726 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Hoiii meiden! Ons meisje is nu 8 dagen oud, maar meld zich nu elke keer 1/1 ...
Ja wij gingen vaak ook met haar gewoon mee en dan minder cc per keer. Ook omdat je niet dat kleine maagje teveel wilt belasten (krampjes, reflux ect) Het regelt zich wel weer. Ze is nog hartstikke klein! Deze dagen ga je nog veel vaker krijgen. Hier zes weken en gister nog zo’n dag gehad. Doen normaliter 4 uur.. gister om de 2-3 uur.

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Weet je zeker dat het echt honger is en niet krampjes? Daar had mijn meisje echt erg last van juist. Omdat je ook zegt dat ze haar fles niet goed drinkt?

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Kleine flesjes op verzoek en volledige flessen op de gezette tijden, deed ik ook met Luuk en dat werd snel een goed ritme

7 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Weet je zeker dat het echt honger is en niet krampjes? Daar had mijn meisje ...
Merk dat het is begonnen na de vitamine D druppels. Morgen andere halen.. Ik probeer goed naar haar huiltje te luisteren.. Denk dat het een beetje van beide is. Nog even zoekende… mijn man krijgt haar goed stil 😂 van mij wil ze niks hebben als ze zo over de rooie is

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Het lijkt wel bij een regeldag te passen. Veel willen drinken en vaker komen (en onrustig?).

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Merk dat het is begonnen na de vitamine D druppels. Morgen andere halen.. ...
Zou dat helpen? Ik ben ook gisteren begonnen met vitamine D, maar die van mij doet juist heel moeilijk met drinken sinds gisteren. 😅

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Merk dat het is begonnen na de vitamine D druppels. Morgen andere halen.. ...
Ik heb de druppels van Laveen want met de vitamine D druppels was ze ook echt vaak overstuur. Nu echt zoveel minder.. en hoor er meerdere over dus zeker het proberen waard denk ik!

7 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Ik heb de druppels van Laveen want met de vitamine D druppels was ze ook ec ...
Ja ga ze morgen halen! Heb er veel over gelezen

7 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Zou dat helpen? Ik ben ook gisteren begonnen met vitamine D, maar die van m ...
Ja hier ook een die heel moeilijk doet! Ze heeft zelfs 1 hele fles uitgespuugd

7 maanden geleden

Reactie op melissilvain

Ik heb de druppels van Laveen want met de vitamine D druppels was ze ook ec ...
Oh echt? Waar kun je die halen? Bij een kruidvat of een speciale winkel? Bij mij denk ik trouwens dat de kleine misschien spruw heeft. Zie wel wit op de tong en gehemelte. Dat zou het bij mijn kindje ook kunnen verklaren.

7 maanden geleden

Hoeveel kunstvoeding drinkt jullie baby van 3 weken? En hoeveel flessen per 24 uur?

7 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Oh echt? Waar kun je die halen? Bij een kruidvat of een speciale winkel? ...
Bij holland & barrett ☺️

7 maanden geleden

Reactie op steffiedasilva

Hoeveel kunstvoeding drinkt jullie baby van 3 weken? En hoeveel flessen per ...
7 flessen meestal en rond de 70/80-100 wat ze opdrinkt

7 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Het kan zijn dat ze krampjes heeft. Die komen meestal een uur na de fles. Door te zuigen verminderd te pijn en kan het dus al snel verward worden met honger. Misschien kan je proberen een speentje aan te bieden?

7 maanden geleden

Reactie op steffiedasilva

Hoeveel kunstvoeding drinkt jullie baby van 3 weken? En hoeveel flessen per ...
Om de 4uur 120ml snachts laat ze er 1x 6 uur tussen en drinkt ze vaak wat minder 4x90/120. 2x 90? Zoiets.

7 maanden geleden

Merk je een groot verschil met de dr Brown? Ons zoontje is ook behoorlijk g ...
Misschien kan je dr Brown fles proberen met een prematuur speentje erop? Dan krijgt die niet zoveel in een keer binnen en moet die er wat meer moeite voor doen

7 maanden geleden

Reactie op MLDZ

Het kan zijn dat ze krampjes heeft. Die komen meestal een uur na de fles. D ...
Ze is mega over haar touren en wil echt niks op dat moment. Het zijn ook sowieso krampjes, voel haar buikje ook rommelen. Toch denk ik dat het in samenwerking is met de vitamine d druppels, want het is echt sinds ze die krijgt. Dus vandaag even die van Laveen halen (veel goeds over gelezen) en we slaan de druppels van vandaag even over.

7 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

De druppels hebben ze ook bij de Etos zag ik op internet. Zelf geen H&B in de buurt hier

7 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Ook bij etos te koop

7 maanden geleden

Ik heb het besteld via de etos website. Vandaag skip ik maar de vitamine D, morgen maar eens jullie tip uitproberen. Baby lijkt vandaag al een stuk rustiger. Ik dacht aan spruw, de verloskundige tipte kokosolie in de mond smeren en natuurlijk alles uit te koken. Kan ik haar na 1 dag al verschil in merken?? Ik heb nu (gelukkig!) een heel ander kind!