44 Reacties
茅茅n maand geleden
Hier heel snel! Binnen een week wel echt vooruit, en toen ze dat doorhad was er geen stoppen meer haha
Alleen heeft ze bijvoorbeeld het doorrollen niet gedaan en zitten heeft ook nog geen interesse (om dit zelf te gaan doen).. ondertussen druk met optrekken en staan
Zo zie je maar hoe elk kindje weer anders ontwikkeld haha
茅茅n maand geleden
Reactie op Kirrx
Hier heel snel! Binnen een week wel echt vooruit, en toen ze dat doorhad wa ...
Hier precies hetzelfde! Tijgert er op los, kattenbrokjes moeten al aan de kant 馃槀. Maar zitten inderdaad ook niet.
Duurde hier denk ik 2 weken vanaf de eerste poging tot dat ze het echt kon!
茅茅n maand geleden
Al 3 weken om zijn as rondjes aan het maken en soms 10 cm naar voren of naar achter, sinds donderdag opeens halve meter naar voren en sinds vandaag de hele kamer door getijgerd.
茅茅n maand geleden
Reactie op zjzj
Laten jullie jullie kindje gewoon op de grond (harde vloer) of wel met een ...
Hier op de vloer!
Kleedje ligt er wel, maar meer voor de show, want ze gaat alle kanten op.
Hoofd stoten/vallen is helaas al een paar keer voorgekomen nu ze zich gaat optrekken en staan. Ik probeer het zo veilig mogelijk te maken, maar kan ook niet alles voorkomen en het hoort er ook een beetje bij.
茅茅n maand geleden
Die van mij leg ik op een deken/kleedje en als ik dan weg loop is hij binnen no time van het kleedje af. Vooral als de hond ook nog eens stiekem in de kamer komt kijken.
En ja. Hij heeft al een paar keer zijn hoofd goed gestoten en er zitten al blauwe plekken op zijn benen.
Ook ons kindje kan tijgeren en inmiddels ook een beetje kruipen. Maar zitten kan hij niet.
Hij probeerd ook steeds meer echt omhoog te komen. En als hij op zijn tenen staat en onze hand vast houd maakt hij echt al loop bewegingen. Maar zn voeten eindigen vaak op elkaar of gekruist 馃槀. Maar hij vind het wel heel leuk. Hij begint dan echt te glunderen.
茅茅n maand geleden
Van aanzetten tot gaan een week en per dag gaat hij sneller. En als t hem niet snel genoeg gaat rolt hij i馃お
茅茅n maand geleden
Ineens tijgerde ze ... Ze schoof letterlijk ineens voorbij. Met 7 maanden precies. 馃槀
茅茅n maand geleden
Bij ons ongeveer een week of 5/6, eerst rocken en vooruit door te zitten en voorover 鈥渧allen. Maar sinds de echte eerste kruip (afgelopen woensdag), heeft ze nu het hele huis al gezien 馃槀