192 Reacties

茅茅n maand geleden

Mijn buik is vreselijk, het zit onder de striae, ik denk dat het niet meer goed komt.. ik heb het geaccepteerd mede omdat ik weet waarvoor ik het heb gedaan, maar als ik er naar kijk denk ik wel, balen..

茅茅n maand geleden

Reactie op Nienke2704

Mijn buik is vreselijk, het zit onder de striae, ik denk dat het niet meer ...
Idd striae blijf je zien helaas ik heb het op me billen en dijen helaas馃様

茅茅n maand geleden

Reactie op Nienke2704

Ik heb er op mijn borsten na de eerste zwangerschap. Ze verdwijnen niet maar in de loop der jaren vallen ze wel minder op doordat de kleur dezelfde worden als jouw huid.

茅茅n maand geleden

Reactie op Nienke2704

Nahw, jouw lijf heeft inderdaad zoiets mega knaps gedaan!! Maar herkenbaar hoor, hier borsten, en buik er helemaal onder. Gelukkig al niet meer zo rood.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

@zena89 Ik wil ook even een opmerking naar jou maken. Volgens mij zie je ...
馃檲 die beren op de weg is echt mijn ding ja. Dus er begon zeker iets te dagen. Dus heb het even opgezocht en nu weet ik het weer. Probeer nu iig 3x in de week te hardlopen. Schema wat begint bij 1min hardlopen 1min wandelen en dit steeds verder uitgebreid. Dit combineer ik met de hond uitlaten. Dus dat scheelt weer tijd en de hond geniet er ook van. Heb al wat eetwissels gedaan. Omdat in 1x vol erop werkt bij mij niet. In de zin van dat kan ik niet volhouden. Als het ene een gewoonte is dan doe ik een volgende eet wissel.

茅茅n maand geleden

Ieder lichaam is prachtig 馃槝