7 Reacties

2 maanden geleden

** volgende week is hij 6 maanden

2 maanden geleden

5,5 maand. Krijgt 6x 100cc aangeboden waarvan meestal 80cc op gaat. (Krijgt overigens high calorie voeding dus geen probleem dat ze ‘weinig’ binnen krijgt omdat ze nu met deze hoeveelheid we voldoende kcal binnen krijgt). Nu echter met hapjes wil ze de fles niet meteen maar wat later waardoor alles opschuift en in hoeveelheid ze eigenlijk soms een fles laat vallen (is in praktijk niet zo want we blijven alsnog 6 flesjes aanbieden, alleen de flesjes na de hapjes gaan soms maar 50cc van op).

2 maanden geleden

Mijn dochtertje krijgt nog 7 voedingen op een dag! Gaan binnenkort starten met hapjes, maar gaan dat altijd na de fles doen. Melk nog als hoofdvoeding! Wij zijn net overgestapt van borstvoeding naar kunst, en met bv was ze gewend deze frequentie te drinken. Dus denk dat dit voorlopig nog zo blijft. Ze drinkt overigens max 120/130 per fles. Ben niet zo bekend in flesvoeding verder, maar heb ooit gelezen dat je max 1 liter per dag mag? Weet niet hoe strikt dat is. Volgens mij zit je daar overheen, weet alleen niet hoe ‘erg’ dat is. Als je kindje er goed op gaat, lijkt het me prima toch? 😊

2 maanden geleden

Hier 5 flessen van 180cc. Overdag redden we de 4 flessen wel maar ze drinkt nog een nachtfles dus dat zijn er dan 5 per dag.. In de ochtend een fruithap en middag een groentehapje.

2 maanden geleden

Afhankelijk van hoe de dag loopt 3x 180 1x210 Of 5x150 (als ze van de eerste flessen laat staan, wordt het vaak dat) Meeste dagen met een ijsblokje groente en einde van de week ook fruit erbij ruim 5 maanden

2 maanden geleden

Hier 3x 180 (7,11,15) & ‘s avonds 210! 10.00 +\- 60 gram fruit 17.00 +\- 3 ijsblokjes groente