726 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Hoeveel weken ?
7 weken

6 maanden geleden

Hoe lang doe je eigenlijk met een pak kunstvoeding? Ben even aan het rekenen, maar geen idee 😊

6 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hoe lang doe je eigenlijk met een pak kunstvoeding? Ben even aan het rekene ...
Hangt natuurlijk ook van de flessen en hoeveelheid af maar wij doen er krap een week mee. Durven geen voorraadje in huis te hebben dus kopen elke week een pak.

6 maanden geleden

Ons kindje van 4 weken drinkt nog maar kleine flesjes van ongeveer 50/60 cc, soms iets meer. Ik vraag me echt af of dit niet veels te weinig is, maar ze valt elke keer in slaap of geeft aan echt genoeg te hebben. Maandag naar het CB.

6 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

1 afgestreken lepel is +-4,7 gram

6 maanden geleden

Reactie op Hormoontje24

Ons kindje van 4 weken drinkt nog maar kleine flesjes van ongeveer 50/60 cc ...
Mijn zoontje van 9 weken drinkt niet meer dan 90/100 ik geef een combi met bv maar als ik kv geef is dat Nooit meer dan 100 meer moeite. Vorige week bij de cb en hij zat netjes op zijn lijn terwijl hij minder drinkt dan wat hij zij moeten drinken 😵‍💫 ik snap het ook niet.

6 maanden geleden

Nieuw flesje geprobeerd van lansinoh. Wat een top ding heel blij mee. Eindelijk na 4 verschillende te hebben geprobeerd.😻

6 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Een week denk ik. Bestel elke week een nieuwe pot bij de boodschappen. Misschien iets langer maar gaat er erom. Je mag. Ze officieel een maand open bewaren als ik het goed begrepen had.

6 maanden geleden

Kan je meteen overschakelen van flesvoeding merk of moet je het opbouwen? Heb nu Nutrilon content maar wil graag overgaan op kruidvat

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Nieuw flesje geprobeerd van lansinoh. Wat een top ding heel blij mee. Einde ...
Wat voor verschil merk je? Ik heb er hier eentje staan maar nog niet uitgetest.

6 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hier neeet geen week

6 maanden geleden

Reactie op lollylinette

Wat voor verschil merk je? Ik heb er hier eentje staan maar nog niet uitget ...
Ze pakt hem makkelijker ze heeft nog niet echt gespuugd. En drinkt er beter uit. Volgens mij vind ze het zelfs lekker😂 het tuitje lijkt een beetje op een tepel . We noemen hem tietflesje😂 maar goed wat werkt werkt. We hebben avent geprobeerd. Dr.brown. Difrax.

6 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Kan je meteen overschakelen van flesvoeding merk of moet je het opbouwen? H ...
Ik zou half half doen of eerst 1 schepje toevoegen. En dat opbouwen volgens mij heb je daar wel een "regel" voor..

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik zou half half doen of eerst 1 schepje toevoegen. En dat opbouwen volgens ...
Ahh oke is goed dan zal ik dat doen😊

6 maanden geleden

Je mag in 1x over gaan kregen wij te horen van het consultatiebureau. Dit hebben we afgelopen week gedaan, van nutrilon naar kruidvat. Wij merken geen verschil aan ons zoontje..

6 maanden geleden

Mag. Maar wij hebben er echt slechte ervaring mee gehad, dus wij zijn weer terug op nutrilon en we hebben onze blije meid weer terug

6 maanden geleden

Reactie op EvelienXxx

Je mag in 1x over gaan kregen wij te horen van het consultatiebureau. Dit ...
Ja op internet las ik het inderdaad dat het geen verschil maakt en dat je gewoon kan overstappen zag ik, ik wilde kruidvat doen maar ik ga toch van de AH doen is ook 800grm en dan 9 euro valt heel erg mee haha want Nutrilon content is erg duur als hij dan meer wilt drinken is dat niet erg aangezien het niet duur is

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Mag. Maar wij hebben er echt slechte ervaring mee gehad, dus wij zijn weer ...
Ohh, welke ging jij proberen dan?

6 maanden geleden

Ohh, welke ging jij proberen dan?
Het is bij ons sowieso even helemaal anders gelopen. Nutrilon > AH (vanwege de prijs) > Kruidvat (tegen krampjes en moeilijke ontlasting) op aanraden van CB. En nu dus weer op Nutrilon. Ze deed het zó ontzettend slecht op die andere voedingen. Al zegt de KDVW dat het allemaal hetzelfde is; uit eigen ervaring zeg ik dat het niet zo is. Maar goed, het ene kind is het andere kind niet en je kunt het altijd proberen!

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Het is bij ons sowieso even helemaal anders gelopen. Nutrilon > AH (van ...
Het is ook niet allemaal het zelfde. De basis moet er in zitten er kunnen andere toevoegingen zijn gedaan NAAST wat er in moet. Dus vandaar dat ze zeker wel anders kunnen reageren