726 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ja elke fles soms. Nog steeds wel eens dagen ja. Niet gek hoor
Ah!! Thanks! Onze had er vandaag 3 en nadat we van de week op de huisartsenpost zaten ben ik een beetje bang ervoor denk ik. Krijgt hij dan wel voldoende voedingsstoffen binnen? Eerder was echt 1x in de 2 dagen maar poepluier en hij krijgt maar 10ml kunstvoeding per dag in 1 fles op advies van cb.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ah!! Thanks! Onze had er vandaag 3 en nadat we van de week op de huisartsen ...
Ik kon even niet zo snel terugvinden of je live borstvoeding geeft of afkolft en de fles geeft. Want misschien kan het liggen aan dat hij nu een hele plens melk in 1 keer krijgt via de fles? Ik probeer even mee te denken, excuus als je al langer flesjes geeft 馃槉 Ik houd al sinds de geboorte poepluiers bij en heb even gekeken, we zijn gegaan van gemiddeld 4 poepluiers per dag in de eerste twee maanden naar nu 2 poepluiers per dag. Dus 3 per dag klinkt voor mij niet heel gek, maar snap dat je je zorgen maakt als je gewend bent aan 1 per twee dagen!

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ah!! Thanks! Onze had er vandaag 3 en nadat we van de week op de huisartsen ...
Ja hoor. Hier groeit ze elke keer goed!

4 maanden geleden

Reactie op lollylinette

Ik kon even niet zo snel terugvinden of je live borstvoeding geeft of afkol ...
Bedankt voor je reactie!! Ik gaf fulltime borstvoeding door te kolven en dan in de fles omdat live niet lukt. Echter wilde ik kunstvoeding gaan proberen om een extra optie te hebben en fulltime kolven best heftig is. Ik ben begonnen met 40ml kv en 120 bv de eerste keer, maar dat ging helemaal niet lekker. Bizar veel krampen en vreselijk huilen. Leek geen allergie te zijn zei de arts. Nu op advies 10ml kv gemengd met bv per dag in de fles.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Bedankt voor je reactie!! Ik gaf fulltime borstvoeding door te kolven en da ...
Oke je mengt het wel. Ik kreeg destijds advies om 1 fles kv of 1 fles bv te geven elke keer niet gemengd maar geen idee hoor馃し lastig zeg wel zoeken naar wat werkt werkt natuurlijk. Kan me goed voorstellen dat fulltime kolven veel voor je is. Ik vond het een verademing om wat meer "vrijheid" daarin te hebben en een flesjen kv te maken.

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Bedankt voor je reactie!! Ik gaf fulltime borstvoeding door te kolven en da ...
Echt respect dat je zo lang fulltime kolft! Kan me goed voorstellen dat je af en toe kv wil geven. Hoe gaat het intussen met de krampjes?

4 maanden geleden

Reactie op lollylinette

Echt respect dat je zo lang fulltime kolft! Kan me goed voorstellen dat je ...
Ah bedankt!! Lief dat je het vraagt! Nou wonderbaarlijk goed! M'n man had per ongeluk 30ml in de fles gedaan en niet heel gek veel klachten. We hebben wel de overstap gemaakt naar geitenmelk van kruidvat. Geen idee of dat ook beter valt dan nutrilon. 馃榾 we bouwen gestaag verder op.

4 maanden geleden

Wij gebruiken de reflux voeding van de kruidvat. Nu wouden wij rijstebloem toevoegen voor een papje, maar ik kan nergens vinden of dit samen kan met deze voeding (johannes brood pitmeel zit er in). Iemand ervaring hier mee?

4 maanden geleden

Reactie op XXkmXX

Wij gebruiken de reflux voeding van de kruidvat. Nu wouden wij rijstebloem ...
Ik begreep maar ik geef t zelf beide niet dat jbpm verdikkend is. Rijstebloem maakt de fles dan nog dikker toch? Is gewoon een gedachte heb zelf geen ervaring ermee.

4 maanden geleden

Reactie op XXkmXX

Rijstebloem kan je maar 1x per 3dagen geven vanwege arseen, ik gebruik zelf haverpap van biobim die mag elke dag en dat 2x per dag en is ook voor 4+ maanden馃槉 en ook voegt rijstebloem niets toe en hebben ze direct weer honger en ook heeft het geen echte voedinswaarde wat het haverpapje dus wel heeft je kan het als papfles geven of in een kom met lepeltje馃槉

4 maanden geleden

Reactie op XXkmXX

Ik denk dat het wel een beetje dubbel is en zwaarder op de maag. Wat is 眉berhaupt de reden van een papje? Ze hebben dit inprecipe niet nodig vandaar mijn vraag 馃嵓

4 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Rijstebloem kan je maar 1x per 3dagen geven vanwege arseen, ik gebruik zelf ...
Ah oke dankjewel! 馃槉

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik denk dat het wel een beetje dubbel is en zwaarder op de maag. Wat is 眉be ...
Op aanraden van het cb vanwege het vele spugen snachts. Maar ik denk dat ze bedoelde of jhbpm of een papje

4 maanden geleden

Reactie op XXkmXX

Ah oke dankjewel! 馃槉
Graag gedaan hoor!馃槉

4 maanden geleden

Reactie op XXkmXX

Op aanraden van het cb vanwege het vele spugen snachts. Maar ik denk dat ze ...
Oh ik snap het even niet. Ik lees dat ze voeding heeft voor de reflux en daarnaast pap wil geven of dat in combinatie kan met rijstebloem omdat er in de reflux voeding jhbp zit. Nu lijkt me dat jhbp al zwaarder is dus met de rijstebloem helemaal voor de maag. Nou goed elk kind is anders natuurlijk maar mijn vraag was meer wat de reden is van pap鈽猴笍. Omdat ze dit niet perse nodig hebben vandaar..

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Oh ik snap het even niet. Ik lees dat ze voeding heeft voor de reflux en da ...
Ja klopt, ik dacht dat het cb bedoelde beide tegelijk vandaar de vraag, maar ze bedoelde daar dat we over kunnen stappen op een papfles ipv jhbpm

4 maanden geleden

Reactie op XXkmXX

Ja klopt, ik dacht dat het cb bedoelde beide tegelijk vandaar de vraag, maa ...
Ohja op die manier blijft natuurlijk wel beter in de maag

4 maanden geleden

Reactie op XXkmXX

Ja klopt, ik dacht dat het cb bedoelde beide tegelijk vandaar de vraag, maa ...
Idd blijft papfles wel goed in de maag de mijne spuugt al veel minder nu hij 2 papflessen krijgt ( ochtend en avond ) en dan 3 gewone flessen馃槉

4 maanden geleden

Hoelang moet je therapeutisch voeden? Mijn dochter zakt steeds verder onderuit maar ze lijkt deze manier van drinken fijn te vinden. Ze pakt ook zelf haar fles beet met hulp en houd dan haar hoofd scheef.

4 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Hoelang moet je therapeutisch voeden? Mijn dochter zakt steeds verder onder ...
Slecht ik heb werkelijk geen idee wat het is maar blijkbaar doe ik het wel馃槄 drinken is drinken toch. Lekker doen wat werkt. Je kind volgen daarin