48 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Lea050
Wat fijn te horen dat het beter lijkt te gaan en dat de huisarts daar nu oo ...
Ja inderdaad, krijg binnen een week bericht wanneer hij een afspraak krijgt. Vind dit eerlijk gezegd echt te lang duren maar hij drinkt weer door de pepti dus ik ben al wat gerustgesteld.🥰
4 maanden geleden
Reactie op melis2024
Ik zit met het zelfde probleem alleen word ik niet door gestuurd naar kinde ...
Met je vuist op tafel slaan om doorgestuurd te worden naar de kinderarts!! Je moet voor jezelf opkomen en je kindje opkomen want jij weet het beste wat er aan de hand is. Ik kreeg bij de huisarts te alleen te horen “wat vervelend” “dit is normaal rond deze leeftijd” “het hoort erbij”. Totdat ik weigerde weg te gaan tot ik een doorverwijzing zou krijgen. Die kreeg ik niet want er was een wachtijd en geen arts beschikbaar op dit moment in het ZH. Nou ik heb doorgezet en we zijn via de huisarts op de spoedeisende hulp beland. Hij zit nu aan de nexium en pepti….
4 maanden geleden
Hier het zelfde probleem.. Heeft geen eczeem o.i.d. Maar heel onrustig met drinken. Wil 3 slokken en dan niet meer. Krijg er met moeite 70 ml bijvoorbeeld in en 100 ml is dan echt goed maar duurt wel soms 1.5 uur. Hij draait z'n hoofd weg en gaat huilen. Hele tijd of weken al een rochel. Altijd groene poep.. En z'n broer 3 jaar had KMA. Sinds gister met pepti begonnen maar helaas drinkt ie nog slecht.. Zal de HA ook om nexium vragen.
4 maanden geleden
Reactie op Sbeer88
Hier het zelfde probleem.. Heeft geen eczeem o.i.d. Maar heel onrustig met ...
Zo zielig, hier gaat het nu iets beter alleen overdag nog steeds heel moeilijk drinken. Hij zit nu wel op de 500/600 ml per dag sinds gisteren. Nog te weinig maar iniedergeval stuk beter. Ik krijg als goed is vandaag andere jbpm binnen hopelijk gaat het dan nog beter
4 maanden geleden
Reactie op cjfdej
Ik heb de jbpm van natuurlijk gekocht. Heb hem nu net binnen gekregen allee ...
Niet teveel gebruiken, het is ook even kijken wat voor jou kindje werkt. Wij hebben dit kleine lepeltje van een andere verpakking bewaard en doen ongeveer dit erin op 150 +5. We waren begonnen met iets minder maar na een paar dagen begon het spugen weer, dus hebben we zoals op de foto en dat gaat nu goed.
4 maanden geleden
Reactie op Sbeer88
Ben zeer benieuwd. Hier drinkt ie inmiddels ook wat meer! Maar spuugt met p ...
Je zou het kunnen verdikken met jbpm, pepti is dunner dan gewone kunstvoeding.
4 maanden geleden
Reactie op Sbeer88
Ben zeer benieuwd. Hier drinkt ie inmiddels ook wat meer! Maar spuugt met p ...
Het gaat echt heel goed hier. Nu sinds gister heeft hij gewoon niet meer gehuild of gegild, drinkt ze flessen in 1 x op zonder gedoe. Ben zo opgelucht voor hem hoop echt dat het zo door gaat.
4 maanden geleden
Reactie op cjfdej
Het gaat echt heel goed hier. Nu sinds gister heeft hij gewoon niet meer ge ...
Dat is super fijn te horen hopelijk houd dit zo aan dat geeft heel veel rust voor jezelf en vooral je kindje.
Misschien een idee om morgen meteen contact op te nemen met je huisarts over het resultaat. Dan kan je tevens vragen of je dit vergoed kunt krijgen of als hij dat niet kan desnoods vragen of je telefonisch contact kunt krijgen met de kinderarts als fysiek op korte termijn niet mogelijk is. Dat scheelt enorm in je portemonnee. Al is het natuurlijk dubbel en dwars waard dat je kindje nu goed drinkt en rustig is.