249 Reacties

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

Bedoel je dat het dan uit zakt? Hier zitten ze gewoon écht strak en heb ze ...
Bij mij zakt die idd uit naar door de hele kleine verzakking van baarmoeder en darm .

één maand geleden

Reactie op Britterbal

Bij mij zakt die idd uit naar door de hele kleine verzakking van baarmoed ...
Oh wat naar voor je, sorry. 🥺

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

Oh wat naar voor je, sorry. 🥺
Ach helaas. Miss met wat bekkenbodemspier oefeningen wordt t wat minder. Kleinigheidje en als t even blijft zitten met zwemmen vind ik t prima. T is allemaal nog lang niet zo drastisch voor operaties ofzo. Maar ik snap dat je het vreemd vond want de eerste 2 periodes vond ik t ook raar om een tampon in te brengen

één maand geleden

Reactie op Britterbal

Ach helaas. Miss met wat bekkenbodemspier oefeningen wordt t wat minder. Kl ...
Misschien dikkere/zwaardere tampons proberen?

één maand geleden

Reactie op Britterbal

Ach helaas. Miss met wat bekkenbodemspier oefeningen wordt t wat minder. Kl ...
Ja, bij mij is het juist tegenovergestelde; ik heb extreem sterke bekkenbodemspieren, deze zijn ook continue gespannen waardoor het dus heel strak is, ook met seks. Raar hoe een lichaam zo anders kan zijn/reageren. Gelukkig blijft het met zwemmen zitten! De tampon word dan ook dikker door het water denk ik. Zou een grotere tampon wat voor je kunnen zijn?

één maand geleden

Vandaag een jaar geleden kreeg ik te horen dat mijn oma kanker had. Over twee weken is ze een jaar overleden. Het besef is er nog steeds niet en soms geloof ik zelfs nog dat ze me gaat bellen. Ze woonde in Spanje en ik kon vanwege mijn zwangerschap er niet heen. Zelf was ik onderweg van Kroatië terug naar Nederland. Ze was al gecremeerd voordat we in Nederland waren waardoor het besef nooit is gekomen. Ik denk elke dag aan haar en mijn gevoel is na een jaar nog steeds vol ongeloof. Word dit beter?

één maand geleden

Reactie op MamavanLuna24

Vandaag een jaar geleden kreeg ik te horen dat mijn oma kanker had. Over tw ...
Jeetje wat heftig. Ik heb wel een soort van afscheid kunnen nemen van mijn oma. Maar dat gevoel dat je daar nog op bezoek komt of dat ze zo nog op mijn verjaardag komt of het willen bellen zit er na 2,5 jaar nog steeds😢

één maand geleden

Nu weer 3 dagen per week aan het werk. Maar ik merk dat ik het erg zwaar heb. Ik sta voor de klas en op dit moment vind ik de klas die ik nu heb erg pittig. Ik heb na de eerste menstruatie een ijzertekort gekregen. Dit is weer op peil maar moet nog steeds ijzertabletten slikken. Ik heb redelijk goede nachten. Mijn dochter slaapt van 7 tot 6 ongeveer. En wordt 3/4 keer per nacht wakker. Dit is gewoon wat onrust. We geven haar speentje en ze slaapt weer. Maar ik sta gewoon moe op. Mijn lichaam heeft het zwaar en merk dat ik nu al niet meer kan. Ik ga toch gewoon door maar dit is voor mijn humeur ook niet echt bevordelijk. Zit er even doorheen😓

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ja, bij mij is het juist tegenovergestelde; ik heb extreem sterke bekkenbod ...
Das gek he hoe ieder lichaam dat anders doet . Grotere krijg ik er niet in ivm.weinig vloeien.... Ach ja. Dan maar stink maandverband 😅

één maand geleden

Reactie op Britterbal

Das gek he hoe ieder lichaam dat anders doet . Grotere krijg ik er niet i ...
Ja hier ook hoor, vind de tampons niet fijn. Dan maar even “vies” voelen.. het is niet anders

één maand geleden

Reactie op DEND3227

Nu weer 3 dagen per week aan het werk. Maar ik merk dat ik het erg zwaar he ...
Pfoe, hier een re-intergrerende leerkracht. Met zo'n slaaptekort is dat echt niet tof. Is het een idee om met je leidinggevende of bedrijfsarts even te overleggen? Onze kleine werd 1x per nacht wakker voor de fles. Eerder 3x per nacht en merk echt het verschil!

één maand geleden

Tjonge.. wat kom ik van ver. Wij hebben naast lichamelijk ook mentaal een hele pittige tijd gehad. We krabbelen er allebei weer een beetje uit nu en best weer wat aan het werk. Maar ook weer afspreken met mensen, sporten ed. Wat ik heel lastig heb gevonden is dat ik ook moeilijk leek te hechten met m'n kindje eerder. Het voelde als oppassen en ik stond alleen op overleven. Nu met 7.5 maand begin ik echt van hem te genieten. Mis hem nu zelfs nu hij in bed ligt. 😅 dus ben net heel stilletjes even een kusje gaan geven. 🥰

één maand geleden

Reactie op roosjaaa

Tjonge.. wat kom ik van ver. Wij hebben naast lichamelijk ook mentaal een h ...
Fijn gevoel hè, totale herkenning hier ❤️

één maand geleden

Reactie op roosjaaa

Pfoe, hier een re-intergrerende leerkracht. Met zo'n slaaptekort is dat ech ...
Ooh jeetje ja zo heftig. Mmh ja alleen spelen er op dit moment zoveel dingen dat er al leerkrachten te kort zijn en ik vind het heel lastig om dat aan de kant te zetten. Wil me dan ook niet laten kennen of zo

één maand geleden

Ik ben aan het afvallen en ik begin mijn lichaam weer terug te krijgen ❤️ werk er ook heel hard voor, ben trots op mezelf

één maand geleden

Reactie op DEND3227

Ooh jeetje ja zo heftig. Mmh ja alleen spelen er op dit moment zoveel ding ...
Mhm snap ik. Ik heb wel gemerkt dat je uiteindelijk alleen jezelf daarmee hebt. Jij voelt natuurlijk het beste aan wat je kan hebben, maar een volledig uitvallende leerkracht is nog minder fijn voor je werk. Daarbij... hoe moeilijk dat klinkt. Het js maar werk. 😅

één maand geleden

Ik heb het net met mijn vriend over m’n ppd en ik vind eigenlijk dat ik echt heel slecht ondersteund ben hierin. Nu gaat het beter hoor, maar dat was zonder hulp. Het duurde eeuwen voordat mijn proces bij de psycholoog begon.

13 dagen geleden

Aaaaaaaah ik ben bijna klaar bij de psycholoog, ze zegt ik denk nog 3 sessies maar m’n ppd is zo goed als over 😍

13 dagen geleden

Reactie op MamavanLuna24

Aaaaaaaah ik ben bijna klaar bij de psycholoog, ze zegt ik denk nog 3 sessi ...
Hi!!! Mag ik vragen wat je zo geholpen heeft om daar overheen te komen? Ben benieuwd

13 dagen geleden

Reactie op MamavanLuna24

Aaaaaaaah ik ben bijna klaar bij de psycholoog, ze zegt ik denk nog 3 sessi ...
En hoe super fijn!!!🙌🏼🙌🏼🙌🏼