44 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier heel snel! Binnen een week wel echt vooruit, en toen ze dat doorhad was er geen stoppen meer haha Alleen heeft ze bijvoorbeeld het doorrollen niet gedaan en zitten heeft ook nog geen interesse (om dit zelf te gaan doen).. ondertussen druk met optrekken en staan Zo zie je maar hoe elk kindje weer anders ontwikkeld haha

茅茅n maand geleden

Reactie op Kirrx

Hier heel snel! Binnen een week wel echt vooruit, en toen ze dat doorhad wa ...
Hier precies hetzelfde! Tijgert er op los, kattenbrokjes moeten al aan de kant 馃槀. Maar zitten inderdaad ook niet. Duurde hier denk ik 2 weken vanaf de eerste poging tot dat ze het echt kon!

茅茅n maand geleden

Al 3 weken om zijn as rondjes aan het maken en soms 10 cm naar voren of naar achter, sinds donderdag opeens halve meter naar voren en sinds vandaag de hele kamer door getijgerd.

茅茅n maand geleden

Die van ons kan achteruit de hele kamer door maar vooruit ho maar 馃槀 Als de ondergrond wat stroever is zit hij op handen en knie毛n te hupsen, maar doet 2 benen tegelijk omhoog.

茅茅n maand geleden

Zit al twee weken op handen en knie毛n te wiebelen, maar meer dan 5 cm vooruit of vallend achteruit is nog niet gelukt

茅茅n maand geleden

Reactie op Nice27

Die van ons kan achteruit de hele kamer door maar vooruit ho maar 馃槀 Als d ...
Hahaha hier echt hetzelfde en soms valt ze tijdens het hupsen naar voren 馃槀 maar ze begrijpt nog niet dat haar handen verplaatsen ook nodig is om vooruit te gaan.

茅茅n maand geleden

Laten jullie jullie kindje gewoon op de grond (harde vloer) of wel met een dekentje of iets? Ik ben bang als ik haar op de grond neer leg ze haar hoofd gaat stoten tegen de vloer..

茅茅n maand geleden

Reactie op zjzj

Laten jullie jullie kindje gewoon op de grond (harde vloer) of wel met een ...
Hier op de vloer! Kleedje ligt er wel, maar meer voor de show, want ze gaat alle kanten op. Hoofd stoten/vallen is helaas al een paar keer voorgekomen nu ze zich gaat optrekken en staan. Ik probeer het zo veilig mogelijk te maken, maar kan ook niet alles voorkomen en het hoort er ook een beetje bij.

茅茅n maand geleden

Die van mij leg ik op een deken/kleedje en als ik dan weg loop is hij binnen no time van het kleedje af. Vooral als de hond ook nog eens stiekem in de kamer komt kijken. En ja. Hij heeft al een paar keer zijn hoofd goed gestoten en er zitten al blauwe plekken op zijn benen. Ook ons kindje kan tijgeren en inmiddels ook een beetje kruipen. Maar zitten kan hij niet. Hij probeerd ook steeds meer echt omhoog te komen. En als hij op zijn tenen staat en onze hand vast houd maakt hij echt al loop bewegingen. Maar zn voeten eindigen vaak op elkaar of gekruist 馃槀. Maar hij vind het wel heel leuk. Hij begint dan echt te glunderen.

茅茅n maand geleden

Van aanzetten tot gaan een week en per dag gaat hij sneller. En als t hem niet snel genoeg gaat rolt hij i馃お

茅茅n maand geleden

Ineens tijgerde ze ... Ze schoof letterlijk ineens voorbij. Met 7 maanden precies. 馃槀

茅茅n maand geleden

We zitten nog steeds te hupsen, sinds gister gaat er voorzichtig een hand naar voren. Duurt al wel ff dus 馃槀 alles op zijn tijd natuurlijk

茅茅n maand geleden

Reactie op Nice27

We zitten nog steeds te hupsen, sinds gister gaat er voorzichtig een hand n ...
De kameleon fase馃槀馃槀 kan opeens snel gaan hoor. Hier eindelijk het zitten ontdekt. En ook 2 keer zichzelf opgetrokken馃檲

茅茅n maand geleden

Zijn er al wat die zich inmiddels op trekken ik heb het idee dat er over 2 weken tussen zit ofso馃槀 Jeetje wat gaat dat hard

茅茅n maand geleden

Reactie op Roos Anne

Zijn er al wat die zich inmiddels op trekken ik heb het idee dat er over 2 ...
Ja! Binnen 3 weken van volop tijgeren naar staan, het gaat zo snel馃ス

茅茅n maand geleden

Reactie op Roos Anne

Zijn er al wat die zich inmiddels op trekken ik heb het idee dat er over 2 ...
Onze dochter staat al, stop de tijd! 馃ゲ

茅茅n maand geleden

Half augustus probeerde ze te tijgeren nu 5 weken verder en ze kruipt de hele kamer rond en zit graag op haar knie毛n. Dacht dat het nog wel even zou duren maar de traphekjes worden nu toch echt tevoorschijn gehaald

茅茅n maand geleden

Reactie op Nice27

We zitten nog steeds te hupsen, sinds gister gaat er voorzichtig een hand n ...
Hahaha herkenbaar!

茅茅n maand geleden

Bij ons ongeveer een week of 5/6, eerst rocken en vooruit door te zitten en voorover 鈥渧allen. Maar sinds de echte eerste kruip (afgelopen woensdag), heeft ze nu het hele huis al gezien 馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op Tigerlilly

Ineens tijgerde ze ... Ze schoof letterlijk ineens voorbij. Met 7 maanden p ...
Hier ook met 7 maanden precies ging meneer tijgeren.