726 Reacties

3 maanden geleden

Zijn er mensen van kruidvat geit overgegaan naar kruidvat koe kv? Hadden jullie kleintjes daar veel last van?

3 maanden geleden

Hoiiii, ik moet volgende week naar het cb, maar was benieuwd of er hier baby鈥檚 210+7 (zonder afgieten) krijgen? We zitten nu op 4x 180-+6 (zonder afgieten) en merk dat ze er toch te weinig aan heeft, alleen is me ooit verteld dat dit de Max zou zijn?

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hoiiii, ik moet volgende week naar het cb, maar was benieuwd of er hier bab ...
Ja is mij ook verteld. Door hapjes tussendoor te geven, kunnen wij het redelijk redden.

3 maanden geleden

Reactie op Fleur3500

Ja is mij ook verteld. Door hapjes tussendoor te geven, kunnen wij het rede ...
Ja, wij geven idd 2x per dag een hapje nu, maar haar fles is echt binnen 10 min leeg tot de laatste druppel, merk dat ze wat meer wil 馃

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Yes 4x 210+7! En tot deze week gingen ze altijd zonder moeite leeg 馃檲

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Wij mogen max 5x 180+6 geven omdat je dan op 1 liter uit zou komen en dat idd de max is馃槉 Maar volgens mij is ieder advies anders als ik het zo her en der lees

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ik zou eerder ophogen met de hapjes dan met de flessen als je het uiteindelijk weer af wil bouwen. Ik heb hier ook het idee dat ze meer wil maar dan ga ik de hapjes ophogen.

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Wij geven 4x 210+7, alleen gieten het af tot 225 in totaal. Zonder afgieten is net te veel en 180+6 te weinig.

3 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik zou eerder ophogen met de hapjes dan met de flessen als je het uiteindel ...
Ze krijgt al echt voldoende hapjes. Meer dan voorgeschreven ook

3 maanden geleden

Reactie op Michelle1998!

Wij mogen max 5x 180+6 geven omdat je dan op 1 liter uit zou komen en dat i ...
Ze krijgt hier nu 4x 180, avondfles is eraf sinds een week

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ahh wat fijn!! Welke tijden ongeveer geef jij nu de flessen dsn? 馃槉

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hoe hebben jullie dat gedaan? En 1 keer gestopt of afgebouwd?

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Ze krijgt al echt voldoende hapjes. Meer dan voorgeschreven ook
Wat is meer dan? De oudste hier at vrij snel echt veel namelijk dus ik echt volgens de richtlijn is soms lastig.

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Wij hadden hetzelfde en zijn gister op het cb geweest. Ik kreeg juist als advies niet meer melk te gaan geven maar te gaan starten met brood geven in de middag.

3 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Die van mij drinkt al sinds ongeveer 4 maanden oud 210+7. Intussen 4-5 keer per dag, hangt een beetje af hoeveel hij eet van z鈥檔 hapjes. Groeit keurig op zijn eigen lijntje. Het idee is om op een gegeven moment een fles te vervangen met een boterham of zo, maar daar is hij nog niet aan toe dus dat zien we dan wel.

3 maanden geleden

Iemand ervaring met geitenmelk? Wij hebben nu de keuze om te starten met Nutrilon Pepti maar dat is nogal wat vind ik. Geitenmelk lijkt mij wat natuurlijker en is ook licht verteerbaar.

3 maanden geleden

Mijn dochter is echt mega afgeleid tijdens het drinken. Maakt niet uit waar we zitten. Zelfs in t donker weet zij nog iets te vinden waar ze wel naar kan kijken. Ze drinkt hem wel altijd leeg en op een goed tempo. Iemand tips?

3 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Mijn dochter is echt mega afgeleid tijdens het drinken. Maakt niet uit waar ...
Hier nog zo een! Geen tips, wel herkenning 馃槝

3 maanden geleden

Iemand tips afbouwen fles bij 7 maanden. Onze zoon drinkt 6 flesvoeding van 180ML + vaste voeding. Komt elke nacht sinds kort weer voor een voeding. Probeer naar 4-5 voedingen te gaan, maar ik weet niet zo goed hoe.. iemand tips..

3 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Iemand ervaring met geitenmelk? Wij hebben nu de keuze om te starten met Nu ...
Als er verdenking is op kma, werkt geitenmelk niet. Onze kinderarts gaf aan dat geitenmelk op dit moment een hype is en echt niet veel verschilt van koemelk, dus voor kma 0 resultaat geeft. Overstap van borst op geitenmelk zou dan wel weer wat beter kunnen omdat het inderdaad lichter verteerbaar is.