726 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Nog steeds een aantal die om de 3uur op 90cc zitten? Dit al een aantal weke ...
Hier ook hoor, overdag drinkt ze goed. In de nacht haalt ze soms maar 60 . Met flesje van 23:00 ( mijn man) van 120 redt ze het nu vaak tot 04:30 (ik). Zo slapen we allebei aardig.
7 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Nog steeds een aantal die om de 3uur op 90cc zitten? Dit al een aantal weke ...
Jepp het zelfde. Hier ook. Soms lees ik andere berichten hoe andere baby’s t doen denk ik: waarom bij mij niet. Natuurlijk is elke baby anders maar opgegeve moment ben je er soms wel klaar mee hoor
7 maanden geleden
Reactie op iff
Jepp het zelfde. Hier ook. Soms lees ik andere berichten hoe andere baby’s ...
Ja ik denk dat 120 wel lukt maar dan ben ik 1,5uur bezig en kan dat ze alles uitspuugt nu gaat dat eigenlijk wel goed met 90 alleen ze komt dan snachts heel vaak. Breekt een beetje af met een peuter er nog bij🫣
7 maanden geleden
Herkent iemand het dat een baby van 4,5 week droge en harde ontlasting heeft? We doen nu een drup olijfolie bij de voeding maar dat helpt tot nu toe weinig..
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Herkent iemand het dat een baby van 4,5 week droge en harde ontlasting heef ...
Hoorde deze truc ook van iemand maar kraamzorg zij toen, leuk bedacht maar die olie zit vooral aan de binnekant van de fles ipv echt in de voeding dus of het echt gaat helpen?
7 maanden geleden
Reactie op Fleur3500
Heb je het CB al gevraagd?
Die mogen van mij ff de pot op want sinds ik hun adviezen opgevolgd heb is het ellende.
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Onze baby heeft ook moeite met haar ontlasting sinds we verdikte voeding geven (Hero AR) als ze moet poepen is ze zo hard aan het persen dat ze er overstuur van raakt. Wij proberen haar te helpen door te fietsen met haar beentjes, buikje wrijven, en iets meer water toe te voegen aan de voeding. Geef je kv?
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Dit heeft ons kindje ook gehad! Wij zijn toen overgestapt van kruidvat normale voeding naar kruidvat extra care en sindsdien gaat het weer goed. Het duurde wel eventjes natuurlijk maar nu heeft ze gewoon weer normale ontlasting en weinig tot geen krampjes meer. Wij zijn wel eerst de voeding gaan mengen maar toen we na een aantal dagen nog steeds geen verschil merkten mochten we alleen de extra care geven.
7 maanden geleden
Reactie op Michelle1998!
Dit heeft ons kindje ook gehad! Wij zijn toen overgestapt van kruidvat norm ...
Die voeding maakt het bij ons alleen maar erger, zijn sinds vandaag weer terug naar nutrilon ondanks dat er continue word gezegd dat het “allemaal geen verschil maakt” deed zij het hier het beste op…
7 maanden geleden
Reactie op rian2862
Onze baby heeft ook moeite met haar ontlasting sinds we verdikte voeding ge ...
Yes, KV. Gaven zelfs voor lastige stoelgang en krampjes… Nou, sindsdien alleen maar heftiger geworden..
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Wanneer heb je dat gedaan? Misschien even afwachten nog🙋 veel bewegen met de beentjes. En veranderen van voeding zou ik ook niet doen is allemaal weer wennen voor de darmen. Misschien weet de huisarts nog iets.. wel sneu namelijk olijf olie werkt hier vaak wel heel goed. Maar kan even duren misschien
7 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Wanneer heb je dat gedaan? Misschien even afwachten nog🙋 veel bewegen met ...
Al 2 dagen bezig met de olijfolie.. rampzalig zo vind ik pohhh
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Die voeding maakt het bij ons alleen maar erger, zijn sinds vandaag weer te ...
Hadden wij dus ook, begonnen met kruidvat voeding, maar ze poepte helemaal niet meer zelfs. Overgestapt naar Nutrilon en nu poept ze om de dag
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik herken dit van ons eerste kindje. Veel krampen en slecht kunnen poepen. Uiteindelijk zijn wij hem de geitenmelk voeding van de kruidvat gaan geven en was het probleem opgelost. Dit is makkelijker verteerbaar.
7 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Mijn moppie heeft maar eens in de 4 dagen een 💩 luier. Ze heeft al sinds week twee mega last van krampjes en scheten. Toen op aanraden van de osteopaat en lactatiekundige overgestapt naar Nutrilon Omneo maar na 3 weken dat volledig te gebruiken zat ze flink verstopt wat weer ellende gaf. Nu doen we 3 scheppen normale Nutrilon en 2 scheppen Omneo door de flessen maar werkt nog niet zoals het moet, nog steeds 4 dagen ertussen voor een poep luier en veel krampen en stink scheten. Durf niet volledig terug over te stappen op de gewone Nutrilon nu gezien we al veel gerommeld hebben. Het woord koemelkallergie kwam ter sprake maar het is enkel de krampen, scheten en de matige poep luiers wat problemen geeft.. Consultatiebureau denkt niet erg mee hierin. Voedingskundige van Nutrilon heb ik gebeld en die vind het vreemd dat de Omneo verstopping geeft maar heeft verder ook geen advies.