726 Reacties

2 maanden geleden

Zijn er al mensen overgestapt op opvolgmelk? En zijn jullie in een keer overgestapt of eerst 1&2 mengen? Ik heb namelijk nog een halve pak van 1 open die ik wel graag opmaak eerst🙈

2 maanden geleden

Reactie op Michelle1998!

Zijn er al mensen overgestapt op opvolgmelk? En zijn jullie in een keer ove ...
Ik heb een brezza, er zat nog wat 1 in en heb er toen een pak 2 bijgegooid maar dacht dat t een 1 was. Dus heb t per ongeluk gemixt 😂

2 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Ik heb een brezza, er zat nog wat 1 in en heb er toen een pak 2 bijgegooid ...
Aaah okee hahaha en hoeveel flessen geef je nog?😊 Ik had ergens gelezen hierop dat ze maar een bepaald aantal ml daarvan mochten toch? Of weet je dat zo ook niet🙈

2 maanden geleden

Reactie op Michelle1998!

Aaah okee hahaha en hoeveel flessen geef je nog?😊 Ik had ergens gelezen hi ...
Wij zijn toevallig direct naar 3 flessen gegaan maar dat komt omdat Luna heel goed eet en al 9 kilo woog dus de 4de fles konden we mee stoppen.

2 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Wij zijn toevallig direct naar 3 flessen gegaan maar dat komt omdat Luna he ...
Ahh okee ja wij zitten nog op 4 flessen. Afgelopen week nog bij cb geweest maar natuuuurlijk schieten die vragen me nu pas te binnen.

2 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Wij zijn toevallig direct naar 3 flessen gegaan maar dat komt omdat Luna he ...
Hoeveel eet jouw dochter als ik vragen mag? Ik vind het moeilijk om te beslissen of de vaste voeding “genoeg” is om een fles te minderen, maar onze dochter eet ook echt goed! En wil sinds deze week niet alle flessen meer opdrinken. Dus mogelijk heeft dat met elkaar te maken?!

2 maanden geleden

Reactie op Fleur3500

Hoeveel eet jouw dochter als ik vragen mag? Ik vind het moeilijk om te besl ...
Dit is onze routine ongeveer nu 8:00 fles 9:00 een eetlepel met kokosyoghurt en fruit 12:00 een boterham/pannekoekjes of een halve weetabix met banaan en melk 15:00 fles ipv 16:00 17:00 ongeveer een half potje of vers avondeten 19:00 fles Tussendoor krijgt ze soms nog wat fruit/komkommer/appelmoes

2 maanden geleden

Meer die merken dat er minder gedronken word hier word met moeite 150 gedronken zelfs na 3 uur eerst 90 half uur later nog een paar slokjes. Maar zeker geen flessen van 180 en als we nou veel hapjes gaven. Maar ze wil helemaal niet zoveel. Ze krijgt wel beide ik denk 3 theelepeltjes max groente en fruit misschien iets meer maar lijkt me niet voldoende om dan meteen zo weinig te gaan drinken. Verder lijkt me wel vrolijk..

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Meer die merken dat er minder gedronken word hier word met moeite 150 gedro ...
Wachten tot ze om de fles vraagt misschien? Misschien is ze toe aan om de 3,5/4 uur te drinken nu er wat hapjes bij komen?

2 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Meer die merken dat er minder gedronken word hier word met moeite 150 gedro ...
Ja hier ook momenteel moeite met de flessen. Paar weken geleden ook zo'n fase gehad. Toen waren er ineens 2 tandjes. Misschien dat er weer een paar aankomen. Echt vast voedsel eten doet hij nog niet, dus het kan niet zijn dat hij minder honger heeft. 🤷‍♀️

2 maanden geleden

Oh denk dat m'n vraag hier beter past. Sorry wie hem dubbel leest. Krijgt jullie kindje thuis dezelfde kunstvoeding als op de opvang?

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Oh denk dat m'n vraag hier beter past. Sorry wie hem dubbel leest. Krijgt ...
Goede vraag! Hier gaven ze in eerste instantie aan dat ze hero voedingen aanboden ( deze gebruiken wij) maar kwamen hier later toch op terug. Ze hebben alleen Kruidvat voeding & nutrition. Ik heb me er toen een klein beetje in verdiept maar ondanks dat de voedingen aan de zelfde eisen moeten voldoen wijken de samenstellingen wel wat af. De meningen / onderzoeken hier over zijn nogal verdeeld. Wij hebben er voor gekozen om gewoon onze eigen voeding mee te geven naar de opvang.

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Eigen voeding omdat onze zoon nutrilon omneo voeding heeft.

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Wij geven voeding mee, ze krijgen hero op de opvang maar wij gebruiken nutrilon. Om onnodige krampjes oid te voorkomen hebben wij vanaf het eerste moment gekozen om eigen voeding mee te geven

2 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Goede vraag! Hier gaven ze in eerste instantie aan dat ze hero voedingen aa ...
Interessant. Onze zoon heeft nu geitenmelk kruidvat omdat we war opstartproblemen hadden. Ze gaven vandaag per ongeluk nutrilon koe en hij leek er nu niet veel last meer van te hebben. Met 6m. Scheelt wel een hoop geld als ze hun KV gebruiken 😅 , maar zou het ook sneu vinden als ik hier voor Bmerk standaard ga en daar nutrilon en hij er wel last van krijgt... thanks voor ie reactie.

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Yep, wij moeten zelf voeding mee geven. Nu is de voeding bij ons toch al rommelig dus prima.

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Interessant. Onze zoon heeft nu geitenmelk kruidvat omdat we war opstartpr ...
Ja dat is idd dus het risico wat er ligt. Het kán zijn dat je zoontje krampen gaat ervaren doordat het lichaam het niet zo leuk vind. En geitenmelk en nutrition is sowieso wel een verschil! Maar als hij er geen last van lijkt te hebben.. vaak groeien ze er wel over heen idd! bieden ze ook nog andere voeding aan of alleen nutrilon? Mocht je er voor open staan kan je altijd proberen over te stappen natuurlijk.

2 maanden geleden

Reactie op Doorenroosje4

Ja dat is idd dus het risico wat er ligt. Het kán zijn dat je zoontje kramp ...
Best wel he.. ze belden ook helemaal geschrokken op. Ze bieden alleen nutrilon standaard en hero standaard aan geloof ik.

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Best wel he.. ze belden ook helemaal geschrokken op. Ze bieden alleen nutri ...
Ik denk trouwens dat ze nr. 1 hebben gegegevn, weet ik niet eens 🤭

2 maanden geleden

Misschien is het al eens gevraagd maar spuugt jullie kindje ook meer nu jullie opvolgmelk geven? Wij zijn sinds gister overgegaan omdat ik eerst 1 nog wilde opmaken. En tot nu toe heeft ze bij 2 van de 3 flessen best wel wat gespuugd. Zou ze nog moeten wennen aan de opvolgmelk of is het nu miscchien icm tandjes?!