85 Reacties
8 maanden geleden
Wij moeten hem zelf nog halen maar iemand die ik ken met 3 kinderen gaf aan dat alle 3 haar kinderen er wel erg last van hebben gehad met koorts enzo voor een week lang!
8 maanden geleden
Hier heeft ons dochtertje hem ook gehad, ze is al sinds zondag ziek en ik vind de reactie ook heel heftig. Inderdaad de hele tijd krijsen en ontroostbaar. Ze kwijlt ook heel erg en ik heb het idee dat eten en drinken pijn doet. Vraag me dus ook af of ze niet ook nog iets anders heeft dan alleen last van de prik.
8 maanden geleden
Ons zoontje had 2 dagen koorts en was wat hangerig en moe. Hij kreeg ook vlekjes op zijn romp. Maar hij bleef verder vrij vrolijk en wilde wel spelen, dus vind het nog meevallen. Het hoeft dus geen drama te zijn gelukkig. Ik las wel dat het bij 14 maanden de heftigste bijwerkingen gaf. Die van 3 jaar valt dan gelukkig mee. Maar goed, beetje ziek nu is altijd nog beter dan de ziektes zelf krijgen. 🤗
8 maanden geleden
Hi
Even een reminder dat discussies over wel of niet vaccineren niet zijn toegestaan op het forum. We merken dat dit soort discussies vaak voor onrust zorgen.
Ik zal om deze reden wat reacties aanpassen.
Liefs,
Eliza
8 maanden geleden
Bij ons was hij een beetje druilerig en toen dachten we daar komen we goed mee weg. 3 dagen later was het alsnog flink raak, slecht eten en drinken en op een moment zelfs 40 graden koorts 😱 denk dat hij ongeveer 5 dagen van slag was. Veel drink momentjes aangeboden en enige wat erin ging was yoghurt met fruit. Sterkte!
8 maanden geleden
Reactie op barb85
Hoeveel dagen na de prik startte het bij jullie? Nu 3 dagen na vaccinatie e ...
Bij ons na 7 dagen ongeveer huilerig en hangerig en met 9 dagen echt ziek
8 maanden geleden
Deze vaccinatie staat wel bekend om de heftigste reactie. Soms amper, maar vaak worden ze hier wel even ziek van. Wij hebben hem pas 22 mei. Maar aangezien die van ons afgelopen half jaar al op en af ziek is met al 3x AB en andere ellende, ben ik erg benieuwd naar zijn reactie daarop! Z’n broer had nergens last van.. maar onze jongste reageert overal veel heftiger op..