4 Reacties
één maand geleden
Btw dit doet ze al sinds ze baby is .. nu onderhand bijna 7 maand en nog steeds niet gewend aan mijn moeder
één maand geleden
Wat rot zeg! Is het heel de tijd dat ze zo huilt? Of alleen bij het slapen bijvoorbeeld?
Dan kun je misschien vragen aan je moeder of ze eens meekijkt met jullie bedtijdritueel en daarna vragen of ze het ook zo doet.
Verandering van omgeving kan soms lastig zijn voor die kleintjes.
Is je moeder gespannen met je kindje in de buurt: als in bang dat er iets gebeurt? Dat kan je kindje ook aanvoelen.
Of vragen of ze bij jou thuis oppast? Dan kan ze wennen aan je moeder in haar eigen omgeving…
één maand geleden
Reactie op Babygirlfeb24
Wat rot zeg! Is het heel de tijd dat ze zo huilt? Of alleen bij het slapen ...
Mijn moeder is van zichzelf altijd wel iets gespannen naar mijn idee maar zorgt echt goed voor mijn dochtertje , het is net of ze mijn moeder ziet zonder mij erbij dat het al mis is en ze begint te huilen
één maand geleden
Reactie op Mamasincefebruari
Mijn moeder is van zichzelf altijd wel iets gespannen naar mijn idee maar z ...
Onze dochter heeft precies hetzelfde bij mijn schoonmoeder. Echt een schat van een mens maar ze is zo voorzichtig. Voorbeeld, baby uit de stokke stoel halen vond ze spannend, want dan moet je de armen uit de harnas krijgen en doe je ze dan geen pijn. Baby's voelen die spanning aan.
Zodra ze werd opgetild ging haar glimlach meteen weg en keek ze bedroefd. Echt sneu.. Wij hebben ze eerst een tijdje bij ons thuis laten oppassen zodat ze kan wennen in een bekende omgeving. Daarna zijn mn man en ik vaker bij de schoonouders gaan eten, zodat ze samen met ons kan wennen aan hun huis