9 Reacties

8 maanden geleden

Wij sinds een paar dagen echt precies hetzelfde. Is nu bijna 15 maanden. Sliep altijd gelijk als we hem in bed legde, en nu kei hard krijsen en alleen als wij erbij blijven is het goed. Duurt indd soms heel erg lang voor die in slaap valt.. ik las iets over een slaapregressie bij de 15 maanden misschien is dit het..

8 maanden geleden

Hoeveel dutjes doet hij overdag?

8 maanden geleden

Reactie op Fb

Hoeveel dutjes doet hij overdag?
Hoi hoi hij doet 1 dutje die duurt ongeveer 2uur/2/1

8 maanden geleden

Reactie op Michellecornelissen

Wij sinds een paar dagen echt precies hetzelfde. Is nu bijna 15 maanden. Sl ...
I hope so! Ik snak savonds zo naar me me-time haha hopelijk is t gauw voorbij

8 maanden geleden

Wij hebben precies dit gehad rond de 12 maanden slaapregressie! (Begon rond 11 maanden bij haar). Helaas ging het toen over in gewenning, en moesten we er echt bij blijven. Zodra we wegliepen werd het gillen en knuffel en speen uit bed gooien. Na ruim 2 maanden waren we dat toch wel zat.. Toen hebben we toch besloten dat we haar laten huilen. We hebben wel gedaan wat voor ons werkt, telkens max 5 minuten en dan troosten. Het was een weekje pittig, maar ze slaapt nu alweer een tijdje zelf. Zo fijn!! Ik hoop natuurlijk dat het bij jullie niet zo lang duurt haha!

8 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Wij hebben precies dit gehad rond de 12 maanden slaapregressie! (Begon rond ...
O zo herkenbaar die van mij gooit ook zn speen eruit haha t is allemaal heel grappig maar na 20 min ben je er wel klaar mee.. ik ben dus ook bang dat t gewenning zal worden kijk het nog even aan

8 maanden geleden

Hier ook gehad, 3 weken lang 馃檮. Net paar dagen uit en nu slaapt ie weer binnen 15/20 minuten als hij in bed ligt.

8 maanden geleden

Reactie op anis-24

O zo herkenbaar die van mij gooit ook zn speen eruit haha t is allemaal hee ...
Haha, ja dat was het. Speen en knuffel eruit, huilen en dan weten dat papa en mama kwamen馃檲 Nu gaat het weer goed! Ze probeert het zelf en valt vaak zelf in slaap! Lukt het haar na 15 min alleen niet dan gooit ze nog wel eens alles eruit, zodat we komen knuffelen haha. Maar dat is helemaal prima!

8 maanden geleden

Oh hier heb ik ook een zoon van 5 jaar die ik dan alleen moet laten . Hier was het altijd wel min . 20 minuten. Geef borstvoeding en blijf dan bij hem liggen.. maar ik kan hem echt niet meer verplaatsen naar zijn bed. Heel jammer maar vind het zo zwaar worden voor mijzelf. Hij blijft dus ook bij ons in bed slapen, maar dat vind ik eigenlijk niet fijn. Wil gewoon alleen met mijn man slapen. Hij drinkt ook veel in de nacht. Pff