726 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Het is bij ons sowieso even helemaal anders gelopen. Nutrilon > AH (van ...
Ahh okee ja ik ga het wel proberen omdat het qua prijs heel veel scheelt hihi ik zie wel hoe hij erop reageerd en anders stap ik terug op Nutrilon maar kan het sowieso proberen ☺️

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Het is ook niet allemaal het zelfde. De basis moet er in zitten er kunnen a ...
Dat klopt inderdaad hihi elk voeding is anders

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Het is bij ons sowieso even helemaal anders gelopen. Nutrilon > AH (van ...
En hoe merk je dat ze er slechter op doet op andere voedingen? Zo kan ik ook in de gaten houden hihi

6 maanden geleden

Weten jullie of ik een fles kan maken met kokend water laten afkoelen en in de koelkast zetten en dan paar uurtjes later geven ? Dit omdat ik soms een fles maak voor mijn zoontje maar vervolgens drinkt hij niets en vind zo zonde om een hele fles weg te gooien (Ik begin kv te introduceren ivm afbouwen bv)

6 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

En hoe merk je dat ze er slechter op doet op andere voedingen? Zo kan ik oo ...
Ontevreden, zuur kijken, heel veel krampjes, veel huilen, mondjes terug geven, kwijlen Dit doet ze normaal nooit

6 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Weten jullie of ik een fles kan maken met kokend water laten afkoelen en in ...
Geen idee hoor ik doe max een uur. Als ik twijfel over wat er gedronken wordt maak ik liever bij.🤷

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ontevreden, zuur kijken, heel veel krampjes, veel huilen, mondjes terug gev ...
Ahh okee ja de mijne heeft ook wel is mondjes terug geven en huilen doet hij altijd al veel omdat ie heledag aan mij wil plakken pff maar is goed als ik die andere signalen bij de andere voeding zou zien dan weet ik dat

6 maanden geleden

Mijn zoontje wilt de natural flow van avent niet pakken … wordt snel gefrustreerd omdat er niet snel genoeg melk uit komt. Heeft iemand ook zoiets snee gemaakt?. Ik had een heleboel spenen al gekocht 🥲

6 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Mijn zoontje wilt de natural flow van avent niet pakken … wordt snel gefrus ...
Ik had die ook werkte hier ook niet goed. Zelfs nummer 3 niet. Nu lansinoh flesje met speen S. Werkt top.

6 maanden geleden

Geven jullie wel eens een “groter” flesje ‘s avonds? Wij zitten overdag op 90+3 maar zit te denken om de avondfles 120+4 te doen.

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Geven jullie wel eens een “groter” flesje ‘s avonds? Wij zitten overdag op ...
Wij doen overdag 120+4 en dan in de avond maak ik 150+5 en dan mag ze zelf bepalen hoeveel ze drinkt. Meestal is t maar 140 maar ze drinkt wel wat meer 😅

6 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik had die ook werkte hier ook niet goed. Zelfs nummer 3 niet. Nu lansinoh ...
Ik ga die proberen ! Bij mij nummer 3 schikt dus ook niet te werken vind waardeloze spenen eerlijk gezegd

6 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Ik ga die proberen ! Bij mij nummer 3 schikt dus ook niet te werken vind w ...
Klopt vind ik ook kon gewoon geen goeie vinden. Deze werkt het beste. Ik hoop voor jou ook👍

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik zit al op de 180+6, hij is van 30 januari 😊

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ja hier sinds vrijdag mee gestart aangezien die alle flessen van 120+4 leeg drinkt, ‘s avonds nu dus 150+5, sindsdien laat ie tussen 6 en 7 uur tussen de fles ipv 4..

6 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Weten jullie of ik een fles kan maken met kokend water laten afkoelen en in ...
Volgens mij kan dat niet. Dan zou ik gewoon eerst een klein flesje aanbieden en meer maken als hij het op heeft.

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ja wij doen dat wel! Nu ook s morgens een grotere fles omdat ze lang doorslaapt

6 maanden geleden

Nou, ik heb haar vannacht een groter flesje gegeven. Mevrouw heeft van 22:30 tot 05:30 geslapen 🥳

6 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Nou, ik heb haar vannacht een groter flesje gegeven. Mevrouw heeft van 22 ...
Denk dat ik het ook maar is probeer haha

6 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Denk dat ik het ook maar is probeer haha
Ik vond het best spannend hoor haha, maar aangezien ik nu weet dat ze in 2 weken 300gr is aangekomen en 1,1cm gegroeid is ben ik er van overtuigd dat ze voldoende binnen krijgt en die nachtvoeding niet nodig heeft, anders vraagt ze er om