726 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Jaloers wel op je laatste en eerste fles. 🙈hier nog 1 a 2 flessen in de na ...
Het gaat niet zoals ik gepland heb hoor😋 soms komt ze nog om 01.00, soms om 04.00 en soms later. Ik houd meer de tijden aan als start van de dag om 06.30 omdat ons kleintje slecht gaat op elke dag anders.

7 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Vraagje😁 (misschien al gesteld, maar ben niet alle berichten terug gaan le ...
Bij ons lukt het nog wel om wat te rekken. Ik zou het dan iets eerder of juist later aanbieden. Bijv. Kijken of je die van 5 iets kan rekken naar half 6 zodat je een tijdsblokken hebt van 1uur tussen half 6 en half 7 een fles dan reken je eigenlijk gewoon 3uur vanaf half 7 weer. Als je snapt wat ik bedoel

7 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Vraagje😁 (misschien al gesteld, maar ben niet alle berichten terug gaan le ...
Is het niet een idee voor jullie om om de 3 uur te voeden ipv 3,5 uur? ☺️ Wij hebben als “schema” 07:00 - 10:00 - 13:00 - 16:00 - 19:00 - 22:00 Daarna wakker maken om 04:00, mocht ze eerder komen, geven we haar het flesje eerder en trekken het weer door tot 07:00 zodat het ritme blijft zoals deze blijft.

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Is het niet een idee voor jullie om om de 3 uur te voeden ipv 3,5 uur? ☺️ ...
Goeie! Deden wij ook eerst! Alleen moest ik haar zo vaak wakker maken voor flesjes.. maar misschien dat ik wel weer terugga indd Blijft een heerlijke zoektocht haha

7 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Goeie! Deden wij ook eerst! Alleen moest ik haar zo vaak wakker maken voor ...
Hier hetzelfde met het wakker maken, maar dat is -vind ik- toch fijner dan een baby in krijsstand want honger 😂

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hier hetzelfde met het wakker maken, maar dat is -vind ik- toch fijner dan ...
Haha ja, hier huilt ze niet gelijk, ik hoor smak geluiden vanuit de co sleeper😂😂 dan weet ik dat het tijd is hahah

7 maanden geleden

Hoii een vraagje, wanneer wordt er gesproken van een reflux? Mijn baby als hij wakker is spuugt hij soms kleine beetje uit en dat 3 a 4 keer, als hij gewoon slaapt heeft hij dat niet na de fles en ben benieuwd of dit dus dan ook normaal is ja of nee ☺️

7 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Hoii een vraagje, wanneer wordt er gesproken van een reflux? Mijn baby als ...
Wat zijn kleine beetjes? Mondjes vol?

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Wat zijn kleine beetjes? Mondjes vol?
Denk zo ongeveer zijn mond en soms iets minder dan dat zelfs en ik gebruik nu ook de nutrilon content gebruikte eerst standaard en toen had hij het veel meer dan nu

7 maanden geleden

Maken jullie een flesje per voeding of bereiden jullie ook voor (preppen) en dan in de koelkast? Kraamzorg heeft ons laten zien hoe je meer in 1 keer kunt maken en het in de koelkast bewaard etc. Maar ben benieuwd of meer dit op deze manier doen 😊 Wij weten nu niet beter

7 maanden geleden

Een vraag of mensen dit herkennen: Ons zoontje is dinsdag 5 weken en heeft sinds een week heel veel krampjes tijdens het fles drinken. Het begint tijdens de eerste paar slokken en ik hoor zn buikje ook helemaal rommelen. Hij raakt zo in paniek en gaat hard huilen zodat hij zn fles bijna nooit leeg drinkt (we bieden hem 130 aan, meestal drinkt hij tussen de 80-110). We dachten eerst misschien aan reflux maar omdat we het echt horen rommelen in zijn buikje en het vooral bij de avond en nachtfles een probleem is denk ik toch krampjes. Ik heb even infacol gegeven maar daar werd het voor mijn gevoel alleen slechter van. Iemand tips?

7 maanden geleden

Reactie op elinemoom

Een vraag of mensen dit herkennen: Ons zoontje is dinsdag 5 weken en heeft ...
Ik gebruik sab simplex tegen kraampjes en dat werkt hier heel goed. Via bol.com te bestellen

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Is het niet een idee voor jullie om om de 3 uur te voeden ipv 3,5 uur? ☺️ ...
Vanaf welk flesje leg je haar dan in bed?? 😊

7 maanden geleden

Reactie op demi93

Vanaf welk flesje leg je haar dan in bed?? 😊
‘S middags na het flesje van 13:00 in bed met rolluik en gordijnen open in het daglicht. Soms 19:00 maar meestal na het flesje van 22:00 is het écht “bedtijd” dus alles donker en sinds vandaag in de ledikant op haar eigen kamer ipv co sleeper, spannend 🥹

7 maanden geleden

Reactie op elinemoom

Een vraag of mensen dit herkennen: Ons zoontje is dinsdag 5 weken en heeft ...
Drupje olijfolie. Echt mini drupje werkt hier prima.

7 maanden geleden

Reactie op rian2862

Maken jullie een flesje per voeding of bereiden jullie ook voor (preppen) e ...
Volgens mij is dit niet heel gezond ik maak gewoon per fles klaar. Heb een poeder torentje en een waterkoker op temperatuur dit is zo klaar. Stilstaand water is volgens mij ook niet zo goed. Als het langer dan 1uur staat gooi ik het weg.

7 maanden geleden

Ik voed meestal op verzoek tussen de 3 en 4 uur. Zoontje krijgt nu 110 cc. Hij laat er overdag soms 4 uur tussen maar snachts lijkt hij wel weer in te gaan halen dan. Meestal neemt hij 7 voedingen. Maat vannacht heeft hij om 00.30 en 4.00 gehad en dan nu weer om 7 dus zou hij vandaag op 8 uitkomen. Dit maakt mij niet uit want weet dat het er bij hoort maar is meer dat ik me af vraag als hij eerder als die 3 uur komt of hij dan niet gewoon al echt honger heeft en ik moet ophogen.?

7 maanden geleden

Reactie op xxjunex

Ik voed meestal op verzoek tussen de 3 en 4 uur. Zoontje krijgt nu 110 cc. ...
Regeldag?

7 maanden geleden

Reactie op xxjunex

Ik voed meestal op verzoek tussen de 3 en 4 uur. Zoontje krijgt nu 110 cc. ...
Ik ben sinds gister op gaan hoge. Overdag, vooral begin van de dag vroeg ons zoontje ook eerder dan 3 uur alweer om voeding. Hij zat eigenlijk vaak op 8 flessen van 120 + 4. Gister op gaan hoge naar 150 + 5 en nou liet hij er meteen langer tussen overdag. Gister maar 6 flessen gegad. Ben benieuwd of dit vandaag weer zo gaat.

7 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Volgens mij is dit niet heel gezond ik maak gewoon per fles klaar. Heb een ...
Ja ik vind het ook wel apart dat ze het ons zo heeft geleerd eigenlijk. Tot nu toe gaat het goed, onze kraamzorg was een oude vrouw van 66 die dit werk al meer dan 20 jaar doet dus ze zal het wel weten dacht ik haha. Maar soms voel ik me er toch wat onzeker bij.