9 Reacties

één maand geleden

Omg ik zit in dezelfde situatie nu.. elke keer zo gestrest 😂 als ze er niet wakker van worden hebben ze er geen last van.

één maand geleden

Oh men wij hebben alleen nog maar een verkoudheid mee gemaakt. Maar dat hoesten en slijm lijkt me inderdaad zo billenknijpend eng…. Ik hoop dat het ons nog lang bespaard blijft

één maand geleden

Ja hier was het eerder ook enkel een snotneusje, maar sinds vandaag ineens slijm in de keel :(. Hebben maar een ui naast z’n bedje gezet, maar vind het eng! Maakt vaak stik geluiden.

één maand geleden

Hier begon het een week na de start van de crèche.. en is nu al 3 weken veel hoesten en veel slijm. Het is (gelukkig) een buikslaper, dus dat scheelt want daardoor verslikt/stikt ie minder. Hij heeft vooral in de eerste week echt aantal hoest aanvallen gehad waar ik wakker van schrok. Toen eruit gehaald even bij gekomen tot hij weer rustig ademde en weer in bed gelegd.. Maar goed, op rug slapen is dan minder prettig.. wellicht is dus buikslapen een optie als je dat vertrouwd, en op zij kan ook nog.. Inmiddels gaat ons mannetje van buik naar rug naar zij dus kunnen wij het niet meer sturen, maar de hoest is ook minder geworden dus dat scheelt

één maand geleden

Wij hadden twee nachten geleden hetzelfde, was ook echt super geschrokken. Ik heb sinds dien weer vaker zijn neus gedruppeld met zout oplossing en die ene nacht eenmalig weer de neusspray met Xylometazoline gebruikt. Daarnaast gelijk weer heel de kamer gestofzuigd en gestoft volgende dag en met raam open slapen. Gaat nu echt zoveel beter, wereld van verschild

één maand geleden

Onze had hier ook flink last van, die kleintjes zijn sterker dan je denkt! Nu weer vrolijk aan het spelen :)

één maand geleden

Onze zoon hoest al 7 weken. Roggelt ook nog steeds regelmatig. Tussendoor nog een keer longen laten luisteren maar niets te horen. Ga van de week weer naar de huisarts. Ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren

één maand geleden

Jammer genoeg is mijn kind met 2 weken oud en dan katern met 6 weken oud flink verkouden geweest hij hueste zo erg dat door de luchtweginfectie dat hij een pufje kreeg en ik heb thuis een vernevelaar en heb dit een paar keer gedaan zonder weer niet hoe het was gelopen maar waren streevollen dagen geweest. Nu hebben we het pufje alleen voor noodgevallen maar ben blij dat we deze kregen van de kinderarts mocht dit echt nodig zijn een keer. We deden ui naast zijn bed, neusdruppels ook met xylometazoline gekregen al met 6 weken in het ziekenhuis. Bed omhoog of hem bij ons boven op laten slapen het liefs als die zo erg hoestte. Snotzuigertje van otrivin.

één maand geleden

Hoe gaat het. Nu. ?. Mijn zoontje begon sinds gisteren te hoesten echt erg hij wordt elke keer wakker door zijn eigen hoest we zijn begonnen met neusdruppels en xulometazolyne voor het slapen gaan maar lijkt niet genoeg 😓 hij heeft ook verhoging een paar dagen.