249 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
True. Vooral omdat ik wel veel lichamelijke klachten heb zoals duizeligheid ...
Heb je alleen ijzer geprikt? Misschien D of B12? En je zou kunnen prikken op schildklier? Zijn even 3 dingen die in mij opkomen met duizeligheid en vermoeidheid.
5 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Schildklier is geloof ik ook meegenomen. 👍🏼 b12 en d niet maar d kan ik m ...
Dat je uren buiten loopt wil niet zeggen dat er voldoende vitamine d wordt aangemaakt. 😅 Je lichaam maakt de vitamine d namelijk aan met behulp van zonlicht. Veel mensen denken dat je van de zon vitamine d krijgt, maar dat is dus niet zo. Je lichaam moet dit nog aanmaken. En er zijn verschillende factoren die de aanmaak van vitamine d beïnvloeden, zoals een donkere huidskleur, oudere leeftijd, obesitas, het gebruik van zonnebrand en bepaalde medische aandoeningen.
4 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Mega veel last van haar uitval. Meerdere die hier last van hebben. Het is m ...
Ja hier ook. Vreselijk! Verlies ontzettend veel haar. Durf mijn haar nauwelijks te wassen/borstelen. Het komt goed zeggen ze..
4 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Ja hier ook. Vreselijk! Verlies ontzettend veel haar. Durf mijn haar nauwel ...
Ja ik heb vanmorgen even biotine gekocht bij de Kruidvat zuigtabletten dat maar even een tijdje doen. Mezelf even helpen zal anders ook wel goed komen hoor. Krijg er alleen zo'n naar gevoel bij ik kan het met plukken uit mijn haar pakken
4 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Ja en hoe al 3weken nu pff wordt wel steeds ietjes minder maar nog niet voorbij😔
4 maanden geleden
Durf bijna niet meer te douchen of te borstelen en ook draag ik me haar in een vlecht om het beetje te beperken door vlecht te dragen omdat er anders teveel op de grond komt🫠
4 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Same Here.. en het was nog niet allemaal terug gegroeid van de vorige haha. Dus allemaal van die halve haartjes en inhammen.. great! En lijkt ook alsof de grijze haren ineens spoed hebben! 👵 😬
4 maanden geleden
Zijn er ook meer mensen die eigenlijk best goed gingen na de bevalling, maar eigenlijk sindsdien niet heel veel verbeterd?
Ik heb tijdens zwangerschap veelal bekkenklachten gehad. Toen ik was bevallen was het een enorme opluchting dat het eigenlijk best oké ging. Ik weet dat ik niet mega snel herstel en heb echt rustig aangedaan en zelfs nog tot 5 aug verlof. Maar ik ben vorige week begonnen met ‘sporten’ (speciaal sterkher programma voor post partum) en ik heb me toch partij veel pijn. Aan schaambotje en aan spieren (logisch die heb ik tijdje niet gebruikt) maar ook merk ik dat m’n bb spieren mega gespannen zijn. Heel irritant! Daarnaast wel veel m’n peuter en baby gesjouwd wat ook nog niet altijd even lekker gaat..
Ben er wat dat betreft wel beetje klaar met dat herstel en wil gewoon dat het weer goed gaat.. eten gaat natuurlijk als de beste net als snoepen, dus de kilo’s gaan ook weer gestaag omhoog.. vermoeiend haha 😬🫣
4 maanden geleden
Reactie op moes1
Zijn er ook meer mensen die eigenlijk best goed gingen na de bevalling, maa ...
Ja vooral die vermoeidheid blijft nog een ding en idd de kilo's die steeds snel bij komen voor de zwangerschap kon ik heledag eten wat ik wou en kwam geen gram aan en nu helaas wel woog altijd 54 kg nu steeds 60kg
4 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Ik moet overigens ook niet niezen ofso. 😭 Meerdere last van..?
Deze moest ik even twee keer lezen voor ik hem begreep.. maar neem aan dat je bedoelt dat je plas ophouden lastig is? ;-)
Ja ook last van.. en ook al sinds vorige zwangerschap! Er is geen dag zonder inlegkruisje.
Aangezien dit m’n laatste zwangerschap was, is dat wel ook een puntje waar ik op termijn mee bezig wil.. maar voor nu is inlegkruisje m’n beste vriend!
4 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Ik moet overigens ook niet niezen ofso. 😭 Meerdere last van..?
Bedoel je met dat omdat je anders beetje urine laat lopen dat heb ik alleen als ik staand niest dat er druppeltje uitkomt
4 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Ja☹️
Ja is echt kut idd voor zwangerschap had ik het nooit en nu erna ineens wel😔