726 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Hi! Ik ben benieuwd. Zijn er mensen onder jullie die eerder borstvoeding ga ...
Ik ben 3 weken geleden gestopt. Maar bleef een week a 2 kolven voor het afbouwen. Ik kreeg in een week weer mijn menstruatie … verder niet echt pijnlijk wat ik verwacht had .. wel hoofdpijn (migraine achtig) …
5 maanden geleden
Mijn zoontje weeg 6.600 kg en volgens de berekening zou hij 990 ml moeten krijgen. Hij krijgt 5 flessen van 180+6 dus hij komt max aan 900ml per dag. Hij drinkt soms niet alle flessen leeg en laat soms bij een fles 20ml. Hoe doen jullie het, geven jullie dan 210+7 ? En alle flessen of alleen die voor naar bed gaan ?
5 maanden geleden
Reactie op Fabi-R
Mijn zoontje weeg 6.600 kg en volgens de berekening zou hij 990 ml moeten k ...
Hier eentje van denk ik 6,2 kilo drinkt max 700ml per dag . Geen problemen mee . Komt goed aan. Het is net hoe ze het opslaan. Niet zo zeer de hoeveelheid. Ze slaapt snachts gewoon door vanaf 19.00 tot 06.00
5 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Hier eentje van denk ik 6,2 kilo drinkt max 700ml per dag . Geen problemen ...
Hier hetzelfde! Soms krijg ik er 180 in, maar vaker 150 of minder. Straks naar het cb, dus dan hoor ik of het goed gaat met deze hoeveelheid.
5 maanden geleden
Reactie op Estherlaura
Hier hetzelfde! Soms krijg ik er 180 in, maar vaker 150 of minder. Straks n ...
Ja hier meestal max 120 maar dan soms wel weer na 2/2,5 uur dusja ik geef gewoon wanneer ze er om vraagt omdat ze toch nooit over de max hoeveelheid zou komen. Ik houd het gewoon een beetje bij.
5 maanden geleden
Onze zoon gooit regelmatig de fles eruit. Hij duwt het dan met z'n tong weg. Vet irritant😅 soms na een break van 10 min wil hij wel weer wat. Blijf ik niet doorzetten dan drinkt hij te weinig zoals bij pappa, oom en oma🫠 en is hij binnen 2 uur met roodomrande ogen van de honger aan het huilen. Hebben jullie kindjes ook flestufneigingen? En hoe gaan jullie daarmee om?
5 maanden geleden
Reactie op roosjaaa
Onze zoon gooit regelmatig de fles eruit. Hij duwt het dan met z'n tong weg ...
Mijn dochter doet dit ook wel eens ja.. als ik dan met haar wiebel/wieg en ze echt ‘zen’ is pakt ze de fles goed 🤷🏼♀️
Ze heeft ondanks dat het geknipt is nog een korte tongriem. Denk dat het daar ook mee te maken heeft… is helaas niks aan te doen bij haar op dit moment.
5 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
En lopen er mee dan? Of een grote speen?
Hij wil eigenlijk alleen op z'n zij liggend een beetje normaal drinken. Lopen dan is het helemaal lachen, duwen of huilen.😅 hoger nr. speen drinkt hij te snel in korte tijd (niet veel) en dan krampjes. Snachts drinkt hij wel heel schattig netjes rustig tot hij genoeg heeft. Andere flesspenen = te snel of worden gewoon algeheel geweigerd. 😅
4 maanden geleden
Hi! Mensen ervaring met 1 fles ophogen naar 210+7? Onze meid had 5 flessen van 180+6, ze kreeg toen teveel merkten we aan haar gedrag. Op advies van CB naar 4 flessen gegaan (zelfde inhoud). Zij dacht dat onze meid dan om 03:00 in de nacht zou komen, maar dat doet ze niet (heeeeel fijn!!). CB zegt dat die flessen van 210+7 wel erg groot zijn, op opvang hoor ik ook dat baby’s die nauwelijks krijgen. Iemand ervaring mee met ophogen van een fles naar 210+7?
4 maanden geleden
Hi! Mensen ervaring met 1 fles ophogen naar 210+7? Onze meid had 5 flessen ...
Ik zit daar ook mee. Zoontje gaat bijna de nacht doorslapen zonder voeding. Krijgt al wel oefenhapjes. Ik zat eerst te denken aan 2 keer 180 en 2 keer 210. Mijn zoontje krijgt het in principe wel op die 210, maar vind het wel veel.
4 maanden geleden
Reactie op jjp1997
Hoe weet je dat je te veel geeft? Waar zie je het aan?
Wij geven wel eens ...
Dat is mijn vraag niet. Ik zei dat in dat aan haar merk, hoef hier toch niet álles op te schrijven en me te verantwoorden hier. Heb al weer spijt dat ik hier überhaupt iets geplaatst heb.
4 maanden geleden
Dat is mijn vraag niet. Ik zei dat in dat aan haar merk, hoef hier toch nie ...
Jammer dat je hierdoor het gevoel kreeg je te moeten verantwoorden en je account hebt verwijderd. Misschien wilde jjp het wel weten omdat ze zelf ook twijfelt of ze te veel geeft? We proberen elkaar gewoon te helpen in dit topic. Sterkte ❤️