44 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op roosjaaa
Onze kleine doet nu heel druk bij z'n 10-30 cm vooruit. Benen heel hard hee ...
Het is zo grappig hoe elke baby zijn eigen ontwikkeling heeft. Ik heb een paar vriendinnen met baby鈥檚 van dezelfde leeftijd (allemaal 8 maanden maar schelen paar dagen of weken) de ene staat en zit al zelfstandig, mijne tijgert alleen nog en kan wel blijven zitten maar alleen als ik m neerzet, andere baby rolt alleen nog maar en komt nog niet vooruit maar die baby babbelt dan weer heel veel. Etc etc. Geen zorgen. Zolang je de baby de ruimte en tijd geeft om los te liggen en te oefenen dan komt het wel . En blote voetjes houden binnen zo gaat het oefenen makkelijker
茅茅n maand geleden
Reactie op liefehhmii
Het is zo grappig hoe elke baby zijn eigen ontwikkeling heeft. Ik heb een p ...
Dank je!! Merk dat ik dan toch wen beetje bezig ben met dat onze kleine nog niet gaat zitten, echt tijgeren en kruipen enz en dat rollen pas begon met een maand of 5. CBarts zei dat alles dan beetje later zou zijn., maar dst hij er verder goed uitzag. Verder helemaal waar, iedereen baby ontwikkelt zich anders en het is niet dat de onze stilstaat. Lijkt motorisch gewoon iets later mijlpalen te bereiken dan gemiddeld. Dadada komt er hier al wel uit sinds deze week馃槄 en hij eet vast voedsel voor een baby van 11 maanden ofzo 馃ぃ
Voor het eerst moeder zijn is zoveeeeel nieuwe dingen 馃ぃ maar ik heb gehoord, geduld komt vanzelf 馃槄馃ぃ
22 dagen geleden
Nou uiteindelijk heeft het een maand geduurt vanaf de eerste 'poging'. Ik dacht dat hij er dan ook meteen vol voor zou gaan maar hij doet het echt alleen als hij zijn gele bal wil pakken 馃槀 verder is blijkbaar niks interresant genoeg/teveel moeite haha
Merk ook wel dat het hem heel veel energie kost, en dat hij het een beetje spannend vindt? Had gedacht dat hij juist minder paniekerig zou zijn als ik even naar het toilet loop etc (omdat hij erachteraan zou kunnen)