43 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook altijd een volle bos haar gehad maar ook ik heb echt veel last van haar uitval ik ben al 4,5 maand geleden bevallen waneer stopt dit ?

3 maanden geleden

Ja hier ook, ik zie het zelf ook best wel,.maar 'gelukkig' is het een beetje verdeeld over mijn hoofd en niet alleen aan de voorkant ofzo. En daarnaast zitten echt OVERAL haren.

3 maanden geleden

Om gek van te worden 😔 Elke keer met borstelen zit m’n borstel vol met haar.

3 maanden geleden

Meiden, dit is niet gesponsord of iets maar SilSolution van Vitakruid heeft mij echt eeeenorm geholpen om het haaruitval te verminderen. Het was niet om aan te zien. Ik durfde m'n haar bijna niet eens meer te borstelen :(. Maar dat spul van vitakruid bevat dus ingrediënten die zeer goed zijn voor nagels, haar en huid. Het zorgt er niet zozeer voor dat je ineens meer haar krijgt, maar wel dus dat het uitvallen stukken verminderd. Als ik geen haaruitval zou hebben, zou het misschien wel zorgen voor meer haar. Maar dat het al een stuk is afgenomen ben ik heel gelukkig mee!

3 maanden geleden

Reactie op Cleo81

Meiden, dit is niet gesponsord of iets maar SilSolution van Vitakruid heeft ...
En ben je er ook al eens mee gestopt? Dit is namelijk ook zo met die hairbears etc. wanneer je stopt, komt het met zo hard (of harder) weer terug helaas 😮‍💨

3 maanden geleden

Ik heb inmiddels biotine kan ook goed merken dat het werkt veel minder haar uitval ik gebruik het nu denk ik twee weken! Kauwtabletten van lucovitaal

3 maanden geleden

Ik gebruik nu collageen weer. Ben even kwijt van welk merk..alles heeft te maken met hormonen.

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

En ben je er ook al eens mee gestopt? Dit is namelijk ook zo met die hairbe ...
Nope niet mee gestopt en ook niet van plan hahaha!

3 maanden geleden

Het is hier ook vreselijk. De plukken zitten in me borstel.. ben begonnen met het slikken van collageen… hopelijk werkt het 😅

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens21

Het is hier ook vreselijk. De plukken zitten in me borstel.. ben begonnen m ...
Laat even je ervaring weten + welke je hebt als t succesvol is 😊

3 maanden geleden

Hoe is het hier met alle kapsels? Hier heb ik het opgegeven. Ik ga inmiddels dagelijks met een knot op mijn hoofd door het leven. Nog steeds veel haaruitval..

3 maanden geleden

Reactie op Ruby100224

Hoe is het hier met alle kapsels? Hier heb ik het opgegeven. Ik ga inmiddel ...
Stuk minder slik biotine kauwtabletten.

3 maanden geleden

Reactie op Ruby100224

Hoe is het hier met alle kapsels? Hier heb ik het opgegeven. Ik ga inmiddel ...
Sinds ik naar de kapper ben gegaan en ik uiteindelijk echt 15cm aan dood haar bleek te hebben, die eraf is geknipt, is het een stuk beter! Dus ben je nog niet naar de kapper geweest in de tussentijd, zou ik er zeker even naar kijken!

3 maanden geleden

Reactie op Sproet

Sinds ik naar de kapper ben gegaan en ik uiteindelijk echt 15cm aan dood ha ...
15cm😱. Voor dat er weer aangroeit, als je het geluk hebt dat het weer terug groeit. Dan ben je weer een jaar verder

3 maanden geleden

Reactie op Sproet

Sinds ik naar de kapper ben gegaan en ik uiteindelijk echt 15cm aan dood ha ...
Ik had idd ook veel dood haar en heb dat ook af laten knippen. Het is idd al een stuk verbeterd maar ben er nog zeker niet

3 maanden geleden

Reactie op Zena89

15cm😱. Voor dat er weer aangroeit, als je het geluk hebt dat het weer ter ...
Tja wat dan? Met een dooie bos haar rondlopen is ook niks

3 maanden geleden

Reactie op Zena89

15cm😱. Voor dat er weer aangroeit, als je het geluk hebt dat het weer ter ...
Met dood haar kom je al helemaal niet lekker ver. Dan lijkt het misschien wel dat je steeds langer haar hebt, maar eigenlijk heb je steeds meer dood haar in de meeste gevallen. ;) Dus liever nu flink stuk eraf en dan opnieuw laten groeien en dan steeds bijhouden met puntjes knippen.

3 maanden geleden

Ben weer begonnen met dagelijks collageen bij te suppleren. Nagels groeien als kool. Haar lijkt ook wat beter

3 maanden geleden

Ik neem sinds direct na de bevalling haar gummies. Ik heb geen hele extreme haaruitval. Ik verlies wel weer meer haar dan tijdens de zwangerschap, maar dat lijkt me niet meer dan logisch. Geen hele plukken oid.

3 maanden geleden

Vreselijk! Zeker nu mijn dochtertje het geweldig vindt om aan mijn haren te trekken. Hele bossen eruit! 😭😭