726 Reacties
6 maanden geleden
Mijne drinkt nog steeds gewoon 150+5 (165ml) 5 flessen per 24u ☺️
6 maanden geleden
Reactie op LifeIsPrecious
Mijne drinkt nog steeds gewoon 150+5 (165ml) 5 flessen per 24u ☺️
Hier ook, en dat gaat prima!
6 maanden geleden
Hier ook, en dat gaat prima!
Ja idd hihi, hij slaapt na de fles van 22.30 tot 7.00 door en dat doet hij nu al 2weken al zo standaard hihi en hij is morgen 9weken☺️
6 maanden geleden
Reactie op Denise25
Echt.. bij ons op het cb zei ze dat we zijn gewicht ×150 moesten doen en da ...
Ik deed dat ook, tot 150 en toen kreeg ik deze tip. Ik kijk ook echt naar hoe Luna drinkt. Drinkt ze nou een paar dagen die 170 weg dan ga ik naar 180. Nu drinkt ze soms wat minder dus houd ik t op 170. En als je omhoog gaat en ze drinkt het niet kan je weer omlaag. Dit werkt voor ons heel fijn en zitten we niet vast aan richtlijnen. Ze gaat goed mee in de groeicurve 😊
6 maanden geleden
Ik deed dat ook, tot 150 en toen kreeg ik deze tip. Ik kijk ook echt naar h ...
Ohh ik ga pas ophogen als hij echt om de 3 uur zou komen hij drinkt wel altijd zijn fles leeg maar zit ook vol want soms spuugt hij zelfs beetje uit erna niet veel maar ja ik zie al snel genoeg of hij tevreden is of niet hahaha😂
6 maanden geleden
Hier geef ik 6x 150 op het moment.. laat er vaak maar 3 uur tussen. Heel enkel wat langer, maar 4 uur red hij bijna nooit. En ophogen gaat hij ook niet op krijgen tot nu toe. Zat 1,5 week terug nog op 120.. en is al wel over de 6,5 kilo. Misschien al richting de 7 kilo. Hij groet goed op zijn lijntje en CB zei gewoon hem volgen. Hij drinkt dus overdag gewoon wat vaker, slaapt namelijk snachts vaak 8-10 uur door.
5 maanden geleden
Reactie op Denise25
Hier een beetje hetzelfde. Ons zoontje is ong 6 kilo dus zou dan volgens di ...
Mijn zoontje drinkt 5 flessen van 150 en vaak alleen maar 120/130 hij weegt 6kg en zit in de +2 lijn qua lengte groeit dus goed ondanks hij veel onder zijn gewicht drinkt 😵💫
5 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
1 maatje groter dan dr. Brown fase 1.. kom je dan bij difrax s? Wij hebben ...
Hmm nee dat zeggen ze wel maar de fase2 gaat hier duidelijk langzamer dan de M van difrax. Met de difrax M verslikt hij zich veel en is de fles binnen 10 min leeg. Met de dr browns fase2 netjes 20 a 25 min zonder problemen.
5 maanden geleden
Mijn dochter is nog net geen 3 maanden en heeft al best lang speentje 2 van dr. Brown. Nu lijkt ze weer gefrustreerd te raken lijkt het, ik denk doordat het drinken haar te traag gaat. Dus zo net overgegaan op speen 3. Nu had ze de fles binnen 5-10 minuten leeg 😓. Maar wel een tevreden meisje.
Wat zouden jullie doen? Toch terug naar speentje 2 of doorgaan met 3?
Is het heel slecht voor haar als ze zo snel de fles op heeft?
5 maanden geleden
Reactie op Hippienaar
Mijn dochter is nog net geen 3 maanden en heeft al best lang speentje 2 van ...
Waar merk je aan dat ze gefrustreerd raakt? Ik denk dit soms ook bij mijn zoontje omdat hij vaak heel onrustig en dan ook weinig drinkt. Maar met een grotere speen lijkt hij zich wel te verslikken.
5 maanden geleden
Reactie op Estherlaura
Waar merk je aan dat ze gefrustreerd raakt? Ik denk dit soms ook bij mijn z ...
Ze draait de hele tijd met haar hoofd, maar heeft wel dorst en geen pijn te hebben. Dit deed ze ook destijds vlak voordat we van speen nummer 1 overstapten naar nummer 2. Daarna was het over.
5 maanden geleden
Ze verslikte zich verder niet, dronk verder heel rustig. Maar het was wel zo op 😅
5 maanden geleden
Reactie op Hippienaar
Ze verslikte zich verder niet, dronk verder heel rustig. Maar het was wel z ...
Als ze het aan lijkt te kunnen, zou ik de grotere speen blijven gebruiken. Dat gedraai met het hoofd is zo irritant 😅