37 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Kinderlogopedie ? Gaan ze naar zijn drinkgedrag kijken ofzo? Hebben ze bloe ...
Dankjewel voor je reactie. Nee helemaal niks. Ik heb vandaag opnieuw een gesprek gehad met de kinderarts en zij zegt gewoon tegen mij; ik denk niet dat hij wat heeft. Ik ga een plan van aanpak maken met de kinderlogopedie. De kinderlogopedie komt al 2 weken bij mij. Geen voortuitgang, juist nog MINDER drinken. De arts vroeg mij vandaag letterlijk; wat verwacht je van ons . Ik zei ; onderzoek ? Volgend week moet ik hem brengen voor echo voor z’n darmen en maag. Ik word helemaal gek

4 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

En hoe is het gegaan? Hopelijk voel je je wat beter over de situatie 🍀
Nog steeds hetzelfde. Hij drinkt nu NOG MINDER. Vandaag opnieuw gesproken met de arts. Volgend week ga ik voor echo voor z’n maag/darmen. De arts wilde in eerste instantie gewoon niks doen en een plan van aanpak maken met de logopedie. Wat voor geen meter werkt.

4 maanden geleden

Phoooo. Wat een Kees huisarts. Je kan en moeder toch niet 4 weeken zo laten tobben met haar kindje. Echt vreselijk

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Phoooo. Wat een Kees huisarts. Je kan en moeder toch niet 4 weeken zo lat ...
Jaa echt abnormaal ..

4 maanden geleden

Reactie op merrrie

Dankjewel voor je reactie. Nee helemaal niks. Ik heb vandaag opnieuw een ge ...
Hebben ze misschien aan koemelkallergie gedacht ? Even laten verwijzen naar kinderarts / allergoloog diestist. Mijn zoontje drinkt ook niet hele veel maar wel binnen de lijnen en plas en poep normaal. Hij drink wel koemelkallergie vrije voeding. Anders misschien en idee om te beginnen met hapjes ? Ik ben vandaag begonnen in de hoop dat de reflux minder wordt en omdat hij geen goede drinker van flessen is. Hapje is daarstraks weer terug gespuugd dus morgen weer proberen.

4 maanden geleden

Heb je eventueel al een wat makkelijkere speen geprobeerd?

4 maanden geleden

Reactie op Jalisahxx

Hoi, Ik herken dit enorm mijn dochter drinkt veel minder dan eigenlijk is v ...
Hoe gaat het nu met je dochtertje ? En dronk jou dochter vanaf het begin al zo weinig ? Of is het later pas ontstaan

4 maanden geleden

Mijn zoontje drinkt al 4 mnd slecht. Kort, te weinig, huilen, weinig slapen. Ik herken je gevoel. Op een gegeven weet je het gewoon niet meer. Wij lopen al al 4 mnd ziekenhuis, ziekenhuis uit.

4 maanden geleden

Kan het niet ook aan zijn tongriem liggen? Of moet dat bij de geboorte meteen voor last zorgen?

4 maanden geleden

Reactie op Raeven

Mijn zoontje drinkt al 4 mnd slecht. Kort, te weinig, huilen, weinig slapen ...
Geen koemelkallergie ? Heb je medicatie tegen reflux gekregen en koemelkvrij voedeing?

4 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Geen koemelkallergie ? Heb je medicatie tegen reflux gekregen en koemelkvri ...
Haha, hebben we het al vaker over gehad. Nexium/esomeprasol gehad mee gestopt na een ph-metrie. 7x Gewisseld van voeding, nu weer Pepti. 2x Neocate gehad, maar geen verschil met Pepti. 2x Ziekenhuisopnames van 10 en 11 dagen. Nu in het UZ Gent beland.

4 maanden geleden

Misschien een bijwerking van de vaccinatie? Verdiep je eens in stichting vaccinvrij, misschien staat er een ervaring/oplossing van een andere ouder tussen waar je wat aan hebt. Ontstoren door homeopathie bijvoorbeeld?

4 maanden geleden

Reactie op Raeven

Haha, hebben we het al vaker over gehad. Nexium/esomeprasol gehad mee gesto ...
jullie hebben echt al veel geprobeerd. Misschien wist je het al maar je zou kunnen kijken of hij niet reageert op andere ingrediënten in de melk … in neo cate zit kokosolie en sommige kinderen kunnen daar heel sterk op reageren … als hij kma heeft en ook nog op soja en of kokosolie reageert zou je alfamino kunnen proberen daar zit geen kokosolie en ook geen soja en natuurlijk geen koemelkeiwit. Pepti werkte voor ons ook niet dat is verknipte koemelkeiwit dus vooralsnog …

4 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

jullie hebben echt al veel geprobeerd. Misschien wist je het al maar je zou ...
Mijn zoontje zit nog op de Pepti. Inderdaad verknipt. Neocate is natuurlijk helemaal vrij. Volgende maand in Gent een slikfoto en consult logopedist/kinderartsteam. Ons mannetje heeft in Gent al verschillende onderzoeken gehad terwijl ze hier in het ziekenhuis zeiden dat hij vast gevoelige darmen had en dat we er mee moesten dealen. Ze hebben nog enig onderzoek gedaan.

4 maanden geleden

Oh, Bij ons ligt het 100% NIET aan een vaccinatie want die had mijn zoontje niet gehad.

4 maanden geleden

Reactie op Raeven

Mijn zoontje zit nog op de Pepti. Inderdaad verknipt. Neocate is natuurlijk ...
Hopelijk worden jullie daar goed geholpen! Kan me voorstellen de stress en zorgen, mijn kinderen zijn vaak ziek oorontstekingen, luchtweginfecties enz het is echt super vermoeid en zielig voor de kleintjes daar tussen door zijn ze allebei allergisch voor koemelk, uitslag de hele tijd 3! De kleinste reflux ondanks de neo cate … kortom echt een uitdaging. Ik hoop dat ze daar je kind kunnne goed helpen.

4 maanden geleden

Hi dames , Vaccinatie discussie is niet gewenst op ons platform . Je ervaring delen mag , maar wel of niet vaccineren niet . Anders moet ik dit topic sluiten omdat het tegen onze gedragsregels ingaat . Liefs, Jaleesa|Moderator