726 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Cecilel

Hi dames, Hoe doen jullie de flesjes opwarmen? Wij hebben het nu telkens au ...
ik kolf ook nog wel eens wat dat is dan beter au bain marie. maar dan kan je ook de waterkoker op temperatuur aanzetten en dan dat flesje er gewoon ingangen heb je het zelfde effect. en als de kunstvoeding niet meteen op wordt gedronken hang ik het nog even in de waterkoker omdat deze compact is werkt dat perfect. je hebt ook fles verwarmers draadloos. een schoonzus van mij had dat maar dat duurt echt qua tijd wel 2x zo lang om de temperatuur te behalen. bovendien als je wat meer water warm maakt kun je eventueel nog snel wat bij maken💪😁

8 maanden geleden

Reactie op Cecilel

Magnetron, ideaal👌 alleen bij het ophogen even spelen met hoeveel seconden het dan moet maar is ook zo klaar!

8 maanden geleden

Reactie op Cecilel

Ik heb bij blokker een waterkoker gekocht die je kan instellen op temperatuur (€34,99). Super handig! Je stelt hem in op 40 graden en je hebt gelijk een fles op de juiste temperatuur. Ook met kruiken handig. Overdag kruikjes van 60graden en voor de nacht 80. Nemen hem ook mee naar boven voor de nacht. Duurt een paar seconde voor hij op temperatuur is 👍🏻

8 maanden geleden

Hoi dames, Onze kleine meid heeft last van spugen na de voeding, nu raade onze huisarts om nutrilon nutrition toe te voegen aan haar flesje, nu is dit heel lastig vekrijgbaar en komt eigenlijk nutrilon ar op hetzelfde neer heeft iemand ervaring met Nutrilon AR of Hero nutrasense comfort? En welke flesjes gebruiken jullie bij deze voeding omdat het wat dikker is🙈

8 maanden geleden

Reactie op Cecilel

Ik zit ook voor een flessenwarmer te kijken en twijfel tussen Vulpes en Mybambini. Waarom ben jij niet overtuigd van de Vulpes?

8 maanden geleden

Reactie op Elianne1985

Ik zit ook voor een flessenwarmer te kijken en twijfel tussen Vulpes en Myb ...
My bambini duurt super lang toevallig laatst een schoonzus van mij die er mee aan kwam. wij hebben een mini waterkoker.op temperatuur die is zeker 2x zo snel. en met een huilende baby wil je dat wel😂

8 maanden geleden

Reactie op Skye_

Ik heb bij blokker een waterkoker gekocht die je kan instellen op temperatu ...
Thanks voor deze tip, ik heb hem besteld! Ik ben namelijk nog veel boven in de slaapkamer ivm bekkenpijn en zo hoef ik de trap niet af 😊👍🏻

8 maanden geleden

Reactie op Elianne1985

Ik zit ook voor een flessenwarmer te kijken en twijfel tussen Vulpes en Myb ...
Omdat die niet erg snel is en je elke keer weer de temp moet instellen. Op het moment dat au bain marie sneller is voelt het niet als meerwaarde om een flessenwarmer te hebben. Misschien wel voor onderweg, maar niet perse voor de nachten. Heb nu de draagbare waterkoker besteld. Benieuwd of dat goed werkt!

8 maanden geleden

Reactie op Cecilel

Omdat die niet erg snel is en je elke keer weer de temp moet instellen. Op ...
Ja daar heb je dan wel weer een stopcontact voor nodig. Voor thuis is dat prima, maar voor onderweg weer minder handig

8 maanden geleden

Reactie op Elianne1985

Ja daar heb je dan wel weer een stopcontact voor nodig. Voor thuis is dat p ...
ik deed dan wel eens een paar graden warmer als ik wist dat ze niet meteen hoefde maar binnen bijv max 1 uurtje wel. of je maakt hem helemaal klaar iets warmer of alleen wat warmer water. dan is de temperatuur zo goed. maar nee een hele dag kan je er niet mee weg..

8 maanden geleden

Reactie op Kirsieeee

Hoi dames, Onze kleine meid heeft last van spugen na de voeding, nu raade ...
wij gebruiken wel de nutriton van nutrilon, dit kreeg onze baby ook in het ziekenhuis vanaf de geboorte (is 3 weken opgenomen geweest) via een Belgische website hebben wij het online kunnen kopen, we gebruiken het in combinatie met Nutrilon 1, voordeel van Nutriton is dat je zelf de dosering van verdikking kunt bepalen, ook voor het afbouwen en/of bepalen welk percentage verdikking het beste werkt voor jullie baby!

