Dag moeders,
Lees a.u.b. af!
Ik heb een dochter van 7 maanden. Zij sliep tot 5 maanden oud nachten door ( werd 1 keer begin van de ochtend wakker voor een voeding en ging erna weer door).
Sinds een maand geleden (terug gekomen van vakantie) is het geheel geswitcht. Ze werd namelijk elke drie uur wakker voor een voeding of speen. Haar bed staat trouwens precies tegen mijn bed aan.
Nu sinds een week wilt ze niet alleen slapen. Ze wordt continu wakker en moet steeds weer in slaap gewiegd worden of de speen krijgen. Maar als ik haar bij ons op bed leg dan gaat het wel wat beter, wordt alsnog elke 3 uur wakker.
Ook haar middagdutjes zijn hel. Ze wordt meerdere keren wakker na het neerleggen, stukje kleding van mij bij haar leggen voor mijn geur helpt ook niet. Ze wilt alleen in me armen of vlak naast mij.
Daarnaast ben ik sinds 5 weken begonnen met hapjes zowel groente als fruit, maar eet niet consequent. Ze neemt circa 2-3 hapjes en dan is het klaar dan weigert ze. Ik heb ook de methode geprobeerd waarbij je de groente in wat grotere stukken stoomt en zij die dan zelf op kan pakken en kan eten. Ook dat lukt niet, ze speelt er meer mee ontdekt met haar mond maar niet echt voluit eten.
Ik ben radeloos. Wat moet ik doen??!