249 Reacties
3 maanden geleden
Als ik niet zo ongesteld zou geweest zijn zou ik denken dat ik bandenpijn had in de liezen🙈🙈 maar nu waarschijnlijk van mijn schoeisel.
Niet tof ook ik heb een (gelukkig) kleine verzakking na de geboorte van mijn zoontje K.☹️
2 maanden geleden
Vraagje;
Ervaart er iemand ook ineens angst/onzekerheid?
Bij alles wat ik ga doen denk ik “oh dadelijk krijgen we een ongeluk en moet ze zonder ouders opgroeien” en allemaal van die achterlijke gedachtes.
Ik herken dit niet van mezelf en vind het erg vervelend.
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Vraagje;
Bij alles wat ik ...
Mijn broertje, mijn vriend en ik gingen afgelopen maand naar een festival. Mijn broertje is Luna peetoom. Als ons iets overkomt dan krijgt hij de voogdij. Ik kreeg echt een dikke paniekaanval toen we achter elkaar een file in reden. Wat nou als we nu een ongeluk krijgen en dood gaan? Dan heeft ze niemand meer. Dikke onzin want mensen zat maar heb echt heel de weg in paniek gezeten.
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Vraagje;
Bij alles wat ik ...
Niet leuk maar zo herkenbaar. Soms denk ik moet ik de ha niet hiervoor bellen?
2 maanden geleden
Reactie op Britterbal
Niet leuk maar zo herkenbaar. Soms denk ik moet ik de ha niet hiervoor bell ...
Mijn moeder en schoonmoeder zeiden dat dit normale angsten zijn als moeder. De zorgen die je draagt over je kind. Je kunt jezelf ook niet opsluiten en niks meer doen natuurlijk… en ja, wat moet er nou gebeuren? Helemaal niks. Maar toch is die angst er
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Vraagje;
Bij alles wat ik ...
Ja hier helaas ook erg herkenbaar. Wordt er soms helemaal gek van… hoop dat het met de tijd minder wordt
2 maanden geleden
Reactie op Ruby100224
Ja hier helaas ook erg herkenbaar. Wordt er soms helemaal gek van… hoop dat ...
Ik heb vandaag toch doorgezet en ben samen met mijn man een dag gaan varen, zonder de kleine. Schoonmoeder heeft elke keer updates gegeven over hoe het ging en ik heb tóch genoten van de dag ondanks dat ik er enorm tegen op zag!
We moeten het gewoon DOEN. Als we ons continue door onze angsten laten leiden komen we nergens…
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik heb vandaag toch doorgezet en ben samen met mijn man een dag gaan varen, ...
Goed van je! Ja het is langzaam aan vertrouwen opbouwen! Dan komen we er wel😊
2 maanden geleden
Ik merk dat ik veel woede ervaar. Vooral in de ochtend (ochtendhumeur, nooit gehad.)
2 maanden geleden
Reactie op Fabi-R
Ik ga ook naar de fysio om dezelfde reden maar echt weinig tijd om de oefen ...
Hier ook die tijd ontbreekt, savonds wel alleen ben ik uitgeteld en snap niet dat het mensen lukt die bekkenbodem oefeningen ik voel d'r niks van ben ik de enige die het niet voelt? 🙈
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik merk dat ik veel woede ervaar. Vooral in de ochtend (ochtendhumeur, nooi ...
Ik heb t ‘s avonds. Ben dan af en toe zo uitgebrand dat als Luna niet gelijk gaat slapen dat ik dan echt wel kan janken.
2 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Ik heb t ‘s avonds. Ben dan af en toe zo uitgebrand dat als Luna niet gelij ...
Herkenbaar, ik was gister aan het dweilen en had het teiltje en de dweil stok boos weg gesmeten. De kleine was nog aan het huilen en mijn man zat mij te comanderen. Ik vloek eigenlijk nooit vroeger weleens toen mijn zoontje heel lastig deed . Nu begint het weer heb een stress piek en dan zit ik te vloeken. Vind het best erg , maar de gehele zorg ligt in mijn handen. Ik zorg voor de kinderen man werkt .. lichamelijk gaat het echt goed 😊 ben nu af en toe wat buikspieroefeningen aan het doen en touwtje springen. Wil graag weer wat fitter zijn en wat krachtiger worden.
2 maanden geleden
Reactie op Mir2024willbegreat
Herkenbaar, ik was gister aan het dweilen en had het teiltje en de dweil st ...
Ik heb geluk dat mijn vriend na zijn werk heel veel voor ons doet. Hij werkt 3 keer per week over dus dan is het echt aan mij. Hij neemt Luna vaak even over, gaat even wandelen zodat ik even rustig kan douchen. En met het slapen neemt hij het ook over als ik het vraag. Hij weet dat ik dit heel graag zelf wil doen dus hebben afgesproken dat ik t dan wel echt moet vragen maar vertik dit vaak. Als het zo hoog oploopt dat ik moet huilen ga ik pas roepen. Stomme eigenschap.
2 maanden geleden
Het herstel hier liep moeizaam met veel klachten thv onderrug. Mijn èèn been/enkel voelde ook doof aan, dacht van vocht voor de zwangerschap. Uiteindelijk deze week naar de ha geweest, zou toch iets neurologisch zijn. Vermoedelijk een hernia in mijn onderrug. Moet woensdag onder de NMR.
2 maanden geleden
6 maanden na de bevalling de diagnose overspannen te pakken. Over 2 weken gesprek hoe dit aan te vliegen aangezien het werk me letterlijk naar de strot vliegt.
Ik lig op vrijdag avond al wakker dat ik woensdag moet werken.
Diepe zucht….
Is ineens zo realistisch met die diagnose.
Sorry moest t even kwijt
2 maanden geleden
Reactie op baby25022024
6 maanden na de bevalling de diagnose overspannen te pakken. Over 2 weken g ...
Let goed op je zelf😘
2 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Vraagje;
Bij alles wat ik ...
Herkenbaar, hier net zo! Ik kan mij echt om alles drukmaken en ben bang dat ik het als moeder niet goed doe. Ik heb zoveel moeders in de omgeving waarin het allemaal zo “soepel” lijkt te gaan, waarvan ik ook weet dat dit niet zo is ;)
2 maanden geleden
Reactie op FemkeO52
Herkenbaar, hier net zo! Ik kan mij echt om alles drukmaken en ben bang dat ...
“Het gras lijkt altijd groener aan de overkant”