Gisteren hebben wij helaas te horen gekregen dat onze dochter heupdysplasie heeft en sowieso de komende 3 maanden een spreidbroekje aan moet. Daarna moeten we terug naar de arts voor foto’s en hopen dat het bij de 3 maanden blijft.
Ik ben eigenlijk op zoek naar ervaringen of tips, want dat we dingen aan zullen moeten passen is duidelijk. Ik hoop vooral dat onze dochter er weinig last van zal ervaren en het haar ontwikkeling niet te veel in de weg zal staan…
M’n dochter heeft het spreidbroekje nu 2,5 dagen en is echt alleen maar aan het krijsen en ze probeert zich eruit te wurmen wat natuurlijk niet lukt. Hadden jullie kindjes dit ook en wordt dit echt beter? 🙈
Ik herken echt m’n meisje niet meer 🥹
M’n dochter heeft het spreidbroekje nu 2,5 dagen en is echt alleen maar aan ...
Aahh, wat sneu. Moeilijk om te zien. Welke heeft ze?
Het wordt écht beter! Ze is nu natuurlijk ineens weer beperkt in haar bewegingen terwijl ze dat net ontdekt en ontwikkeld had.
Mijn dochter heeft ook echt moeten wennen. Veel huilen, boos. Haar karakter veranderde ook.
Aahh, wat sneu. Moeilijk om te zien. Welke heeft ze?
Het wordt écht beter! ...
Heel moeilijk om te zien… Ze heeft de pavlik bandage. Zodra ze hem even af mag bloeit ze weer helemaal op en is ze weer m’n vrolijke meisje die lekker aan het rollen en spelen is. Gelukkig gaat het met slapen wel goed, dat accepteert ze maar de rest is echt ellende. Ze zit veel bij ons maar zelfs dan krijst ze het uit. Ik weet dat het voor haar eigen bestwil is maar ik zou het liefst dat ding zo uittrekken. Ik hoop dat het gauw beter gaat worden voor haar!
@TS
Hoe voel jij je er zelf nu onder?
Voor jou is het ook niet niks
Heel eerlijk gezegd breekt het m’n hart om haar zo te zien en heb ik al aardig wat tranen gelaten erom. We hebben ook nog een zoontje die ook zijn aandacht verdient en dat is nu af en toe echt lastig omdat zij zoveel huilt en we haar dus veel bij ons hebben of met haar bezig zijn. Ik hoop echt dat het gauw beter gaat worden…
Huilen mag zeker. Het is en blijft je kind. Het is ook niet leuk. Maar even volhouden. Als ze het straks accepteert dan wordt het voor jullie ook makkelijker. Ik hoop dat ze het snel accepteerd
Heel moeilijk om te zien… Ze heeft de pavlik bandage. Zodra ze hem even af ...
Dat hele klittenbandgedoe is ook echt niet fijn. Dat voel je niet alleen aan je benen. Het wordt echt beter, ook al lijkt dat nu niet. Straks is ze er meer aan gewend en voelt het steeds soepeler. Heel veel sterkte voor jou!
Dat hele klittenbandgedoe is ook echt niet fijn. Dat voel je niet alleen aa ...
Nee het ziet er ook echt niet fijn uit, ze is ook heel erg moe de hele dag door maar dat kan ik wel begrijpen. Hopelijk gaat het gauw beter.
Dank je wel!!
Ik ben toch even benieuwd vanaf wanneer het ongeveer beter werd bij jullie kinderen…
M’n dochter heeft hem nu 2 weken aan en het is nog steeds elke dag krijsen, gillen en schreeuwen… Ze wilt gewoon zo graag omrollen en haar ding doen 😫