37 Reacties
5 maanden geleden
Als jij je zorgen maakt zou ik gewoon nog eens naar de huisarts gaan.. voor de rest geen ervaring mee
5 maanden geleden
Wat zegt de huisarts en ggd dan? Anders zou ik nu gewoon de HAP bellen. Ergens is het de huisarts of de ggd die hier wat mee moeten overdag, maar als ze dat niet doen en jij je wel enorme zorgen maakt en je gevoel zegt dat er iets niet goed is dan zou ik de HAP bellen. Het moedergevoel zit vaak goed! ❤️
5 maanden geleden
Bied je kleine beetjes drinken vaker op de dag aan? Temperatuur gemeten?
Als je het echt niet vertrouwt bel spoedeisende hulp.. wellicht kunnen ze wat voor je betekenen.
5 maanden geleden
Zou toch is de huisartsenpost bellen en je niet weg laten sturen tot je je gerust voelt.
5 maanden geleden
Hoi,
Ik herken dit enorm mijn dochter drinkt veel minder dan eigenlijk is voorgeschreven. Ze huilt ook niet dat ze honger heeft en komt goed aan en toch zat het mij niet helemaal lekker. Ik ben naar de jeugdarts gezegd en de huisarts beide hebben mij gezegd dat als ze 5 volle plasluiers heeft en goed aankomt het wel goed zit. Ze slaapt ook ontzettend veel waardoor ik denk dat ze weinig energie heeft omdat ze te weinig drinkt. Ze is nu iets meer dan 6 kilo en drinkt 520ml a 650 ml per dag. Ik ben nog een keer terug geweest bij de ggd om haar gewicht te meeten 100 gram per week aangekomen. Ik heb besloten. Het wat vaker aan te bieden en het voor de rest een beetje los te laten lopen. Super moeilijk maar ik ga het proberen. Maar vertrouw altijd je moeder gevoel als jij denkt dat er iets niet klopt trek dan absoluut aan die bel!! Jij kent je kind het beste ook al ben je nieuwe moeder vertrouw op jezelf❤️
5 maanden geleden
Reactie op Annaa90
Lieve mama, als het je dwarszit zou ik de HAP bellen. Dit is jou kind en ji ...
Dit!!
5 maanden geleden
Reactie op Annaa90
Lieve mama, als het je dwarszit zou ik de HAP bellen. Dit is jou kind en ji ...
Totaal mee eens! Bellen!!! Het is jouw kindje en jij kent hem het beste