5 Reacties
2 weken geleden
Ik heb geen ervaring met de Hauck, maar misschien als alternatief. Wij hebben de Uppababy Vista V2, en dat bevalt prima voor ons. Ter referentie, ik ben 188cm en mijn vrouw is 180cm. Ons kind is nu ongeveer 90cm groot en hij zit nog comfortabel. Wel duidelijk aan het groeien maar niet tegen de zonnekap aan nog :)
Ik weet niet hoe lang jullie zijn, maar misschien heb je iets aan deze info.
Als ik de Hauck en de Uppababy online vergelijk qua maten zijn ze qua lengte hetzelfde (92cm), hoogte is de Hauck 10cm hoger (110cm vs 100cm), en in breedte wint de Uppababy (65cm vs 57cm). Klinkt alsof de Hauck voor ons ook zou werken :)
2 weken geleden
Reactie op Infergo
Ik heb geen ervaring met de Hauck, maar misschien als alternatief. Wij hebb ...
Dankjewel voor je reactie! Ja het gaat echt om de hoogte. Ik ben 173 maar mijn man is 194. Onze huidige wagen is 110cm, en dat is voor mijn man perfect. Ik heb hem vaak een of twee standjes lager haha. Klinkt alsof de Uppababy voor mijn man te laag zou zijn, verder klinkt het wel als een mooie wagen! Een buggy voor 190+ blijkt nog best lastig…
2 weken geleden
Reactie op prettydutchie
Dankjewel voor je reactie! Ja het gaat echt om de hoogte. Ik ben 173 maar m ...
Belangrijkste is denk ik de beenruimte, dat hij niet per ongeluk op de rem trapt. Verder, heb je misschien iets aan zoiets als dit? https://www.amazon.nl/Wandelwagen-Universele-kinderwagen-verlenger-kunststof/dp/B0DZCLNQL7