13 Reacties

8 maanden geleden

Ja alleen lees ik over de site heel veel negatieve recensies en blijkbaar ook faillissement..

8 maanden geleden

Ik lees graag mee voor de Timeless taupe... Ook niet meer te krijgen. Baal er best van, die nieuwe kleuren zijn blijkbaar 2 maanden gelanceerd na aanschaf van onze wagen 馃槍馃槍

8 maanden geleden

Hey Marit, wij hebben via Joolz contact gehad over de uitbreiding. Zij gaven aan dat een aantal leveranciers, waaronder babydump en Babypark hem nog bij Joolz kunnen bestellen. We hebben net mail gehad van babydump en hij komt binnen 2 weken binnen 馃槏

8 maanden geleden

Reactie op Ferry de roze Flamingo

Hey Marit, wij hebben via Joolz contact gehad over de uitbreiding. Zij gave ...
Dank voor de reactie. Wij hebben idd ook contact gehad en wordt ook besteld!

8 maanden geleden

Reactie op MaritJanssen

Dank voor de reactie. Wij hebben idd ook contact gehad en wordt ook besteld ...
Heel fijn! Wat een gedoe he.. Ben bij ons blij dat 't alleen om de kap gaat en niet nog om een zitje. Tegen die tijd is de oudste 2 jr en 3-4 maanden, dan hoop ik 't plankje te kunnen gebruiken

8 maanden geleden

Heel fijn! Wat een gedoe he.. Ben bij ons blij dat 't alleen om de kap gaat ...
Ja hier precies zo, wil dan het plankje met zitje aanschaffen. Kan hij als hij moe wordt toch nog even zitten

8 maanden geleden

Reactie op MaritJanssen

Ja hier precies zo, wil dan het plankje met zitje aanschaffen. Kan hij als ...
Ja en die is gelukkig nog wel eens op vinted of marktplaats te vinden. Mooi blijft die toch niet 馃槄

8 maanden geleden

Ik lees graag mee voor de Timeless taupe... Ook niet meer te krijgen. Baal ...
Hier hetzelfde, echt suf. Heb nu een donkergroene kap met andere kleurnaam besteld. Hopelijk valt het straks niet op

8 maanden geleden

Reactie op Isabel_90

Hier hetzelfde, echt suf. Heb nu een donkergroene kap met andere kleurnaam ...
Ik heb hem via babydump kunnen bestellen! Zou ze toch eens mailen. De timeless taupe had namelijk ook een andere kleur in het frame..vind 't ook zo stom bij ons van de babywinkel toen, want schijnbaar was al bekend dat de kleur er uit ging toen wij hem mochten en hebben ze er niks van gezegd 馃槍馃槍

8 maanden geleden

Ik heb hem via babydump kunnen bestellen! Zou ze toch eens mailen. De timel ...
Ik heb rechtstreeks via Joolz besteld. Moet nog binnen komen maar heeft een lange levertijd. Mocht het veel afwijken zal ik zeker contact opnemen met babydump. Dankjewel voor de tip!

8 maanden geleden

Overigens lijkt het online echt dezelfde kleur. Hoe ik het begrijp is het een ander materiaal en heeft het daarom een andere naam. Ik hoop dus dat het kleurverschil meevalt.

8 maanden geleden

Reactie op Isabel_90

Ik heb rechtstreeks via Joolz besteld. Moet nog binnen komen maar heeft een ...
Graag gedaan! Bij ons had ik even gecheckt en je zag inderdaad wel iets aan verschil qua kleur etc. Hoop dat 't voor jullie meevalt!