62 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Bedankt voor je bericht Ik hoop dat m’n dochter er niet te gefrustreerd van ...
Leggings hadden we in allerlei kleuren en printjes. Inmiddels wordt ze bijna 16 jaar 😉

4 maanden geleden

M’n dochter heeft het spreidbroekje nu 2,5 dagen en is echt alleen maar aan het krijsen en ze probeert zich eruit te wurmen wat natuurlijk niet lukt. Hadden jullie kindjes dit ook en wordt dit echt beter? 🙈 Ik herken echt m’n meisje niet meer 🥹

4 maanden geleden

Reactie op Juni2021boy

Hier ook, echo gehad en niets aan de hand. Nou zei de man in het ziekenhuis ...
Scheise. Wij hebben een dochter, ze moet in juli voor de echo. Ik had zelf heupdysplasie en mijn broer ook. Ik hoop dat het haar bespaard blijft.

4 maanden geleden

Reactie op Nien1995

M’n dochter heeft het spreidbroekje nu 2,5 dagen en is echt alleen maar aan ...
Ah shit. Natuurlijk wordt het beter maar wanneer weet je nog niet.

4 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Scheise. Wij hebben een dochter, ze moet in juli voor de echo. Ik had zelf ...
Succes met de echo, hopelijk valt het mee! Ik begreep wel dat het erfelijk is, maar duimen voor positief nieuws na de echo!

4 maanden geleden

Reactie op Nien1995

M’n dochter heeft het spreidbroekje nu 2,5 dagen en is echt alleen maar aan ...
Aahh, wat sneu. Moeilijk om te zien. Welke heeft ze? Het wordt écht beter! Ze is nu natuurlijk ineens weer beperkt in haar bewegingen terwijl ze dat net ontdekt en ontwikkeld had. Mijn dochter heeft ook echt moeten wennen. Veel huilen, boos. Haar karakter veranderde ook.

4 maanden geleden

Reactie op Raeven

Aahh, wat sneu. Moeilijk om te zien. Welke heeft ze? Het wordt écht beter! ...
Dat doet pijn. Maar precies wat je zegt het wordt beter. En ze gaan wel weer wat verzinnen. Nu in het begin wat extra liefde geven

4 maanden geleden

@TS Hoe voel jij je er zelf nu onder? Voor jou is het ook niet niks

4 maanden geleden

Reactie op Raeven

Aahh, wat sneu. Moeilijk om te zien. Welke heeft ze? Het wordt écht beter! ...
Heel moeilijk om te zien… Ze heeft de pavlik bandage. Zodra ze hem even af mag bloeit ze weer helemaal op en is ze weer m’n vrolijke meisje die lekker aan het rollen en spelen is. Gelukkig gaat het met slapen wel goed, dat accepteert ze maar de rest is echt ellende. Ze zit veel bij ons maar zelfs dan krijst ze het uit. Ik weet dat het voor haar eigen bestwil is maar ik zou het liefst dat ding zo uittrekken. Ik hoop dat het gauw beter gaat worden voor haar!

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

@TS Hoe voel jij je er zelf nu onder? Voor jou is het ook niet niks
Heel eerlijk gezegd breekt het m’n hart om haar zo te zien en heb ik al aardig wat tranen gelaten erom. We hebben ook nog een zoontje die ook zijn aandacht verdient en dat is nu af en toe echt lastig omdat zij zoveel huilt en we haar dus veel bij ons hebben of met haar bezig zijn. Ik hoop echt dat het gauw beter gaat worden…

4 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Heel eerlijk gezegd breekt het m’n hart om haar zo te zien en heb ik al aar ...
Ik zie dat je zoontje 4 jaar is. Dat is iig een beetje een makkelijke leeftijd qua begrijpen. Dan kun je nog zeggen even wachten straks kom ik bij je.

4 maanden geleden

Huilen mag zeker. Het is en blijft je kind. Het is ook niet leuk. Maar even volhouden. Als ze het straks accepteert dan wordt het voor jullie ook makkelijker. Ik hoop dat ze het snel accepteerd

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Huilen mag zeker. Het is en blijft je kind. Het is ook niet leuk. Maar even ...
Ik hoop het ook

4 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Heel moeilijk om te zien… Ze heeft de pavlik bandage. Zodra ze hem even af ...
Dat hele klittenbandgedoe is ook echt niet fijn. Dat voel je niet alleen aan je benen. Het wordt echt beter, ook al lijkt dat nu niet. Straks is ze er meer aan gewend en voelt het steeds soepeler. Heel veel sterkte voor jou!

4 maanden geleden

Reactie op Raeven

Dat hele klittenbandgedoe is ook echt niet fijn. Dat voel je niet alleen aa ...
Nee het ziet er ook echt niet fijn uit, ze is ook heel erg moe de hele dag door maar dat kan ik wel begrijpen. Hopelijk gaat het gauw beter. Dank je wel!!

4 maanden geleden

Ik ben toch even benieuwd vanaf wanneer het ongeveer beter werd bij jullie kinderen… M’n dochter heeft hem nu 2 weken aan en het is nog steeds elke dag krijsen, gillen en schreeuwen… Ze wilt gewoon zo graag omrollen en haar ding doen 😫

4 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Ik ben toch even benieuwd vanaf wanneer het ongeveer beter werd bij jullie ...
Wat sneu en vervelend! Mijn dochter heeft 2-3 weken lang gehuild. Daarna ging het beter. Toen leerde ze meer dingen met de Pavlik te doen.

4 maanden geleden

Reactie op Raeven

Wat sneu en vervelend! Mijn dochter heeft 2-3 weken lang gehuild. Daarna g ...
Dank je wel voor je antwoord, hopelijk gaat dit bij ons ook gebeuren 🙏🏼

4 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Ik ben toch even benieuwd vanaf wanneer het ongeveer beter werd bij jullie ...
Kun je niet even langs de arts. Al is het maar ter controle of dat alles wel echt goed zit.

4 maanden geleden

Persoonlijk vind ik 2/3 weken wel echt heel lang. Maar mijn dochter accepteerde het gelukkig wel snel toen der tijd