een camera dus kon ik het altijd checken. Hij kan goed z’n hoofdje omdraaien en omhoog doen dus voor ons is dit een fijne oplossing! Dus nu geen inbakerslaapzak meer. Op zn zij zou ook kunnen maar als ze zo beweeglijk zijn, rolt ie snel om..