11 Reacties
één maand geleden
Jahoor die van ons ook! Hij is ook 8 maanden en kruipt het hele huis door, gaat overal staan en klimt zo de trap op naar boven. Hij ziet continu ergens anders iets gebeuren waardoor hij afgeleid is en er bij wil zijn. Hij moet alles aanraken en het liefst ook aflikken😂 Hij wil ook niet zo snel even rustig bij mij zitten. Alleen als hij heeeeel moe is😂
25 dagen geleden
Reactie op Rian31C
Jahoor die van ons ook! Hij is ook 8 maanden en kruipt het hele huis door, ...
Hahaha oh wat fijn deze herkenning 😅 dit hebben wij precies ook 🤪
25 dagen geleden
Hahaha jep! Onze dame idem. Suuuper vrolijk de hele dag. Hele dag klappen in de handjes, voeten, gieren en gillen. Lekker kletsen.
Kruipt, tijgert de hele kamer door, wilt zichzelf overal aan optrekken.
Alles moet in de mond, vasthouden bekijken gooien. En wat rian ook zegt.. super snel afgeleid hahaha 😂 net zo’n kleine puppy die een bal heeft en dan een bewegend blaadje ziet… 😂 heerlijk om haar zo gelukkig te zien!
25 dagen geleden
Reactie op Doorenroosje4
Hahaha jep! Onze dame idem. Suuuper vrolijk de hele dag. Hele dag klappen i ...
🤣 zo fijn al die herkenning! Begon al te twijfelen aan onze kleine man 🙈
25 dagen geleden
Haha snap ik met zo’n kleine terror in huis! Heb soms het idee dat die kleintjes anders gebouwd zijn dan vroeger haha. Ze zijn er zo vlot bij met alles. Soms denk ik echt hoooo ff stapje langzamer meid 😂 alles tegelijkertijd aan het leren
25 dagen geleden
Heel herkenbaar😅
Vanaf baby al alert, ontwikkeld super snel en net als je denkt dat ze mega moe is, vindt ze weer een laatje met energie wat open gaat😅
Voordeel; het is geen huilerd/pieperd en is een gezelligheidsdier haha
Ook het stukje, omkijken of iedereen mij ziet en me dan extra uitsloven. Wat een portret haha
En wij zeiden nog wel; nou wij krijgen zo een lief rustig meisje, aangezien we alle twee rustig zijn😂
25 dagen geleden
Reactie op Doorenroosje4
Haha snap ik met zo’n kleine terror in huis! Heb soms het idee dat die klei ...
🤣😅
25 dagen geleden
Reactie op Kirrx
Heel herkenbaar😅
Vanaf baby al alert, ontwikkeld super snel en net als je ...
Dat dachten wij dus ook, zijn ook beide rustig 🙈
25 dagen geleden
Mijn meisje van bijna 8 maanden is een hele rustige, tevreden baby. Mijn zoon van 2,5 jaar daarentegen was in de buik al mega druk. Als baby non stop aan het bewegen en nu nog steeds horen we overal (opvang, oma’s etc) dat hij druk is / heel veel energie heeft. We grappen weleens tegen elkaar dat we niet de hond moeten uitlaten maar ons zoontje 😂 laatst had hij bijna 40 graden koorts en stond hij nog te springen op de trampoline. Sta er meestal met verbazing naar te kijken, vooral omdat wij zelf rustig zijn. Hij is tegelijkertijd ook heel sociaal, knoopt met iedereen gesprekjes aan en kan heel leuk samen spelen met andere kindjes 🥰
25 dagen geleden
Hier ook zo’n blij ei! Staat heel de dag aan haha. Even knuffelen of lekker op schoot duurt maar 1 seconde. En laat ik het maar niet hebben over onze worstelpartij tijdens verschonen/aankleden 😂.
Tijdens een drukke verjaardag van het weekend had ze het mega naar haar zin, alleen maar ‘kletsen’ en lachen naar iedereen ook al was het allang bedtijd voor haar. Die gaat goed op prikkels dus 🙈.
Ik vlieg volgende week voor het eerst, best een beetje spannend met zo’n druk meisje 🙈
25 dagen geleden
Reactie op Doorenroosje4
Hahaha jep! Onze dame idem. Suuuper vrolijk de hele dag. Hele dag klappen i ...
Hahaha ja dat van die puppy en een blaadje is wel een hele goede omschrijving 😂