43 Reacties
3 maanden geleden
Meiden, dit is niet gesponsord of iets maar SilSolution van Vitakruid heeft mij echt eeeenorm geholpen om het haaruitval te verminderen. Het was niet om aan te zien. Ik durfde m'n haar bijna niet eens meer te borstelen :(. Maar dat spul van vitakruid bevat dus ingrediënten die zeer goed zijn voor nagels, haar en huid. Het zorgt er niet zozeer voor dat je ineens meer haar krijgt, maar wel dus dat het uitvallen stukken verminderd. Als ik geen haaruitval zou hebben, zou het misschien wel zorgen voor meer haar. Maar dat het al een stuk is afgenomen ben ik heel gelukkig mee!
3 maanden geleden
Reactie op Cleo81
Meiden, dit is niet gesponsord of iets maar SilSolution van Vitakruid heeft ...
En ben je er ook al eens mee gestopt? Dit is namelijk ook zo met die hairbears etc. wanneer je stopt, komt het met zo hard (of harder) weer terug helaas 😮💨
3 maanden geleden
Ik gebruik nu collageen weer. Ben even kwijt van welk merk..alles heeft te maken met hormonen.
3 maanden geleden
Het is hier ook vreselijk. De plukken zitten in me borstel.. ben begonnen met het slikken van collageen… hopelijk werkt het 😅
3 maanden geleden
Reactie op Kinderwens21
Het is hier ook vreselijk. De plukken zitten in me borstel.. ben begonnen m ...
Laat even je ervaring weten + welke je hebt als t succesvol is 😊
3 maanden geleden
Hoe is het hier met alle kapsels? Hier heb ik het opgegeven. Ik ga inmiddels dagelijks met een knot op mijn hoofd door het leven. Nog steeds veel haaruitval..
3 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Hoe is het hier met alle kapsels? Hier heb ik het opgegeven. Ik ga inmiddel ...
Sinds ik naar de kapper ben gegaan en ik uiteindelijk echt 15cm aan dood haar bleek te hebben, die eraf is geknipt, is het een stuk beter! Dus ben je nog niet naar de kapper geweest in de tussentijd, zou ik er zeker even naar kijken!
3 maanden geleden
Reactie op Sproet
Sinds ik naar de kapper ben gegaan en ik uiteindelijk echt 15cm aan dood ha ...
Ik had idd ook veel dood haar en heb dat ook af laten knippen. Het is idd al een stuk verbeterd maar ben er nog zeker niet
3 maanden geleden
Reactie op Zena89
15cm😱.
Voor dat er weer aangroeit, als je het geluk hebt dat het weer ter ...
Tja wat dan? Met een dooie bos haar rondlopen is ook niks
3 maanden geleden
Reactie op Zena89
15cm😱.
Voor dat er weer aangroeit, als je het geluk hebt dat het weer ter ...
Met dood haar kom je al helemaal niet lekker ver. Dan lijkt het misschien wel dat je steeds langer haar hebt, maar eigenlijk heb je steeds meer dood haar in de meeste gevallen. ;) Dus liever nu flink stuk eraf en dan opnieuw laten groeien en dan steeds bijhouden met puntjes knippen.
3 maanden geleden
Ben weer begonnen met dagelijks collageen bij te suppleren. Nagels groeien als kool. Haar lijkt ook wat beter
3 maanden geleden
Vreselijk! Zeker nu mijn dochtertje het geweldig vindt om aan mijn haren te trekken. Hele bossen eruit! 😭😭