7 Reacties

2 maanden geleden

Het begon afgelopen dinsdag trouwens, misschien nog handig om te vermelden

2 maanden geleden

Hier ook buikgriep. Zowel kindjes als mama🙈 Zolang een kindje diarree heeft mogen ze bij onze kdv niet er naar toe. Ik weet niet of deze regel overal zo is? Het zou in hun papieren moeten staan Beterschap!!

2 maanden geleden

Ik werk op kdv en bij ons komen de kids gewoon, alleen als ze echt 3 van die spuitluiers hebben in een uur da bellen we wel, of als het kindje echt niet lekker er van is. Maar idd dat kan wel verschillen per opvang!

2 maanden geleden

Op de opvang bij mijn zoon mogen ze met buikgriep pas terug als ze 24 uur klachtenvrij zijn. Maar dat zal per opvang kunnen verschillen uiteraard.

2 maanden geleden

Ah dat zijn wel wat verschillende verhalen ja 🤔 in de huisregels van het kdv zie ik alleen staan dat ze niet mogen komen als ze besmettelijk zijn. En als ik Google mag geloven is hij maandag dan nog besmettelijk als hij naar de opvang gaat, maarja 🤷‍♀️ ik ga kijken of ik een back up kan regelen voor de zekerheid

2 maanden geleden

Nou ws heeftie het van de opvang. Zolang er geen koorts is en hij vrolijk is mag hij gewoon gaan volgens mij...

2 maanden geleden

Het verschilt heel erg per opvang dus ik zou het gewoon bij hun informeren. Echter mocht je de mogelijkheid hebben om je kindje thuis te laten zou ik dat wel adviseren. Buikgriep is heel besmettelijk en je wil natuurlijk wel voorkomen dat andere kindjes ziek worden dus om die kans te beperken (en het is mogelijk) zou ik een andere oplossing zoeken.