15 Reacties
2 jaar geleden
Herkenbaar. Ik draag echt vreselijke combinaties en outfits. En het interesseert me helemaal niet 😂
2 jaar geleden
Jep! Ik snap echt niet dat sommige zwangeren er zo modieus uit zien 🤣🤣. Ik zie eruit als een zwerver
2 jaar geleden
herkenbaar!! ik leef op uggs haha heb voor mn verlof ook heerlijke grote mannen vesten gehaald, lekker Comfy, en zodra ik niet meer zwanger ben kan mijn man de vesten zo dragen haha
2 jaar geleden
Herkenbaar! Haha 😉 Ik was al makkelijk voordat ik zwanger was, maar nu interesseert het me nog minder. Ook qua haar en make up. Ik zorg ervoor dat ik schoon ben en dat ik schone kleren aan heb, verder ben ik al lang blij als ik überhaupt de deur uit kom 😂👍
2 jaar geleden
Thuis loop ik erbij alsof het carnaval is, maarrrr als ik er op uit ga vind ik het wel heel chill om mezelf “mooi” te maken
2 jaar geleden
Reactie op Fabi-R
Ik vind je combi niet eens raar er uit zien als ik het vergelijk met mijzel ...
Haha herkenbaar! Hier ook veel, dik, lang en krullend haar…het hele was ritueel is me dan soms al teveel laat staan de verzorging daarna nog😂
2 jaar geleden
Thuis loop ik erbij alsof het carnaval is, maarrrr als ik er op uit ga vind ...
Nou ik heb nog een uitdaging. Ik ga volgende week maandag "trouwen" en dacht, Ah heb genoeg jurkjes liggen....
🙈🙈🙈🤣😅
Echt janken met de pet op. Dikke reet in elke jurk, buik steekt er 3 meter vooruit. 🤣🤣 Ik ben blij dat het allemaal maar in het achterkamertje is van het gemeentehuis.
2 jaar geleden
Vorige zwangerschap volledig in zwerver modus. Ik ben deze keer geheel per ongeluk zo'n zwangere geworden die redelijke kleding aan heeft buiten de deur. Ook recent naar de kapper geweest.
Ik heb ook het gevoel dat ik dat heel snel op ga geven de laatste weken. Mensen hebben me aangeraden om leggings met jurkjes te dragen, maar het is inmiddels een serieuze strijd om mezelf (met veel bekkenpijn) in een legging te krijgen?! Ik bedoel hoe dan?! Ik ga na het aankleden 10 minuten liggen om bij te komen 🤣. Dus eh, oversized joggingbroek en een tshirt van m'n man zal het wel weer worden 😁
2 jaar geleden
Reactie op Nietje
Gefeliciteerd! Dikke reet is mooi en je buik ook, vraag maar aan je partner ...
Whahaha klopt 🥰🙏🏻🤣
2 jaar geleden
Reactie op Fabi-R
Ik vind je combi niet eens raar er uit zien als ik het vergelijk met mijzel ...
Een foto van je haar bedoel je of van foute combinaties 😂