43 Reacties

4 maanden geleden

Biotine slikken!!

4 maanden geleden

Ik heb het ook al weken. Wat bij mijn vorige zwangerschap leek te helpen is naar de kapper gaan zodat je geen dode punten meer hebt waardoor je er nog meer uittrekr

4 maanden geleden

Hmm nee ik denk even extra vitamines. Kan best zijn dat je veel hebt vast gehouden en nu dat los laat dus in verhouding klopt het wel. Je verliest gemiddeld per dag 100 haren dat is al best veel natuurlijk.Kapper heeft weinig zin je knipt natuurlijk wel even de dode punten maar het valt van boven af..

4 maanden geleden

Ja hier sinds een paar weken ineens 🫣zo jammer, had echt een mooie volle bos gekregen tijdens de zwangerschap maar daar moet ik nu toch echt weer afscheid van nemen zo te zien 🥲

4 maanden geleden

Ik ben er vooral gigantisch zat van. Tot daaraan toe dat je haar verliest, maar ze zitten overal 😫 Tot en met de luiers en in de bedden van de babies. Helemaal loco ik blijf zuigen en weg plukken. Het duurt al dik 5 weken. Prima dat het eruit moet, maar graag vanaf nu gewoon in een keer.

4 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Ik ben er vooral gigantisch zat van. Tot daaraan toe dat je haar verliest, ...
Nou ik ook! En soms ook in het eten, tussen boterhammen 😮‍💨 word er niet goed van

4 maanden geleden

Bij mij werken de gummies van Kruidvat + de shampoo en conditioner van revitaltrax redelijk. Het is in elk geval eeen heeeel stuk minder!

4 maanden geleden

Ik had ook makkelijk 3 pruiken kunnen maken, niet normaal 😅!! Doe er niks tegen, hoop vooral dat het snel stopt maar heb gelukkig meer dan genoeg haar dus kaal zal ik niet snel worden 😊

4 maanden geleden

Ik heb het ook gehad inderdaad. Inmiddels wordt het gelukkig (na 6 weken ongeveer denk ik) weer minder

4 maanden geleden

Zo wat toevallig deze topic. Vanochtend bijna huilend mijn man geappt. Met foto's van mn haaruitval. Echt verschikkelijk.

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Zo wat toevallig deze topic. Vanochtend bijna huilend mijn man geappt. Met ...
Erg hè! Het is echt zoo veel, kunt er truien van breien denk ik. Voor t douchen, borstel ik mn haar, dan komt er n hoop uit. Tijdens t douchen komt er net zoveel mee en daarna op de bank ligt er weer n hele bos op mn schouders 😩

4 maanden geleden

Had ik ook zowel tijdens mijn zwangerschap als na de bevalling. Ging vanzelf over binnen 2/3 maanden. Het is vervelend, maar gelukkig komt het allemaal goed.

3 maanden geleden

Het is echt erg!

3 maanden geleden

😢

3 maanden geleden

Oh dat is wel heel erg😱

3 maanden geleden

Ik ben begonnen met het drinken van Bliss. Dat is een collageen poeder. Ik merk na 1 maand al een duidelijk verschil. Misschien werkt dit voor jullie ook🙏🏻

3 maanden geleden

Hier ook extreem haaruitval. Ook idd van die inhammen :(

3 maanden geleden

Bij mij wordt het nu minder gelukkig. Maar ook extreem veel haaruitval gehad

3 maanden geleden

Advies van een kapster; je kunt er eigenlijk helemaal niks aan doen. Het is hormonaal. Ook ik verlies bossen.

3 maanden geleden

Reactie op LL24

Hier ook extreem haaruitval. Ook idd van die inhammen :(
Erg hè! Ik probeer moed te houden dat t minder wordt maar vooralsnog valt t nog met bossen uit 😩