48 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Baby-2021|

Super hopen dat dit nu door zet en dat je kindje en jullie weer tor rust ga ...
Ja het is echt even een opluchting dat hij iets drinkt nu. Ik heb net Jbpm van natuurlijk besteld. Hoop dat ik het snel binnen krijg. Bedankt voor je tips 😘

4 maanden geleden

Reactie op Lea050

Wat fijn te horen dat het beter lijkt te gaan en dat de huisarts daar nu oo ...
Ja inderdaad, krijg binnen een week bericht wanneer hij een afspraak krijgt. Vind dit eerlijk gezegd echt te lang duren maar hij drinkt weer door de pepti dus ik ben al wat gerustgesteld.🥰

4 maanden geleden

Reactie op melis2024

Ik zit met het zelfde probleem alleen word ik niet door gestuurd naar kinde ...
Met je vuist op tafel slaan om doorgestuurd te worden naar de kinderarts!! Je moet voor jezelf opkomen en je kindje opkomen want jij weet het beste wat er aan de hand is. Ik kreeg bij de huisarts te alleen te horen “wat vervelend” “dit is normaal rond deze leeftijd” “het hoort erbij”. Totdat ik weigerde weg te gaan tot ik een doorverwijzing zou krijgen. Die kreeg ik niet want er was een wachtijd en geen arts beschikbaar op dit moment in het ZH. Nou ik heb doorgezet en we zijn via de huisarts op de spoedeisende hulp beland. Hij zit nu aan de nexium en pepti….

4 maanden geleden

Reactie op Maihan

Met je vuist op tafel slaan om doorgestuurd te worden naar de kinderarts!! ...
Oke dan ga ik dat ook doen kreeg geen verwijzing omdat er lange wachtlijst stond hij drinkt wel redelijk nu met de nexium erbij

4 maanden geleden

Reactie op Maihan

Allereerst je doet het heel goed en ik herken me heel goed in jouw verhaal! ...
Hoe gaat het nu met je zoontje ?

4 maanden geleden

Hier het zelfde probleem.. Heeft geen eczeem o.i.d. Maar heel onrustig met drinken. Wil 3 slokken en dan niet meer. Krijg er met moeite 70 ml bijvoorbeeld in en 100 ml is dan echt goed maar duurt wel soms 1.5 uur. Hij draait z'n hoofd weg en gaat huilen. Hele tijd of weken al een rochel. Altijd groene poep.. En z'n broer 3 jaar had KMA. Sinds gister met pepti begonnen maar helaas drinkt ie nog slecht.. Zal de HA ook om nexium vragen.

4 maanden geleden

Reactie op Sbeer88

Hier het zelfde probleem.. Heeft geen eczeem o.i.d. Maar heel onrustig met ...
Zo zielig, hier gaat het nu iets beter alleen overdag nog steeds heel moeilijk drinken. Hij zit nu wel op de 500/600 ml per dag sinds gisteren. Nog te weinig maar iniedergeval stuk beter. Ik krijg als goed is vandaag andere jbpm binnen hopelijk gaat het dan nog beter

4 maanden geleden

Reactie op Baby-2021|

Volhouden ondanks dat ze huisarts zijn en goed opgeleid kunnen ze niet op t ...
Ik heb de jbpm van natuurlijk gekocht. Heb hem nu net binnen gekregen alleen zit een beetje te kijken hoeveel ik erin moet doen bij Bvb 4 of 5 schepjes ?

4 maanden geleden

Reactie op cjfdej

Ik heb de jbpm van natuurlijk gekocht. Heb hem nu net binnen gekregen allee ...
Niet teveel gebruiken, het is ook even kijken wat voor jou kindje werkt. Wij hebben dit kleine lepeltje van een andere verpakking bewaard en doen ongeveer dit erin op 150 +5. We waren begonnen met iets minder maar na een paar dagen begon het spugen weer, dus hebben we zoals op de foto en dat gaat nu goed.

4 maanden geleden

Reactie op Baby-2021|

Niet teveel gebruiken, het is ook even kijken wat voor jou kindje werkt. Wi ...
Oké ga ik dat zo ook proberen en kijken hoe het bij hem valt bedankt 👍😘

4 maanden geleden

Ben zeer benieuwd. Hier drinkt ie inmiddels ook wat meer! Maar spuugt met pepti wel veel. Laat je weten hoe het bij jou gaat?

4 maanden geleden

Reactie op Sbeer88

Ben zeer benieuwd. Hier drinkt ie inmiddels ook wat meer! Maar spuugt met p ...
Je zou het kunnen verdikken met jbpm, pepti is dunner dan gewone kunstvoeding.

4 maanden geleden

al melk geprobeerd op basis van geit? of een osteopaat?

4 maanden geleden

Reactie op Sbeer88

Ben zeer benieuwd. Hier drinkt ie inmiddels ook wat meer! Maar spuugt met p ...
Het gaat echt heel goed hier. Nu sinds gister heeft hij gewoon niet meer gehuild of gegild, drinkt ze flessen in 1 x op zonder gedoe. Ben zo opgelucht voor hem hoop echt dat het zo door gaat.

4 maanden geleden

Reactie op cjfdej

Het gaat echt heel goed hier. Nu sinds gister heeft hij gewoon niet meer ge ...
Dat is super fijn te horen hopelijk houd dit zo aan dat geeft heel veel rust voor jezelf en vooral je kindje. Misschien een idee om morgen meteen contact op te nemen met je huisarts over het resultaat. Dan kan je tevens vragen of je dit vergoed kunt krijgen of als hij dat niet kan desnoods vragen of je telefonisch contact kunt krijgen met de kinderarts als fysiek op korte termijn niet mogelijk is. Dat scheelt enorm in je portemonnee. Al is het natuurlijk dubbel en dwars waard dat je kindje nu goed drinkt en rustig is.

4 maanden geleden

Reactie op cjfdej

Het gaat echt heel goed hier. Nu sinds gister heeft hij gewoon niet meer ge ...
Super!!! Hoeveel CC drinkt ie nu en ingedikt met jbpm?

4 maanden geleden

Oh en wat voor kleur ontlasting hebben jullie kindjes? Hier nog steeds groen.

4 maanden geleden

Reactie op Sbeer88

Super!!! Hoeveel CC drinkt ie nu en ingedikt met jbpm?
Hij drinkt nu 180 + 6 en ik dik het in met jbpm, hij drinkt ze nog niet allemaal helemaal op maar het gaat echt de goeie kant op.

4 maanden geleden

Reactie op Sbeer88

Oh en wat voor kleur ontlasting hebben jullie kindjes? Hier nog steeds groe ...
Jaa hier ook groen maar cb zei dat het normaal was met pepti ?

4 maanden geleden

Reactie op Sbeer88

Oh en wat voor kleur ontlasting hebben jullie kindjes? Hier nog steeds groe ...
Hoe gaat het nu met jou kindje ? Gaat het al wat beter ?