62 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Persoonlijk vind ik 2/3 weken wel echt heel lang. Maar mijn dochter accepte ...
We hebben elke 3 weken controle bij Livit (waar het spreidbroekje vandaan komt) Ook is de fysio van de week geweest (die hadden we al voor afplatting hoofdje) zij zegt dat het echt frustratie/wennen is. M’n dochter kon al met 3,5 maand rollen, ze was al bezig met proberen te tijgeren en stond af en toe al op handjes en voetjes. Ze kan nu dus ineens “niks” meer… We hebben besloten dat als ze nog een week zo blijft huilen we inderdaad met de arts contact op gaan nemen… Want dit is voor haar het minst leuk, maar voor ons ook bijna niet vol te houden

4 maanden geleden

Reactie op Nien1995

We hebben elke 3 weken controle bij Livit (waar het spreidbroekje vandaan k ...
Hé echt vervelend 😣 ik hoop dat ze het gauw accepteert. Ik geloof dat je echt hartpijn krijgt er van. Wij moeten donderdag voor de echo 🤞onze dochter is nog niet zo vroeg met rollen enzo. Wel flink tijgeren kan ze al.

4 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Hé echt vervelend 😣 ik hoop dat ze het gauw accepteert. Ik geloof dat je e ...
Ja het is echt verschrikkelijk om je meisje, die eigenlijk altijd zo vrolijk was, ineens totaal anders te zien en alleen maar te horen krijsen van ongemak… Wanneer ze hem een uurtje af mag dan bloeit ze weer helemaal op Succes donderdag!

4 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Ja het is echt verschrikkelijk om je meisje, die eigenlijk altijd zo vrolij ...
Mag of moet ze hem een uurtje af? Als het een uur af mag. Zou ik dat voor nu even zoveel mogelijk beperken. Hoe moeilijk het ook is.

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Mag of moet ze hem een uurtje af? Als het een uur af mag. Zou ik dat voor ...
Moeten is een groot woord, maar het is wel belangrijk om haar ook de mogelijkheid te geven om in ieder geval iets te kunnen ontwikkelen anders staat dat ook helemaal stil en dat heeft ze wel echt nodig

4 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Moeten is een groot woord, maar het is wel belangrijk om haar ook de mogeli ...
Merkte aan mn dochter dat toen haar broekje/tuigje uit was. Ze de achterstand zo weer ingehaald. Had. Je merkte toen ze 1jaar was (en maar beperkt aan hoefde) toen merkte je geen verschil tussen haar en leeftijd genoten. Met een jaar hoefde ze haar spreidbroekje alleen met slapen aan. Dus 2x per dag.

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Merkte aan mn dochter dat toen haar broekje/tuigje uit was. Ze de achtersta ...
Ik bedoel het ook niet met het feit dat ze achter zou gaan lopen, maar zij ontwikkelt zich heel erg snel, vandaar dat ik vind dat ze dat wel nodig heeft om ergens ook nog die mogelijkheid te krijgen

4 maanden geleden

Gisteren echo gehad. Diegene die de echo heeft gedaan zei dat in haar optiek ze geen dysplasie heeft maar dat de arts het officieel moet beoordelen. 🙏🏻🤞

4 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Gisteren echo gehad. Diegene die de echo heeft gedaan zei dat in haar optie ...
Dat zou fijn zijn! Bij onze dochter dachten ze in eerste instantie op het oog niks te zien (bij de arts) maar bij haar kwam het via een foto eruit. Maar ga er vanuit dat als ze op een echo het niet denken te zien het wel goed zal zijn! 😊

3 maanden geleden

Controle gehad. 1 operatie was niet voldoende. Over half jaar terug en dan is het 80% kans dat ze weer geopereerd moet worden

3 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Dat zou fijn zijn! Bij onze dochter dachten ze in eerste instantie op het o ...
De echo liet bij ons niet een heel duidelijk beeld zien. We kregen de keuze foto of 1 maand wachten. We hebben voor gelijk foto gekozen. Daaruit bleek duidelijk heupdysplasie. Het verbaasde daarna iedereen; niemand had iets gemerkt qua bewegelijkheid of beenlengteverschil. Dus inmiddels al 2 maanden aan de Pavlik

3 maanden geleden

Reactie op Inge@

De echo liet bij ons niet een heel duidelijk beeld zien. We kregen de keuze ...
Wij hebben ook nooit iets gemerkt bij onze dochter en eigenlijk nog niet. Bij haar is er gelijk een foto gemaakt en geen echo…

3 maanden geleden

Reactie op Zena89

Controle gehad. 1 operatie was niet voldoende. Over half jaar terug en dan ...
Jeetje dat is heftig! Sterkte…

3 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Wij hebben ook nooit iets gemerkt bij onze dochter en eigenlijk nog niet. B ...
Oh scheise… ik hoop maar dan dat ze het wel goed kunnen beoordelen en niet later er nog achter komen dat ze het toch wel heeft

3 maanden geleden

Reactie op Zena89

Controle gehad. 1 operatie was niet voldoende. Over half jaar terug en dan ...
Ohhh 😧 heeft spreidboekje dan niet genoeg geholpen?

3 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Jeetje dat is heftig! Sterkte…
Hoe gaat het nu met jullie dochter? Is ze al wat meer gewend?

3 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Ohhh 😧 heeft spreidboekje dan niet genoeg geholpen?
Ze heeft een jaar in een spreidbroekje gezeten en is afgelopen jaar aan beide heupen geopereerd (net 3jaar). 1heup lijkt gelukt de andere dus niet.

3 maanden geleden

Reactie op Inge@

De echo liet bij ons niet een heel duidelijk beeld zien. We kregen de keuze ...
Wat goed dat jullie voor een foto hebben gekozen

3 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Hoe gaat het nu met jullie dochter? Is ze al wat meer gewend?
Nee helaas niet. Het is nog steeds elke dag huilen. De fysio zegt ook dat het echt komt doordat haar ontwikkeling heel snel gaat, maar ze dat nu niet kan uiten. We hebben donderdag contact gehad met de arts erover, maar daar kan je eigenlijk ook niks mee. Hij zegt alleen ja heel raar dat jullie dochter het niet accepteert want dat doet eigenlijk elk kind… Vind ik heel raar dat een arts zoiets zegt en ik heb uitgelegd dat zij gewoon heel snel is met alles en met 3 maanden al kon omrollen en al wilde gaan tijgeren met 4 maanden… maar dan nog begreep hij het niet en moeten we gewoon doorzetten😅 Ik begrijp natuurlijk ook wel dat dit het beste voor haar is maar het breekt ons aardig op en het is ook gewoon verschrikkelijk om je meisje zo te zien struggelen en dat ze zo gefrustreerd is. Hebben nu 1 maand erop zitten en hoop dat er ergens een wonder gaat gebeuren dat ze het gaat accepteren…

3 maanden geleden

Reactie op Nien1995

Nee helaas niet. Het is nog steeds elke dag huilen. De fysio zegt ook dat h ...
Vind het wel heel lang dat ze er last van heeft. Zou ze niet gewoon pijn hebben?