192 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Solonaise
Gewoon prima. Was eigenlijk meteen na de bevalling alweer aan het huppelen. ...
ben echt blij dat je goede verloop gehad heb kunnen niet alle vrouwen zeggen helaas hihi ik hoop zelf ook dacht ik ook weinig pijn erna gaat hebben want woon nog alleen enzo dus hoop hetzelfde te hebben als jou hihi wat een geluk heb je🍀😘
9 maanden geleden
ben echt blij dat je goede verloop gehad heb kunnen niet alle vrouwen zegge ...
dat ik weinig*
9 maanden geleden
10 dagen pp.
Ik geef borstvoeding. Was ergens rond de 78-80 kilo einde zwangerschap. Behoorlijk wat aangekomen maar dat was prima. Vanochtend tikte ik de 68.4 kilo aan.
Verbaasd me weer hoe snel het dit keer ook weer gaat. Wel sneller als bij de eerste heb ik het idee.
Wat ook wel grappig is, is dat ik bij beide zwangerschappen na de bevalling pas die donkere streep over mijn buik krijg. 😂
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Ik moet nog wel veel plat hoor, maar de pijn is sinds vandaag onder control ...
ohh dat toch wel dan vaginaal langer duurde hihi, oohh ja dat het pijn doet geloof ik zeker want ze maken toch 2 sneetjes om bij je kindje te kunnen komen hihi🤭 maar gelukkig dat nu onder controle is ☺️
9 maanden geleden
ohh dat toch wel dan vaginaal langer duurde hihi, oohh ja dat het pijn doet ...
Haha doe maar 7 lagen waar ze doorheen snijden inclusief spieren … maar mijn herstel gaat ook best prima eigenlijk. Zit wel nog aan de pijnstillers maar dat komt omdat ik ook vocht op de longen heb van de operatie en met pijnstillers adem je beter omdat je niet oppervlakkig ademt van eventuele pijn.
8 maanden geleden
3 weken pp zit weer op mijn maat kleding wat ik zat voor de zwangerschap, ik heb alleen erg veel los vel overgehouden aan de zwangerschap omdat mijn buik in het begin en op het einde erg snel groeiden.
Maar dat gaat helemaal goed komen👌🏻 mijn lijf heeft een klein wondertje gemaakt🥰
8 maanden geleden
Zo, inmiddels 3 dagen na de geboorte!
Er is nu 10 kilo af (houd nog steeds vreselijk veel vocht vast) maar als ik zou willen zou ik mn schaamhaar weer bij kunnen knippen 😂👌
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Dag 16 postpartum/ post sectio
Geen ‘model’buikje maar ik zie en voel m sli ...
Ja die keizersnede buikje gaan toch anders hè. Wel “grappig” om te zien dat jij ook zo’n deuk hebt aan de zijkant waar het al smaller is. Heb jij ook nog last van vocht in je lijf van alle infusen?
8 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Ja die keizersnede buikje gaan toch anders hè. Wel “grappig” om te zien dat ...
Ja vocht in mijn rug vooral, maar nu ik meer up and about ben gaat dat ook al beter.
En jaaa die gekke deuken🤣 en ik denk dat ik een hang flapje krijg maar dat is ok, ben ook geen 20 meer.
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Ja vocht in mijn rug vooral, maar nu ik meer up and about ben gaat dat ook ...
Ja idem hier, ben zelf niet zo slank van mezelf (wel 9 kg lichter dan voor de zwangerschap nu) en wordt over 2 maanden 40 … ik vind het wel prima. Mijn lijf heeft heel wat werk verricht zegt mijn man, dat mag best wel zichtbaar zijn.
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Hahahaha ja chill dat je je vriendin weer een beetje kunt zien he? Ik had d ...
Nouja maar echt hoor 😂
Niet dat buiten de kraamzorg iets of iemand maar in de buurt mag komen, maar kan weer hallo zeggen hahahahaha
8 maanden geleden
6 dagen post partum, het gaat snellen dan bij me vorige zwangerschap
8 maanden geleden
Meisjes ik wil even kwijt dat ik het heel fijn vind dat we dit met elkaar delen! 🥰 Ik wil het niet maar ben toch wel ‘s onzeker en dan zie ik dat het prices heel normaal is en dat niemand hetzelfde of op dezelfde snelheid heelt en dat maakt dat ik trots kan zijn op mijn lijf💪🏼♥️