8 Reacties

13 dagen geleden

En lopend de fles geven helpt dat? Hier zijn er best wat prikkels overdag met een peuter erbij moet je soms weg en heb je niet altijd de tijd om haar rustig in haar slaapkamer weg te leggen. Ze slaapt voor nu wel in de maxi cosi of box. Ja ik snap dat het cb dat zegt maar ik zou er niet veel aan vast pinnen het is ook afhankelijk van je kindje. Ik heb trouwens de lansinoh fles die gaat het beste ik heb er 4 geprobeerd ene te snel andere te langzaam echt zoekend. Maar herkenbaar wat je zegt. Hand voor de mond alsof ze wat drinken wil dat pakt ze niet en de speen ook niet.. lastig maar hier werd er uiteindelijk wel gedronken. Even mee gewiegd dat ze rustig werd. Ik dacht zelf aan buik krampen omdat ze tegen mij aan met haar buikje lag met wiegen en toen wel rustig werdt.. ja geen tips verder maar het blijven lopen werkt hier wel. En misschien is het ook wel een sprongetje zolang ze op gewicht blijven kan het best even een korte periode zo zijn. Ze kunnen echt wel goed aangeven wat ze nodig hebben zolang je zelf zoveel mogelijk de regelmaat althans wat je deed gewoon blijft doen.

13 dagen geleden

Klinkt exact als onze meid met haar 2e sprong. Paar dagen doorzetten en dan komt het vanzelf weer goed. Was bij ons althans het geval :). Hier overigens ook de eerste maar vertrouw vooral op je eigen gevoel, dat zit meestal goed. You can do this!

11 dagen geleden

Dank! Die had ik al gelezen ook!

11 dagen geleden

Ik zou toch lekker starten met wat slaapjes in het donker overdag als ie dan beter slaapt toch? Wij doen dat ook al en volgens mij heeft dat geen negatief effect meer voor dag/nachtritme

11 dagen geleden

Reactie op Rbe

Ik zou toch lekker starten met wat slaapjes in het donker overdag als ie da ...
Ik sluit me hier volledig bij aan! Wij leggen haar sinds een week ongeveer overdag in het donker en ze slaapt veel beter!

11 dagen geleden

Reactie op Rbe

Ik zou toch lekker starten met wat slaapjes in het donker overdag als ie da ...
Ach CB zei nog wel overdag. Dacht tot 3 maanden dus durfde het nog niet.