249 Reacties
13 dagen geleden
Reactie op roosjaaa
Hi!!! Mag ik vragen wat je zo geholpen heeft om daar overheen te komen? Ben ...
Ik kreeg opdrachten mee. Zo moest ik bijvoorbeeld met Luna voor de spiegel gaan zitten of mijzelf filmen op verschillende momenten zoals spelend of huilend zodat ik zelf kon zien hoe ik het deed. Ik mocht niet elke dag wat aan het huis doen (poetsobsessie en pasgeboren baby ging niet zo lekker samen) en we hebben gewerkt aan het herstellen van trauma van vroeger door na te gaan wat er gebeurd is om daarna als volwassenen in dat verhaal erbij te komen en dan zelf te doen wat ik nodig had. Voor de rest gewoon heel veel praten, en als ze dan vroeg van oké maar wat zou je dan anders doen dan ging ik erover na denken en dacht ik al snel ja uhmm weet ik niet? Niks? Door op te schrijven wat ik dan in dat moment vond dat verkeerd ging zag ik tijdens de gesprekken in dat ik t eigenlijk best wel oké deed en dat t niet perfect hoeft te gaan.
13 dagen geleden
Reactie op roosjaaa
Ahh, dankjewel voor je reactie. Wat een prachtige mooie inzichten ook!
We komen er wel ❤️
12 dagen geleden
Ik heb een flinke terugval. 2 weken geleden gestopt met bv en anderhalve week geleden echt goed ongesteld geworden. Ben nu zo beroerd!! Echt alsof ik net zwanger ben. Verdenk alle hormonen die door elkaar geklapt worden. Ben er echt sip van. Morgen nog maar even de arts bellen.