Hoi, mijn zoontje is nu 4 maanden en ik zit echt met mijn handen in het haar. Vanaf het begin al onrustig en veel huilen. Ik geef flesvoeding en ik heb alles geprobeerd verschillende flessen, spenen, jbpm voor zijn reflux, bedje omhoog, alles wat je maar kan benoemen. Vanaf zijn geboorte al zo vaak de huisarts en huisartsenpost bezocht en werd eigenlijk altijd weer weggestuurd met de zin het hoort erbij. Nu kreeg hij afgelopen vrijdag koorts en hij wilt amper nog drinken. tussen 50/80 ml per voeding maar meer komt er niet in elke voeding. Krijsen het moment dat hij een slok binnenkrijgt. Moet er heel veel moeite voor doen en ik maak ieder uur een nieuw flesje om een paar slokken aan te bieden omdat ik bang ben dat hij uitdroogt. Vanaf het begin gaat het al moeilijk en moet ik veel moeite doen maar de afgelopen 2 weken leek het goed te gaan tot vrijdag. Huisarts zegt dat het door de reflux komt maar mijn gevoel zegt dat het niet alleen reflux is. Hij komt goed aan maar dat is ook omdat ik vanaf zijn geboorte hier dus 24/7 mee bezig ben en ben er moe van ! Het gevoel van onmacht en niet weten wat hij mankeert maakt me gek en verdrietig. Sinds dinsdag is zijn koorts weg maar nog steeds niet drinken en veel huilen. Wat ik zie aan hem is dat hij in paniek raakt na een paar slokken, veel scheten en boertjes tijdens die paar slokken, hij lijkt dan echt krampen te hebben ? Overstrekt heel veel. Daarna weigert hij ook gewoon volledig de fles. Vanaf zijn geboorte al een soort “roggel” in ademhaling (Niet altijd even aanwezig) als ik de symptomen van koemelkallergie na ga heeft hij bijna alle symptomen alleen hij groeit wel goed en heeft geen eczeem en/of rode vlekjes. Ook heeft hij sinds deze week groene ontlasting. Herkent iemand dit ?