5 Reacties
8 maanden geleden
Ik kom ook net verder als 1 staartje of 2 kwa idee毛n 馃槄 ik zet haar in haar eetstoel en doe babytv eventjes aan zodat ze afgeleid is en ik haar haartjes kan doen. Voor de rest lees ik graag even mee, ben ook benieuwd hoe anderen het doen馃槉
8 maanden geleden
Haren doen is altijd tijdens ontbijt of tv even aan.
Ik gebruik de doorzichtige elastiekjes van de Hema! Houd een wattenstaafje met aceton er tegen aan en ze knappen, geen pijn met uitdoen dus!
Ik gebruik sinds kort de hairspray van Na茂f, en ookal is die best prijzig, vind hem heel fijn!
Slapen doet ze zonder elastiekjes, wil niet dat ze die inneemt mochten ze uitgaan.
8 maanden geleden
Ik kijk altijd op TikTok voor inspiratie. Daar staan veel korte tutorials voor snelle kapsels. Mijn dochtertje houdt niet van gefriemel aan haar haar, dus het moet haar niet te lang duren 馃槄.
Ze zit altijd in haar tripp trapp, als ik haar haren doe. Ik doe haar haar tijdens het ontbijt, of leidt haar af door haar speelgoed of iets te geven.
Ik gebruik een puntkam en meestal plastic elastiekjes. Voor het slapen gaan haal ik de elastiekjes eruit. Ik wil niet dat ze aan haar haren gaan trekken, doordat ze in bed ligt te woelen. Daar gebruik ik een elastiekmesje voor.