17 Reacties

2 maanden geleden

De hormoonzalf echt even uitzitten. Dit werkt niet binnen een week dus echt goed blijven smeren dan zou het moeten werken! En als dit mogelijk is tussendoor even goed luchten. Succes! 😊

2 maanden geleden

Bij mijn dochter werkt alleen zwitsal talkpoeder. Zalfjes word het ook erger van bij haar.

2 maanden geleden

Wat heftig en zo zielig he. Wat mamavanluna zegt. Wij hebben onze kleine buiten kunnen leggen op een wasbare boxmat, had wel het idee dat even 'niks' hielp. Hopelijk snel weer mooi weer of misschien heb je een andere ruimte in huis waar dit kan zonder dat urine geur overal intrekt 😅

2 maanden geleden

Ik gebruik inderdaad nu even alleen nog de hormoonzalf en ben met de rest gestopt. Vandaag ook paar keer geen luier aangehad, ziet er nu beter uit dan gisteren dus hopelijk zet het zo door!

2 maanden geleden

Reactie op maria 2024

Ik gebruik inderdaad nu even alleen nog de hormoonzalf en ben met de rest g ...
Fijn om te horen dat het wat beter gaat!

2 maanden geleden

Welke luiers gebruik je

2 maanden geleden

Als je goedkopen luiers gebruikt krijg je daar ook gekloot mee . Ik gebruik pampers is toch na mijn idee het beste

2 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Als je goedkopen luiers gebruikt krijg je daar ook gekloot mee . Ik gebruik ...
Dit is een fabel

2 maanden geleden

Toen wij met hapjes begonnen had zij ook heftige luieruitslag, toen ook gewoon op een stel handdoeken in de woonkamer met de billen bloot. Dat hielp, samen met sudocrem! Ze heeft nu weer wat rode billetjes maar we denken dat dit komt door doorkomende tandjes!

2 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Welke luiers gebruik je
Pampers

2 maanden geleden

Onze dochter had door een antibioticakuur ook diarree en erge luieruitslag. Bij ons hielp de hormonenzalf in combi met schoonmaken met zoete olie van de apotheek. De diarree trok helemaal in haar huid met korstjes en alleen met zoete olie kregen we het weg. Dit heeft overigens wel een aantal weken geduurd tot na de kuur dat ze weer normale ontlasting had.

2 maanden geleden

Reactie op suusann2

Onze dochter had door een antibioticakuur ook diarree en erge luieruitslag. ...
Herkenbaar! Ik geef nog alleen borstvoeding dus de kleur is zeg maar mosterdgeel, maar het is helemaal in z’n huid getrokken. Ik krijg het er niet af, ook niet met olie 🫣

2 maanden geleden

Het ziet er overigens met alleen de hormoonzalf een heel stuk rustiger uit. Ben gestopt met miconazol en zinkzalf en maak schoon met water en dan droogdeppen met een hydrofiele doek.

2 maanden geleden

Welke doekjes gebruik je. Bij de oudste alleen maar neutral of naïf gebruikt nou misschien een keer luier uitslag maar dat kwam nadat ze van de opvang kwam meteen weer rooie billen. En nu met de jongste van 6,5 maand ook nog geen 1x gehad. We gebruiken de water doekjes van Zwitsal. Goed droog deppen en misschien is bepanthen wel fijn

2 maanden geleden

Ik gebruikte de gele doekjes van Zwitsal, maar ben nu over op Naïf waterdoekjes

2 maanden geleden

Reactie op maria 2024

Ik gebruikte de gele doekjes van Zwitsal, maar ben nu over op Naïf waterdoe ...
Ja dat zou ik zeker doen.de gele heeft veel parfum en dat droogt enorm uit. Dus vandaar dat ik voornamelijk water doekjes. Naif of neutral gebruik en oprecht nooit geen gekke uitslag bij beide kinderen niet

2 maanden geleden

Reactie op maria 2024

Ik gebruikte de gele doekjes van Zwitsal, maar ben nu over op Naïf waterdoe ...
Ja niet aan te raden! Na het douchen ook even met een oil na masseren