204 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Estherlaura

Vraag: hoe weet je waar je kindje last van heeft? Bijvoorbeeld dat het door ...
Wij herkennen het een uur na t eten, dan begint ze intens te huilen en is ze moeilijk te troosten. Ze wil dan haar normale troost methodes niet. Wij hebben sab simplex geprobeerd maar daar werden de krampen erger van. We gaan het maar uitzitten. Durf de rest nu niet meer te proberen.

7 maanden geleden

Wij gebruiken Infacol en de Kipkep. Het zorgt er voor dat onze dochter geen enorme last heeft. Ze huilt niet meer, maar je ziet wel dat ze onrustig is. Moeilijk in slaap komen/ gezichten trekken. Hopelijk wordt het snel minder

7 maanden geleden

Ons meisje poept erg moeilijk en ook veel last van krampjes/lucht, vanaf gisteren nacht heel veel gekrijst, zo zielig.. Amper geslapen, zowel zij als ik. Gisterenavond heb ik toen ze eindelijk even rustig was haar buikje goed gemasseerd en met haar beentjes bewogen. Ze vond het echt heerlijk, helemaal zen lag ze erbij. Resultaat tot nu toe; 2 dikke vette poepluiers, veel scheetjes en een tevreden meisje dat vanaf gisteren 21:30 niet meer heeft gehuild en vanaf 22:30 al ligt te slapen en as we speak nu nog steeds slaapt (met onderbrekingen van voedingen en verschonen) 💝☺️

7 maanden geleden

Gewoon bij de jumbo 😊

7 maanden geleden

Ik had heel hard lopen roepen dat infacol een soort wondermiddel was voor ons. Het werkt ook echt voor mijn dochter, moet ik nog steeds zeggen. Maaaar.. ik wilde toch nog even mijn ervaring delen: Het is mij opgevallen dat zij door infacol maagzuur/reflux kreeg: rare gezichten trekken, herkauwen/slikken, smakken, tong veelvuldig uitsteken, verslikken/stik geluiden, af en toe spugen en daardoor moeilijk sliep. Sinds maandag zijn we gestopt met infacol en ik gebruik nu VSM cinababy. Ze heeft én geen krampjes meer én de reflux klachten niet meer. Ze slaapt zoveel beter!

7 maanden geleden

Reactie op Fleurmeyere

Ik had heel hard lopen roepen dat infacol een soort wondermiddel was voor o ...
Goh nu je het zegt! Ik vond onze dochter ook al zo onrustig doen met haar mondje! Ben je zo ineens overgestapt of heb je het eerst afgebouwd?

7 maanden geleden

Reactie op marisje97x

Goh nu je het zegt! Ik vond onze dochter ook al zo onrustig doen met haar m ...
Op t moment dat m’n vriend thuis kwam met vsm baby zijn we gelijk gestopt. ‘s Ochtends nog infacol gegeven en bij de volgende voeding gewoon overgestapt. Wij gaan nu trouwens ook overstappen van de vitamine d en k met sinaasappelsmaak.

7 maanden geleden

Reactie op Fleurmeyere

Oh meen je! Ik gebruik ook infacol en sinds een paar dagen doet hij ook zo met z’n mondje 🤔 + opeens een beetje spugen na elke voeding (voornamelijk als ie op z’n rug ligt) en hij pakt de fles ook niet altijd meer helemaal goed.. ik dacht eerst aan spruw maar dat is het niet .. ga ik misschien toch ook maar overstappen op de vsm!

7 maanden geleden

Reactie op Fleurmeyere

Hoe lang gebruikte je infacol voordat ze dit ging doen?

7 maanden geleden

Reactie op Fleurmeyere

Ooo... herkenbaar hier.. Ben benieuwd of het ook dan stopt als we met infacol stoppen..

7 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Hoe lang gebruikte je infacol voordat ze dit ging doen?
Ik gebruikte infacol sinds dag 5 en ze is nu 7 weken. Ze had wekenlang deze refluxklachten, maar ik heb nu pas de link gelegd. Ik durf dus niet te zeggen na hoe lang, maar in ieder geval niet gelijk denk wel na minimaal 2-3 weken

7 maanden geleden

Reactie op Fleurmeyere

Ik gebruikte infacol sinds dag 5 en ze is nu 7 weken. Ze had wekenlang deze ...
Naja, hier hetzelfde, na een paar weken. Toch even blij dat je dit deelt!! Vind het zo sneu, maar had hier nooit aan gedacht

7 maanden geleden

Reactie op Fleurmeyere

Ik gebruikte infacol sinds dag 5 en ze is nu 7 weken. Ze had wekenlang deze ...
Aah oké! Wij zijn sinds ons zoontje 3 dagen was begonnen met infacol en nu dus sinds paar dagen deze klachten (hij is morgen 4 week).. super fijn dat je dit hebt gedeeld! Heb cinababy gekocht vanmiddag dus benieuwd of het gaat werken 😊

7 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Aah oké! Wij zijn sinds ons zoontje 3 dagen was begonnen met infacol en nu ...
Ben benieuwd of het aanslaat! Wij twijfelen ook om over te stappen. Wil je het resultaat delen?

7 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Aah oké! Wij zijn sinds ons zoontje 3 dagen was begonnen met infacol en nu ...
Ik ben ook benieuwd naar het resultaat. Wij gebruiken nu sab simplex (Duitse variant van Infacol) maar de krampjes blijven.

7 maanden geleden

Reactie op Fleurmeyere

Heel herkenbaar! Geef je 3x 3 druppels of 6x? En hoe snel merkte je verschil? Wij zijn net ook overgestapt. Hopelijk net zulk resultaat.

7 maanden geleden

Reactie op Dafne123

Heel herkenbaar! Geef je 3x 3 druppels of 6x? En hoe snel merkte je verschi ...
Wij geven wel 6x 3 druppels. 1. omdat we net overgestapt zijn en 2. omdat mn dochter nu 7 weken is en bij 6-8 weken zou de piek van de krampjes moeten zijn. Ik ga wel na 8 weken 3x 3 druppels proberen trouwens! Wij geven het ook niet per se een halfuur na t voeden. Mijn dochter slaapt namelijk 9/10 keer dan al..

7 maanden geleden

Reactie op Fleur3500

Ben benieuwd of het aanslaat! Wij twijfelen ook om over te stappen. Wil je ...
Ga ik doen! Wij gaan morgen beginnen.. ben benieuwd 😊

7 maanden geleden

Reactie op Fleurmeyere

Wij geven wel 6x 3 druppels. 1. omdat we net overgestapt zijn en 2. omdat m ...
Dit vroeg ik me ook af maar jullie doen dus 6x 3 druppels.. begin daar dan denk ik eerst ook mee en als het (heel) goed ga kunnen we altijd naar minder.. doe je het met een lepeltje?

7 maanden geleden

Reactie op Dafne123

Heel herkenbaar! Geef je 3x 3 druppels of 6x? En hoe snel merkte je verschi ...
Oh sorry 2e vraag niet gezien! We merkten letterlijk meteen verschil, vanaf het moment dat we infacol vervangen hadden voor vsm had ze geen refluxklachten meer. Ik was nog bang dat de krampjes dan terug zouden komen dus had infacol nog niet weggegooid 🫣, maar nu na 4 dagen heeft ze geen krampjes gehad met vsm cinababy