28 Reacties
7 maanden geleden
Wij hebben vandaag het bord verwijderd. Onze zoon is morgen 7 weken oud. Vlaggetjes hangen nog wel, die gaan er binnen nu en een week af.
7 maanden geleden
Bij ons hebben we het 6 weken laten staan, toen weg gehaald.
7 maanden geleden
Ik moet over 5 weken weer gaan werken, dan gaan we het bord uit de tuin halen. Dan is ze 10 weken oud
7 maanden geleden
Ons meisje is morgen ook alweer 7 weken 🙂 van de week hebben we het opgeruimd. Vond ik al té lang maar er zijn geen regels voor haha. Mijn buren hebben ook pas vorige maand de kerstverlichting opgeruimd.
7 maanden geleden
Hier staat de ooievaar ook nog gezellig in de tuin en onze dochter is nu 7 weken. Raamsticker zit er ook nog op en binnen is het ook nog versierd en de mega kaartenslinger.. Ik vind het wel een momentje om alles op te ruimen..🥹 ik heb afgesproken dat het met 8 weken opgeruimd mag worden. 🥲
7 maanden geleden
Vorige keer bij 3 maanden gedaan dus nu weer. Is toch iets om trots op te zijn dus lekker laten staan zolang je wil!
7 maanden geleden
Onze meid vandaag 12 weekjes en we hebben de borden gewoon nog staan wij halen ze weg als ik weer ga werken ze zal dan 15 weken zijn
7 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Dat heb ik dus ook. Sluit je toch de newborn fase soort van officieel af en ...
Ik ook niet. 🥹 Het is dat mijn man het vroeg want anders had hij alles al opgeruimd als het aan hem lag. Hele meute van kraamvisite is nu ook grotendeels voorbij dus beschuit met roze muisjes zullen ook minder worden..🥲
7 maanden geleden
Hier staan ze ook nog, meisje is nu 9 weken en ik kan het ergens nog niet, maargoed we zullen op een gegeven moment toch moeten. Gelukkig hebben we de fotos nog! En de kaartenslinger en versiering binnen hangen nu dus ook nog binnen.. het is toch ook een groot feest die prachtige baby's !!
7 maanden geleden
Mijn zoon is 9 weken en hebben het van de week weg gehaald (niet omdat ik het wilde) maar omdat mijn vriend een soort autist is die de vlag vervelend vond voor het raam omdat hij niet goed naar buiten kom kijken met hem afgesproken dat de vlag weg kon maar de versiering binnen (de slinger en kaarten die aan de koord met ballonnen hangen) nog niet weg gedaan werden. Ik weet. Nog niet wanner ik er klaar voor zal zijn … er zijn nog mensen die ik kraamvisite komen dit weekend en het volgende dus denk dat bij 12 weken het weg zal zijn :(