48 Reacties

één maand geleden

Reactie op Nice27

Je zult het echt moeten gaan rekken. Als hij zo vroeg wakker is zo lang mo ...
Ik zou niet je kindje laten huilen en juist een andere tactiek aanhouden. Maar dat is hoe ik er in sta.

één maand geleden

Reactie op Nice27

Je zult het echt moeten gaan rekken. Als hij zo vroeg wakker is zo lang mo ...
Laten huilen is geen optie dan gaat die zo te keer dat die paars aanloopt en geen adem haalt dus dat is hier echt geen optie maar we blijven proberen hem om 7 uur naar bed te doen

één maand geleden

Reactie op liefehhmii

Ik zou niet je kindje laten huilen en juist een andere tactiek aanhouden. M ...
Ik laat hem ook zeker niet huilen dat werkt hier averechts

één maand geleden

Reactie op liefehhmii

Ik zou niet je kindje laten huilen en juist een andere tactiek aanhouden. M ...
We laten hem ook echt niet overstuur in zijn bed krijsen. We lieten hem 3 minuten zijn gang gaan, dan gingen we er heen. Max 30 seconden. Eerst was dit echt wel langer, deden we even knuffelen en toen weer terug in bed. De 2e keer gingen we na 4 minuten, enzovoorts. Ons kind heeft het soms nodig om emotioneel te ontladen, dingen te verwerken. Kinderen huilen niet alleen omdat er iets aan de hand is. Wij hebben door ons traject geleerd dat als wij proberen hem te helpen slapen dit alleen maar averechts werkt en hij gewoon niet gaat slapen en over vermoeid raakt. Ondertussen wordt hier ook niet meer gehuild bij naar bed brengen zoals ik in mijn bericht ook al zei, maar aan het begin was het echt wel even huilen, pittig en volhouden. Met gelukkig na een paar dagen al resultaat.

één maand geleden

Reactie op Nice27

We laten hem ook echt niet overstuur in zijn bed krijsen. We lieten hem 3 ...
Helaas kan ik dan in zijn kamer blijven want stoppen doet die niet totdat ik hem oppakt helaas

één maand geleden

Je kan ook je kinderwagen in buggy stand zetten en buiten lopen. Precies rond 17:00. Zo kan je de tijd verschuiven

één maand geleden

Reactie op Fb

Je kan ook je kinderwagen in buggy stand zetten en buiten lopen. Precies ro ...
Ja we redden nu tot half 7

één maand geleden

Reactie op melis2024

Ja we redden nu tot half 7
Kijk aan! Wat goed😀