6 Reacties

3 maanden geleden

Heel herkenbaar, onze dochter zweet ook zo. Als ze met dit weer haar flesje drinkt heeft ze de zweetdruppeltjes op haar voorhoofd en neusje staan. Ik deed normaal het water 30 seconden in de magnetron en laatste 2 dagen maar 20 seconden. Dan is het water meer lauw dan warm, lost de poeder nog wel goed op en zweet ze ook minder. Ik leg vaak een spuugdoekje tussen haar hoofd en mijn arm. Met huilen breekt t zweet bij zowel haar als mij uit 😅 maar als ze eenmaal rustig is zakt het wel en zweet ze tijdens haar slaapjes gelukkig niet. Ik heb woensdag afspraak bij cb voor de 2e ronden prikjes en was van plan om t daar ook te bespreken. Maar denk dat als ze haar flessen goed drinkt, gewoon goede plasluiers heeft en vrolijk is ze er niet veel mee zullen doen..

3 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook! Inmiddels ook 5 maanden en moet zeggen dat ze dit al een tijdje heeft. Haar nekje voelt wel gewoon goed. Maar dat zweten en heel warm hoofdje herken ik meteen

3 maanden geleden

Reactie op Mommy-to-be90

Heel herkenbaar, onze dochter zweet ook zo. Als ze met dit weer haar flesje ...
Ja ik doe idd ook hydrofiel doek ertussen of ik trek een bolero aan.. die verschuift tenminste niet. Wil je laten weten wat CB zegt?

3 maanden geleden

Hier ook 5 maanden en ook heel warm hoofd en natte haartjes en het is net alsof de warmte naar z’n hoofd stijgt

3 maanden geleden

Onze baby is ook een zweethoofdje, ik geef tegenwoordig hele lauwe, bijna koude flesjes melk. Dat scheelt veel! En hij ligt gewoon lekker de hele dag in zijn rompertje 😊

3 maanden geleden

Reactie op Mommy-to-be90

Heel herkenbaar, onze dochter zweet ook zo. Als ze met dit weer haar flesje ...
Dat is een goede tip! 20 seconden.. en hoeveel cc ?