249 Reacties

één maand geleden

Reactie op Cleo81

Als het goed gaat hoor je niks van me, maar zodra het slecht gaat kom ik hi ...
Ik heb dit echt altijd vlak voor mijn menstruatie (en soms ook tijdens). Dan ben ik een paar dagen echt niet te genieten, alles helemaal kut, en dan word ik ongesteld en denk ik oh ja 😫 trap er elke maand weer in. Paar dagen laten is alles weer prima. Zou het bij jou ook met je cyclus te maken kunnen hebben?

één maand geleden

Gewoon even benieuwd hoe jullie je voelen! Voel je je alweer de oude? Ik deed heel trouw een speciaal programma voor mama’s na de bevalling. Dat is nu klaar en heb echt 0,0 motivatie om weer mijn oude sportritme op te pakken 🫠. Trok gisteren een broek aan die ik een paar weken geleden nog goed paste en nu toch wat strak zat. Die kilo’s komen er aan ipv af 🙈. En merk ook dat ik veel aan het snaaien ben. Herkenbaar?

één maand geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Gewoon even benieuwd hoe jullie je voelen! Voel je je alweer de oude? Ik de ...
Neen, ben nog steeds niet de oude. Ik ben precies wel 20 jaar ouder geworden 🫣🤔 maar moet binnenkort wel naar de neuroloog want misschien zijn het toch niet zomaar postpartum problemen. De kilo's blijven hier ook plakken maar wel het gevoel dat mijn broeken beter passen. Ik kan het niet op de spieren steken, want was voor de zwangerschap beduidend sterker en fitter dan nu.

één maand geleden

Vandaag naar het tuinfeest van mijn dochter haar opvang geweest. (Tevens een oude locatie waar ik zelf heb gewerkt dus een prima en veilige omgeving) ik vind drukte sinds mijn zwangerschap eng en kan niet goed prikkels verwerken. Ik vond het leuk om oude collega's te zien.. en ouders.. leuk te zien dat m'n dochter van 7 maand onder de indruk was van de gitaarspelende muzikant. Als ze vroegen hoe het ging zei ik vrolijk ja goeeed.. Alleen stond ik bij de auto wel bijna huilend tegen m'n vriend te zeggen dat ik zo moe was.. Ik baal zo hiervan.. Toch trots dat ik even een uurtje ben geweest.

één maand geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Gewoon even benieuwd hoe jullie je voelen! Voel je je alweer de oude? Ik de ...
T gaat goed maar heel moe ( auto rijdenna 22 u liever niet).... En tja wat doe ik nu nog op, ik was lekker aan t haken🙈. Wat enerzijds bij mij hoort ( chronisch) maar t is gewoon anders. Zijn t te korten, in mei was alles in orde muv vit d. is t constant aan staan of t is toch de chronische vermoeidheid die erger is geworden..gezien ik mij bij huisarts niet gehoord voel op dit vlak naar natuurarts....zij hoorde mij wel. Ook vanwege wat vage spijsverteringsklachten die ik al jaren heb. Hopelijk ben ik over een tijdje weer mijzelf voordat K een jaar wordt. Ik heb dus nog 5 mnd!

één maand geleden

Reactie op karien84

Neen, ben nog steeds niet de oude. Ik ben precies wel 20 jaar ouder geworde ...
Goed dat je het laat onderzoeken! Hopelijk uitsluitsel dan 🤞.

één maand geleden

Reactie op ManonEsmee

Vandaag naar het tuinfeest van mijn dochter haar opvang geweest. (Tevens ee ...
Wat goed inderdaad dat je het zo bekijkt. Mooi een uurtje geweest! Kijk je er goed op terug nu? 🥰. Pittig voor je dat dat ook nog meespeelt in je herstel..

één maand geleden

Reactie op Britterbal

T gaat goed maar heel moe ( auto rijdenna 22 u liever niet).... En tja wat ...
Wat pittig dat je sowieso die chronische vermoeidheid al hebt. Hopelijk via de alternatieve weg verbetering!!

één maand geleden

Reactie op Britterbal

T gaat goed maar heel moe ( auto rijdenna 22 u liever niet).... En tja wat ...
Bedoel je met chronische vermoeidheid me/cvs?

één maand geleden

Ik heb een erfelijke aandoening waar ook chronische. Vermoeidheid bij hoort. ...geen idee of er een medische term aanhangt.

één maand geleden

Ik voel me ook nog niet de oude. Veel last van mijn rug op sommige dagen, al gaat het wel steeds beter. Ik overweeg van baan te wisselen omdat ik het idee heb dat ik de chaos van mijn huidige werk gewoon niet meer kan hebben. En ondanks dat de kleine meestal doorslaapt ben ik zo moe. Vandaag bloed laten prikken, ik hoop dat er iets uit komt wat het verklaart.

één maand geleden

Reactie op Britterbal

Ik heb een erfelijke aandoening waar ook chronische. Vermoeidheid bij hoort ...
Oh wat vervelend. Mijn moeder heeft me/cv’s en wat je vertelde liet mij hieraan denken vandaar! Sterkte!

één maand geleden

Reactie op MamavanLuna24

Oh wat vervelend. Mijn moeder heeft me/cv’s en wat je vertelde liet mij hie ...
Wat lief dank je! Als ik me/cvs opzoek op internet mag ik nog lang niet klagen. Maar ik mis gewoon mijn oude zelf.🙈

één maand geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Wat goed inderdaad dat je het zo bekijkt. Mooi een uurtje geweest! Kijk je ...
Ik kijk er dubbel op terug. Ene kant trots op mijzelf dat ik ben gegaan, waarvan een half uurtje zonder mijn vriend (die kwam later ivm werk) Maar ik baal ergens zo van dat een uurtje al teveel is. Ik hou van die gezelligheid en ik merk gewoon dat ik er niet goed meer tegen kan. 😔

één maand geleden

Ik heb vandaag voor het eerst sinds de bevalling een tampon in en vind het toch ff raar 🥹 haha

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik heb vandaag voor het eerst sinds de bevalling een tampon in en vind het ...
Past hier niet echt meer.... Beetje verzakt gebruik ze alleen nog met zwemmen

één maand geleden

Reactie op ManonEsmee

Ik kijk er dubbel op terug. Ene kant trots op mijzelf dat ik ben gegaan, w ...
Hopelijk komt dat weer voor je! Kleine stapjes 🥰

één maand geleden

Reactie op Britterbal

Past hier niet echt meer.... Beetje verzakt gebruik ze alleen nog met zwemm ...
Oh shoot!! Mss moet ik dat dan even proberen ook🫠

één maand geleden

Reactie op roosjaaa

Oh shoot!! Mss moet ik dat dan even proberen ook🫠
Ik moest een maatje groter pakken dan voorheen, dat gaat goed en zakt niet uit!

één maand geleden

Reactie op Britterbal

Past hier niet echt meer.... Beetje verzakt gebruik ze alleen nog met zwemm ...
Bedoel je dat het dan uit zakt? Hier zitten ze gewoon écht strak en heb zelfs moeite met ‘m eruit te krijgen 😅