726 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op XXkmXX

Ja klopt, ik dacht dat het cb bedoelde beide tegelijk vandaar de vraag, maa ...
Ja het is allebei een verdikking dus gewoon kijken wat werkt. Ik zou persoonlijk niet perse wisselen van voeding zo jong. Gewoon geven wat werkt en qua vaste voeding wat meer op bouwen oudste dochter heeft ook veel gespuugd ging vanzelf over naarmate ze ouder werd en meer vaste voeding ging eten. Ik heb nooit een papfles gegeven omdat ik daar het nut niet van in zag. Ik had liever dat ze het vulde met fruit of groente ipv rijstebloem of dergelijke.. tenzij je natuurlijk een hongerige baby ofso hebt maar ik zou het zonde vinden als het in die zin word gevuld met niks (pap)

4 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Idd blijft papfles wel goed in de maag de mijne spuugt al veel minder nu hi ...
Wat fijn! Welke pap gebruik je hiervoor? En heb je dan in de gewone flessen wel nog jhbpm of helemaal niet?

4 maanden geleden

Reactie op XXkmXX

Wat fijn! Welke pap gebruik je hiervoor? En heb je dan in de gewone flessen ...
Ik gebruik biobim haverpap omdat ik nog wilde wachten met oefenhapjes en hem eerst dus die pap laat proeven en hij spuugt ook veel minder sinds hij dat drinkt/eet en heb nooit jhbpm gebruikt omdat het spugen ook niet heel extreem was 😊 biobim haverpap is juist te gebruiken vanaf 4maanden😊 ook is de ontlasting dikker en poept hij nu minder vaak eerst poepte hij zo'n 5 keer per dag nu nog maar 1x per dag

3 maanden geleden

Hoihoi! Wat je kleine drinkt is dat hoeveel water je afmeet? Of hoeveel je fles aangeeft na het toevoegen van poeder?

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hoihoi! Wat je kleine drinkt is dat hoeveel water je afmeet? Of hoeveel je ...
Ik houd zelf aan hoeveel water we afmeten, dat doet ons consultatiebureau ook. Maar afmeten na het toevoegen van poeder komt blijkbaar ook voor 😂

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ik doe ook eerst 150 water en erna het poeder, dus hij drink 165 en dat drinkt hij dus 5 flessen van😊

3 maanden geleden

Reactie op lollylinette

Ik houd zelf aan hoeveel water we afmeten, dat doet ons consultatiebureau o ...
Klopt maar vind dat zelf niet handig om eerst poeder te doen en dan water🤣🤣 heb het wel 1 keer geprobeert maar dat werkt niet voor mij🤪

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Water

3 maanden geleden

Ik houd het inmiddels niet meer bij zolang ze drinkt en blij is vind ik het prima ongeveer om de 3 uur 150ml soms gaat het om soms niet. 18.30 laatste fles en 06.30 eerste weer. Heeft iemand de lansinoh fles we hebben speen maat M maar ze lijkt er lang over te doen soms

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik houd het inmiddels niet meer bij zolang ze drinkt en blij is vind ik het ...
Zo jouwe kan 12 uur zonder drinken? Damn ben jaloers🙈 mijne krijgt 22.00/22.30 laatste fles en dan 6.30 is die wakker voor weer een fles🤪

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik houd het inmiddels niet meer bij zolang ze drinkt en blij is vind ik het ...
En ik gebruik philips avent fles hihi

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Ik denk zolang je zelf maar consistent bent ;) Ik doe altijd inclusief poeder, (dus 150 wordt 170) de opvang doet dat ook hier.

3 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Zo jouwe kan 12 uur zonder drinken? Damn ben jaloers🙈 mijne krijgt 22.00/2 ...
Ja blijkbaar. Helemaal prima ik weet niet voor hoelang dus ik geniet er nog van wel een peuter die elke nacht wakker word dus ja zo luxe is het dan weer niet. Maar wel fijn een blije baby

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ja blijkbaar. Helemaal prima ik weet niet voor hoelang dus ik geniet er nog ...
Dat zeker hihi heel fijn hihi hopelijk blijft het zo voor je wel jammer van je peuter die helaas wakker wordt

3 maanden geleden

Hi!! Mijn verpakking is morgen een maand open. Zit in het zilveren verpakking in een luchtdichte doos die ik elke voeding even open maak om wat poeder eruit te halen. Moet die echt weg morgen of kan het nog wel een paar dagen? Denk dat het met ruim een week wel op is.

3 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hi!! Mijn verpakking is morgen een maand open. Zit in het zilveren verpakki ...
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat je het na een maand weg moest gooien 🙈 bij mijn ouders staat een pak Nutrilon dat ze al ruim een maand gebruiken (gaat hij 1x pw heen). Zo lang het niet klontert kan je het gewoon nog gebruiken lijkt me.

3 maanden geleden

Reactie op lollylinette

Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat je het na een maand weg moest gooien � ...
Nee volgens mij is dit echt officieel een maand ik zou dit niet langer bewaren er is vast een reden voor. Dan zou ik met poederdoosjes werken en gewoon wat mee geven..

3 maanden geleden

We zaten op 4 flessen van 3 x 180 cc en 1tje 210 cc. De nachtfles liet ze staan. Nu sinds een paar dagen zitten we weer op 5 a 6 flessen inclusief de nacht er weer bij.😅 De slaat met haar hand op de fles. Speen en alles loopt goed door. Voor iemand herkenbaar?

3 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

We zaten op 4 flessen van 3 x 180 cc en 1tje 210 cc. De nachtfles liet ze s ...
6 maanden regeldag?

3 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

We zaten op 4 flessen van 3 x 180 cc en 1tje 210 cc. De nachtfles liet ze s ...
Ja herkenbaar ik ben uiteindelijk overgegaan op een grotere speen. Maar ze blijft gek doen ben soms een uur bezig met de fles..ze heeft tot nu toe een nacht onrustig gedaan en dat mag ik nog niet eens zo noemen rond 22.00 werd ze ineens wakker flesje gegeven etc. Maar over het algemeen slaapt ze door. Hoeveel ze ook drinkt gelukkig. Maar dat gek doen aan de fles herken ik. Ik ben gewoon echt een uur bezig met fles geven. Nu leg ik haar gewoon weg en probeer ik het ook pas later weer. Wat trouwens wel eens werkt is liggend wat geven. Ik merk ook dat ze snel afgeleid is door alles in de omgeving 🤷