48 Reacties
één maand geleden
Reactie op Fb
Misschien helpt het om een flesje in het donker te geven. En dan gelijk op ...
White nose staat aan als die gaat slapen zijn knuffel ligt dan bij hem met speen die die niet wil en ook al fles geprobeerd maar dan ook half uur slaapje nu wil ik hem om 5 uur nog een half uurtje naar bed doen anders ligt die weer zo vroeg op bed voor de nacht
één maand geleden
Wij hebben ook heel lang 4 dutjes gehad die alleen maar kort waren dan is de avond bedtijd inderdaad lastig. Was bij ons steeds 18u/18.30. Niet te druk om maken want met de leeftijd worden de dutjes vanzelf langer. Probeer de wakkertijd tussendoor eens op te rekken. Wij zitten nu op 3 dutjes en een bedtijd van 19u
Ik zou wel proberen alles voor 6.30 in de ochtend als nacht te beschouwen en je baby terug te leggen en pas daarna de gordijnen open. En de bedtijd richting 18u/18.30 proberen te krijgen. Kost even tijd voor je de biologische klok daarin wat opschuift maar proberen consequent in te zijn
één maand geleden
Reactie op melis2024
Maat m l verslikt die zich en stikt steeds en nee flesjes gaan niet op drin ...
Oke ik vroeg het ook idd om die reden. Ze kunnen dan vaak niet verzadigd voelen. Mijn dochter deed ook heeel lang hazenslaapjes van 3 maand tot 7 maand. Nu ineens een ochtend en middag dut via de dagopvang gecreëerd heerlijk is dat. Ik geef haar savonds om 18:30 pap van nestle. Je kan het proberen voor je zoontje? Misschien slaapt hij snachts door. Mijn dochter deed dat daardoor wel. Waardoor het overdag ook beter ging.
één maand geleden
Reactie op Fb
Oke ik vroeg het ook idd om die reden. Ze kunnen dan vaak niet verzadigd vo ...
Doe heb ik ook durf het helaas niet te geven omdat die ook lichte koemelk allergie heeft en drinkt nu pepti 1 omdat pepti 2 reageerde hij slecht op drinkt 4 flessen op een dag en ene keer 180 en meestal 130 ongeveer eet ook fruit en boterham en avond eten
één maand geleden
Reactie op melis2024
Doe heb ik ook durf het helaas niet te geven omdat die ook lichte koemelk a ...
Snap ik mag je wel volkoren geven? Je kan namelijk ook zelf een papje maken door je eigen melk. Dat zijn losse korrels die zijn te koop bij de kruidvat. Ik probeer gewoon met je mee te denken🙈
één maand geleden
Reactie op Fb
Snap ik mag je wel volkoren geven? Je kan namelijk ook zelf een papje maken ...
Ja ben heel blij dat je mee denkt pap heb ik van de week gegeven van zijn eigen melk meergranen pap en helaas nam een slok en moest het niet , pyjama pap heb ik liggen maar helaas durf ik dat nog niet ben echt helemaal op aan het raken kwart over 5 wakker vanochtend en niks werkte dus maar beneden gezeten 7 uur dutje van half uur en dan om de 2 a 2.5 uur een dutje van 30 minuten en nu net om kwart over 6 naar boven en gewassen en pyjama aan en flesje gedronken 135 en licht nu te slapen om kwart voor 7
één maand geleden
Reactie op melis2024
Ja begint echt pittig te worden meestal ga ik rond 8 uur savonds al naar be ...
Pff ik snap je.. mijn dochter word zins zij heel erg ziek is geweest snachts ook wakker. Maar 90cc erin en dan is ze weer rustig. Maar bij jou zoontje is dat niet zo vind het echt vreemd. Hoelang ben je al overgestapt naar die andere voeding?
één maand geleden
Reactie op Fb
Pff ik snap je.. mijn dochter word zins zij heel erg ziek is geweest snacht ...
We hebben pas met 5 maanden pepti 1 gekregen van diëtiste en daarna met 6 maanden moesten we naar pepti 2 ivm leeftijd dat ging fout moest zijn flessen niet meer en verstopping toen nutrigen lgg gekregen die wilde hij absoluut niet drinken dus daarna terug op pepti 1 daar zit die nu weer een maand op
één maand geleden
Reactie op melis2024
We hebben pas met 5 maanden pepti 1 gekregen van diëtiste en daarna met 6 m ...
Als ik het zo hoor lijkt het me dat hem toch nog iets niet helemaal goed zit. Mijn dochter drinkt namelijk 4 flessen van 210. Kan niet voorstellen dat hij dan zo weinig drinkt.. zal toch nog even mee heen gaan
één maand geleden
Is het een optie om rond 17:00/17:30 nog een rondje met de kinderwagen / draagzak te doen? Dan doet je zoontje nog een dutje ipv al de nacht in gaan. Dan verzet je de bedtijd.
Hoe wordt hij wakker na een half uur dutje? Als hij soms nog moe is, kun je hem dan weer in slaap proberen te krijgen? Of laten liggen zodat hij zelf in slaapt valt?