726 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op rian2862

Maken jullie een flesje per voeding of bereiden jullie ook voor (preppen) e ...
Onze kraamzorg gaf aan dat dit vroeger heel normaal was en dat t dan 24 uur houdbaar was. Omdat mensen t nog gaven na die 24 uur zijn ze gestopt met dit advies en zijn ze naar per fles gegaan. Wij hebben het zelf niet gedaan want we hebben een brezza.

7 maanden geleden

Reactie op rian2862

Maken jullie een flesje per voeding of bereiden jullie ook voor (preppen) e ...
Wij maken het per voeding

7 maanden geleden

Onze kraamzorg gaf aan dat dit vroeger heel normaal was en dat t dan 24 uur ...
Ja kraamzorg had dit bij ons ook gedaan de eerste week omdat het toen wisselend was wat er gedronken werd dan was het handig anders gooi je veel weg.

7 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ja kraamzorg had dit bij ons ook gedaan de eerste week omdat het toen wisse ...
Waarom ben je ermee gestopt als ik t vragen mag? Aangezien je eerder aangaf dat je nu per fles maakt vanwege het stilstaande water?

7 maanden geleden

Reactie op rian2862

Ja ik vind het ook wel apart dat ze het ons zo heeft geleerd eigenlijk. Tot ...
Ja bij ons deed ze dat ook hoor. Voelde er zelf niet goed bij. Achja het is ook zo klaargemaakt. We hebben een mini waterkoker op temperatuur. Dat is met 30sec op temperatuur dus dat is niks馃し

7 maanden geleden

Waarom ben je ermee gestopt als ik t vragen mag? Aangezien je eerder aangaf ...
Omdat klaar maken zo gedaan is en ze gaf ook aan dat het eigenlijk niet meer mocht. het ging in de eerste week vaak om net iets minder dan 30ml dus dan gooi je snel wat weg. Daarna was het vaak 60/90.

7 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Omdat klaar maken zo gedaan is en ze gaf ook aan dat het eigenlijk niet mee ...
Dan maakte ze dus een flesje klaar van bijv. 60/90 en dan kon je daar bijv 20 of 10 uitpakken

7 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Dan maakte ze dus een flesje klaar van bijv. 60/90 en dan kon je daar bijv ...
Dat was inderdaad ook de reden van onze kraamzorg. Dit zou zuiniger zijn en je zou niets hoeven weg te gooien. Maar nu drinkt ons meisje ongeveer 90-100 cc. Dus ik zou nu gewoon flesjes kunnen maken met 3 schepjes en niks hoeven weg te gooien.

7 maanden geleden

Reactie op rian2862

Dat was inderdaad ook de reden van onze kraamzorg. Dit zou zuiniger zijn en ...
Nee precies.

7 maanden geleden

Hallo allemaal, Gisteren op het CB geweest. Onze zoon was wat veel aangekomen en zat niet alleen boven zijn eigen lijn maar ook boven de andere lijnen. Nu is hij wel erg hongerig in onze ogen. Advies was dr brown fles aan te schaffen . Nu drinkt hij minder omdat hij er moe van wordt maar na slaapje komt hij dan weer sneller. Vannacht om 22, 2, 5 en 6:45 en om 8:45 weer. Dat terwijl we naar 6 voedingen op een dag zouden moeten ( geef in principe borstvoeding in fles aangevuld met kunst waar nodig). Iemand tips mbt dr brown fles. Zodat hij er nog wel wat langer over doet maar niet zo moe wordt dat hij de fles niet leeg drinkt en vervolgens elke 2 uur komt?

7 maanden geleden

Reactie op Rd15

Hallo allemaal, Gisteren op het CB geweest. Onze zoon was wat veel aangekom ...
Mag je wellicht een andere speen erop zetten? Dat het hem minder moeite kost allemaal?

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Mag je wellicht een andere speen erop zetten? Dat het hem minder moeite kos ...
Ja daar dat ik ook aan te denken maar geen idee welke. Het is volgens mij vooral snachts dat hij er moe van is. Nu net drinkt ie hem wel leeg

7 maanden geleden

Reactie op Rd15

De Difrax spenen passen op de Dr Brown flessen en zitten qua maat ertussen in. Dus Difrax S zit tussen DB 1 en 2 in. Kan misschien net het verschil maken. Of je kan hem als hij in slaap is gevallen even verschonen, daar wordt die van mij wakker van en dan drinkt hij weer goed.

7 maanden geleden

Reactie op Rd15

Ik snap niet zo goed waarom het advies dokter brown daaruit drinken kindjes toch niet ineens minder het heeft toch eerder te maken met welke speen er op zit? Je hebt ook primatuur. Spenen dacht ik

7 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik snap niet zo goed waarom het advies dokter brown daaruit drinken kindjes ...
Ja dat weet ik ook niet precies. Het is wel een gulzige drinker. Ik merk zelf inderdaad vooral wat aan de speen. Denk alleen dat hij van prematuur speen nog vermoeider wordt. Ga vannacht proberen toch met de difrax speen te voeden en dan op de dr Brown fles. Misschien dat dat nog uitmaakt馃し馃徏

7 maanden geleden

Reactie op Rd15

Ja dat weet ik ook niet precies. Het is wel een gulzige drinker. Ik merk ze ...
Ja hier ook een gulzige drinker . Ik gebruik inderdaad de dr. Brown met Difrax S speen er op gaat opzich prima ik weet niet of het nou heel anders is maar goed is denk ik het proberen wel waard馃憤

7 maanden geleden

Reactie op Rd15

Kortom hij wil het uiteindelijk wel hebben ook al laat je hem langer over de fles doen?Tja heel eerlijk ik geef ook wat mijn dochter wil. Ze accepteert geen gewone speen dusja wat moet ik blijven zitten met een schreeuwend kind 馃檮 ik ga er vanuit als ze gaan kruipen althans meer bewegen dat dat zich wel weer netjes verdeeld. Ze maken het soms ook spannend door dat soort dingen te zeggen. Je kan toch je kind niet in honger laten lijden.Ergens houdt het op lijkt me.馃し

7 maanden geleden

Reactie op Rd15

Wij geven in de avond voeding een toevoeging van johannesbroodpitmeel. Bij onze dochter omdat ze last heeft van reflux, maar sinds we dat doen laat ze 鈥榮nachts veel meer tijd tussen de voedingen. Dus je zou dat ook kunnen proberen. Dan heb je alleen wel de M speen nodig van difrax bijv omdat de melk dikker wordt. Misschien dat er dan meer tijd tussen zit voor jullie?

7 maanden geleden

Wij zijn sinds vorige week begonnen met het gebruiken van de difrax speen S op de dr. Brown fles omdat de speen van dr. Brown zelf snel verstopt raakte tijdens het drinken. Maar nu lijkt het alsof dit ook gebeurt met de difrax speen. Kan dit door het uitkoken komen? Anderen zelfde ervaringen hiermee?

7 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Wij zijn sinds vorige week begonnen met het gebruiken van de difrax speen S ...
Welke voeding gebruik je? Hier raakte de spenen verstopt door de voeding. Uiteindelijk op speen 1 van Brown gebleven na een hoop puzzelen.