726 Reacties
3 maanden geleden
Hoiiii, ik moet volgende week naar het cb, maar was benieuwd of er hier baby鈥檚 210+7 (zonder afgieten) krijgen?
We zitten nu op 4x 180-+6 (zonder afgieten) en merk dat ze er toch te weinig aan heeft, alleen is me ooit verteld dat dit de Max zou zijn?
3 maanden geleden
Reactie op Fleur3500
Ja is mij ook verteld. Door hapjes tussendoor te geven, kunnen wij het rede ...
Ja, wij geven idd 2x per dag een hapje nu, maar haar fles is echt binnen 10 min leeg tot de laatste druppel, merk dat ze wat meer wil 馃
3 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Hoiiii, ik moet volgende week naar het cb, maar was benieuwd of er hier bab ...
Wij mogen max 5x 180+6 geven omdat je dan op 1 liter uit zou komen en dat idd de max is馃槉 Maar volgens mij is ieder advies anders als ik het zo her en der lees
3 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ik zou eerder ophogen met de hapjes dan met de flessen als je het uiteindelijk weer af wil bouwen. Ik heb hier ook het idee dat ze meer wil maar dan ga ik de hapjes ophogen.
3 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Ik zou eerder ophogen met de hapjes dan met de flessen als je het uiteindel ...
Ze krijgt al echt voldoende hapjes.
Meer dan voorgeschreven ook
3 maanden geleden
Reactie op Michelle1998!
Wij mogen max 5x 180+6 geven omdat je dan op 1 liter uit zou komen en dat i ...
Ze krijgt hier nu 4x 180, avondfles is eraf sinds een week
3 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Ze krijgt hier nu 4x 180, avondfles is eraf sinds een week
Ahh wat fijn!! Welke tijden ongeveer geef jij nu de flessen dsn? 馃槉
3 maanden geleden
Reactie op anoniemmoesje
Die van mij drinkt al sinds ongeveer 4 maanden oud 210+7. Intussen 4-5 keer per dag, hangt een beetje af hoeveel hij eet van z鈥檔 hapjes. Groeit keurig op zijn eigen lijntje. Het idee is om op een gegeven moment een fles te vervangen met een boterham of zo, maar daar is hij nog niet aan toe dus dat zien we dan wel.
3 maanden geleden
Iemand ervaring met geitenmelk? Wij hebben nu de keuze om te starten met Nutrilon Pepti maar dat is nogal wat vind ik. Geitenmelk lijkt mij wat natuurlijker en is ook licht verteerbaar.
3 maanden geleden
Mijn dochter is echt mega afgeleid tijdens het drinken. Maakt niet uit waar we zitten. Zelfs in t donker weet zij nog iets te vinden waar ze wel naar kan kijken. Ze drinkt hem wel altijd leeg en op een goed tempo. Iemand tips?
3 maanden geleden
Reactie op MamavanLuna24
Mijn dochter is echt mega afgeleid tijdens het drinken. Maakt niet uit waar ...
Hier nog zo een! Geen tips, wel herkenning 馃槝
3 maanden geleden
Reactie op Leennie1994
Iemand ervaring met geitenmelk? Wij hebben nu de keuze om te starten met Nu ...
Als er verdenking is op kma, werkt geitenmelk niet. Onze kinderarts gaf aan dat geitenmelk op dit moment een hype is en echt niet veel verschilt van koemelk, dus voor kma 0 resultaat geeft. Overstap van borst op geitenmelk zou dan wel weer wat beter kunnen omdat het inderdaad lichter verteerbaar is.