8 maanden geleden

Iemand die de. Brown gebruikt smalle fles. Onze dochter doet er soms heel lang over ik dacht er aan om speen nummer 2 gebruiken. Zijn er meerdere die deze al gebruiken? Ze is van 14 februari

8 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Iemand die de. Brown gebruikt smalle fles. Onze dochter doet er soms heel l ...
Onze dochter had ook moeite met de dr Brown flessen. Speen 2 geprobeerd maar liep echt veel te snel voor haar, wij hebben de switch naar Difrax gemaakt en dat ging wel goed!

8 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Onze dochter had ook moeite met de dr Brown flessen. Speen 2 geprobeerd maa ...
Ah oke ja ene keer gaat het prima andere keer kun je prima een uur zitten. Dan denk ik misschien is 2 weer te snel. Kraamzorg was wel voor de dr brown flessen dus ik wilde dan ook niet meteen wat anders proberen. Mijn eerste dochter dronk prima uit de dr brown flessen. Misschien toch maar eens Difrax proberen. Met 2 kinderen en dan 1uur bijna bezig zijn met een fles ... Niet handig

8 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ah oke ja ene keer gaat het prima andere keer kun je prima een uur zitten. ...
Mijn zoon is ook van 14 feb! Wij gebruiken Difrax flessen, toevallig ook vooral omdat onze kraamzorg die het beste vond 😆 hier doet hij met de Difrax S speen ongeveer een halfuurtje over 80-90 ml. Dus ook niet een hele snelle drinker maar geen uur. Zit zelf ook na te denken om misschien toch een andere fles te gebruiken… hij kan soms zo gulzig zuigen dat er veel lucht bij komt. Maar weet niet of een andere fles gaat helpen. Blijft echt zoekwerk ben ik bang 😮‍💨

8 maanden geleden

Reactie op lollylinette

Mijn zoon is ook van 14 feb! Wij gebruiken Difrax flessen, toevallig ook vo ...
Ik ben van de week over gegaan van Difrax naar MAM flesjes. Dat gaat ook goed!

8 maanden geleden

Reactie op lollylinette

Mijn zoon is ook van 14 feb! Wij gebruiken Difrax flessen, toevallig ook vo ...
Ah oke ja het is denk ik gewoon wat proberen. Gek dat verschillende advies . Moet zeggen ik was wel blij met dr brown vanwege dat ventiel wat er al extra in zit. Ik heb avent natural geprobeerd maar daar leek ze helemaal raar aan de sabelen... Dus even zoeken nog ja half uur is ook wel lang. Soms kan ze er 20min over doen 90ml en dan na uurtje alsnog om 30mkvragen..

8 maanden geleden

Reactie op dk02

Ik ben van de week over gegaan van Difrax naar MAM flesjes. Dat gaat ook go ...
Ooo fijn om te horen! Wat maakte dat je bent overgestapt? En wat voor verschil merk je vergeleken met Difrax?

8 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Iemand die de. Brown gebruikt smalle fles. Onze dochter doet er soms heel l ...
Wij zijn hier begonnen met de difrax flessen, maar dat ging voor ons zoontje juist te snel en te gulzig + veel krampen.. na een paar dagen over gestapt op dr Brown, dat gaat hier heel goed. Heb het idee dat het gaatje in de difrax flesspeen net iets groter is dus wellicht voor jullie een idee om uit te proberen dat het iets sneller gaat! Bij m’n 1e altijd difrax gebruikt, die ging daar goed op! Maar de jongste gaat dus blijkbaar beter op dr Brown, erg verschillend per kindje blijkt wel 😊 en wat betreft adviezen, difrax komt het beste eruit, moet de kraamzorg ook adviseren maar mijn kraamzorg zei ook ‘stiekem’ dat dr Brown vaak beter valt.. maar das dus heel verschillend , ik zou gewoon uitproberen en dan kijken welke het beste ‘valt’ 😃 succes!

8 maanden geleden

Hier heb ik destijds met mijn dochter veel aan gehad en wellicht jullie nu ook als je loopt te struggelen met spenen. De Difrax en dr.brown passen op beide flessen, maar de spenen zijn niet even groot, dus mocht je een tussenmaat nodig zijn, kijk volgend schema eens!